همراه با فیلم های سینمایی و تلویزیونی سیما/ «دهلیز» در در روز شهادت امیرالمومنین علی (ع)

فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «دست نوشته‌ها»، «به سادگی یک ملاقات»، «ستارگان خاک»، «طبقه سیزدهم»، «دهلیز»، «بازگشت به خانه» و «22 گلوله» امروز همزمان با شهادت علی(ع) از شبکه‌های سیما روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «دست نوشته‌ها» به کارگردانی زنه یاد مهرزاد مینویی، امروز ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی جلیل فرجاد، امیر وطن زاد و منوره جوهری آمده است: حسين معتمد، كه قبلاً عضو كميته انقلاب اسلامي بوده، به دليل نقض مقررات از كميته اخراج شده و حالا راننده تاكسي است. جرم او اين بوده كه در جريان يك تعقيب و گريز، از اتومبيل شخصي يك رهگذر استفاده كرده و بعد همين موضوع منجر به خسارات جاني و مالي شده است. از يك خانه تيمي سندي به دست مي آيد كه نشان مي دهد نقشه ترور حسين معتمد كشيده شده است. كمي قبل از آن، جواني به نام منصور انتصاري به معتمد مراجعه مي كند و مي گويد كه مأمور اجراي طرح ترور اوست، اما چون خودش از سازمان بريده، حاضر به كار نيست.

همچنین فیلم تلویزیونی «به سادگی یک ملاقات» به کارگردانی سیامک صرافت هم ساعت 13:30 امروز از شبکه پنج سیما پخش می‌شود .

در خلاصه داستان فیلم با بازی مهدی فقیه، حسن اسدی، محمد رضا عباس نژاد و مینا نوروزی آمده است: مسعود شکیبا وکیل خوبی است که قصد دارد به خارج از کشور سفر کند ولی به همسرش چیزی در این خصوص نگفته است. او برای چک آپ نزد یکی از دوستانش که پزشک است می رود و اتفاقی روحانی به نام شیخ محمد را ملاقات می کند که به گفته پزشک راهی برای معالجه سرطان پیدا کرده است، ولی شکیبا باور ندارد. پس از اینکه متوجه می شود سرطان دارد به دنبال پیدا کردن آن روحانی است و یک راننده جوان به نام فرامرز او را به این سفر می برد. در طول مسیر فرامرز از مشکل مالی اش برای شکیبا می گوید.

شبکه نمایش هم امروز با فیلم‌های سینمایی متنوعی به خانه های همشهریان می‌آید.فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «ستارگان خاک»، «طبقه سیزدهم»، «دهلیز»، «بازگشت به خانه» و «22 گلوله» امروز به ترتیب ساعت 11:30 ،15:30 ، 17:15 ،21  و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

 

5858

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =