رئیس دفتر بازرسی ویژه مقام معظم رهبری از دستور رئیس جمهور برای رسیدگی به موضوع حقوق های بالا در دستگاهها و ادارات تشکر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، انتشار فیش‌های حقوقی نجومی که این روزها به دغدغه افکار عمومی بدل شده وبه تریبون‌های نماز جمعه راه یافته، یکی از محورهای سخنران ویژه شب قدر در حرم امام خمینی(ره) بود. حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری در مراسم احیاء شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان، با تشکر از دستور حجت الاسلام روحانی برای رسیدگی به این موضوع گفت: من از ایشان خواهش می کنم که این موضوع را جدی بگیرند؛ البته اینها مربوط به این دوره نیست و متعلق به دوره های مختلف است و این پرداخت ها طبق قانون ها و آیین نامه های غلط است. اینکه تحت عنوان پاداش در شرکت های دولتی این حقوق ها تعلق می گیرند؟ پاداش چیست؟ من خواهش می کنم به این موضوع رسیدگی شود و اگر آیین نامه ها غلط است یک لایحه دو خطی به مجلس بدهید تا اصلاح شود و نظام پرداخت هماهنگ برای همه جاری شود؛ چرا که این حقوق های بالا قابل تحمل نیست.

به گفته وی، نباید فیش های حقوقی نجومی عده کمی از مدیران دستگاه های دولتی، تصور عدالت موجود در جامعه را خدشه دار کند.

اهم سخنان وی را به نقل از جماران و ایرنا بخوانید:

** علی(ع) جز برای خدا سخن گفته باشد، شمشیر نزد، فریاد نکشید و حتی سکوت نکرد. علی(ع) اگر 25 سال سکوت کرد به خاطر خدا و احساس مسئولیتی بود که در قبال اسلام، پیامبر(ص) و خدای متعال می کرد و او اگر خلافت را نمی پذیرد یا اگر در زمانی دیگر آن را می پذیرد، ناشی از همین احساس مسئولیت است.

**علی(ع) با کسانی که ثروت های بی حساب و کتاب داشتند برخورد می کرد و دشمنانی نیز داشت، زیرا انسان اگر بخواهد حق بگوید و دستور خدا را اجرا کند هزینه در پی خواهد داشت.

** اگر بخواهیم حکومت اسلامی به معنای واقعی را پیاده کنیم باید فرمان علی(ع) به مالک اشتر را دستورالعمل قرار دهیم و مواضع و اهداف خویش را بر اساس آن تنظیم کنیم و قاضی و فرماندار را بر اساس همین فرمان برگزینیم. علی(ع) در مورد اطرافیان، به مالک توصیه می کنند که مراقب آنان باشد، ریشه ستمکاری شان را بخشکاند و اجازه تقسیم املاک دولتی میان آنها را ندهد.

**{با انتقاد از وضع فعلی کشور} آیا ما امروز مسئول نیستیم؟ آیا نگهداری این انقلاب مسئولیت ندارد؟ ما می خواهیم این انقلاب برای جهان اسلام و کل دنیا الگو باشد؛ آیا 37 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی می توانیم ادعا کنیم که الگوییم؟ آیا ما در مقابل خون شهدا، مقابل خانواده های آنها، مقابل فریاد امام و مقابل خدا مسئولیت نداریم؟ آیا با این وضعیت رویمان می شود که بگوییم می خواهیم برای جاهای دیگر دنیا می خواهیم الگو شویم؟

** متأسفانه آمارهایی را خودمان در مورد وضعیت معتادان، کارتن خواب ها، رشوه و... منتشر می کنیم و دشمن این آمار را از خودمان می گیرد و علیه خودمان استفاده می کند. البته من نمی خواهم از شبکه های غربی اسم ببرم، اما آنها از خود روزنامه ها و سایت های داخلی این آمار را می گیرند و منتشر می کنند؛ آیا با این وضع در زمینه های مختلف می توانیم الگو شویم؟

** در جمهوری اسلامی که اینقدر برای آن فداکاری شد و رهبری نیز در مورد مسائل مختلف هشدار می دهند، آیا می توانیم ادعا کنیم که قوه قضائیه ما به تمام معنا اسلامی است؟ آیا می توانیم ادعا کنیم که مردم جایی بروند که شأن آنها حفظ شود و طمع پول گرفتن و رشوه در میان نباشد؟ البته در همه جا اینگونه نیست اما این امور وجود دارد.

** همه ما مورد سوال قرار می گیریم و باید آسیب شناسی کنیم که چرا پس از 37 سال در بسیاری از مسائل سیر قهقهرایی داشته ایم؟ البته کشور ما با مدیریت رهبری و دعای امام و  شهدا استقلال دارد، در یک منطقه پر آتش  امنیت دارد، با فداکاری سربازان گمنان امام زمان(عج) و بچه های مخلص در نهادهای مختلف امنیت وجود دارد که همه اینها نعمت است اما چرا قدر این نعمت ها را نمی دانیم و به وظایف و مسئولیت هایمان توجه نمی کنیم؟ چرا یک فرماندار باید سالها در مسئولیت خود باقی بماند؟ چرا کسی باید جرأت کند بگوید که برای یک موضوع فلان کارها باید انجام شود و فرد باید چند نفر را ببیند تا موضوع حل شود؟

** روزی یک نفر در دفتر بازرسی نزد من آمد و گفت من هیچ توقعی از شما ندارم و فقط می خوام که از دادگاه بخواهید به پرونده من عادلانه رسیدگی شود؛ چرا باید تن مردم اینگونه بلرزد و مردم به این اجماع برسند که همه اینها خرابند؟

** مسئولان حکومت باید برای خشکاندن ریشه ظلم و زیاده خواهی از نزدیکان خود شروع کنند و اجازه سوء استفاده این افراد از مقامشان را ندهند.

** مردم و مسئولان باید قدر امنیت و آسایش کشور را در منطقه پرآشوب و جنگ زده بدانند و از کارهایی که به تضعیف نظام می انجامد، پرهیز کنند.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 95
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رامسری IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    دقیقا 37 ساله فقط حرفای قشنگ میزنیم...از عمل خبری نیست...
  • بی نام A1 ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    ظاهرا ايشان از امار وحشتناك كارتن خوابي و اعتياد و ساير معضلات اقتصادي و اجتماعي و......نگراني ندارد بلكه نگران انتشار امار ان ها است كه به گفته وي موجب سواستفاده غربي ها ميشود
    • همراه RO ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
      286 3
      فقط یک سئال شما به عنوانمسئول از فیشهای حقوقی اطلاع نداشتید یا وقتی پرده افتاد چاره ای جز رجز خانی پیدا نکردید خدا در روز جزا به فریادتان برسد
    • بی نام IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
      227 2
      بنظرم رکن چهارم یعنی رسانه همین جا معنی پیدا میکند آزادی بیان و شفاف سازی بهترین راه برای مقابله با فسادست که آقایان از آن واهمه دارند.
    • بی نام A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
      184 2
      ظاهر سازی،ریا،انکار مشکل،پاک کردن صورت مساله آخرش میرسه به اظهار نظری که ربا خواری چون تو پستو هست گناهش از بدحجابی کمتره.در حالی که ربا در قرآن صریحا حرب با خدا خونده شده
    • بی نام A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
      نخير برادر من ... اگه خوب حرفهاش رو گوش كرده بودي اول نسبت به اين مسايل اظهار نگراني كرد و هشدار داد به همه مسوولان ....
    • بی نام A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
      102 4
      حاج آقا الان استکبار و صهیونیسم و فتنه گر و بی بصیرت و جورج سوروس با چمدونای پر از پول از حرفهای شما سو استفاده میکنن میگن دیدین ما راس میگفتیم؟
    • بی نام IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
      13 0
      در واقع پروردگار متعال در روز جزا به فرياد ما ميرسه و به حساب اونا............................
  • اگر RO ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    542 7
    اگر همان نزدیکان نباشند مشکل قابل حل است. داریوش،به خشایار وصیت می کند که برای کار های حکومت از نزدیکان و دوستان خودت استفاده نکن زیرا هرگاه از آنان تخلف دیدی معضور نباشی وبه آنها سخت بگیری مشکل در کشور ما از همین جا آب می خوره همه اقوام ونزدیکان خود را بکار می گمارند ودر مقابل تخلف آنها مجبورن کور باشند
    • بی نام A1 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
      71 3
      با بصیرتهای خودی و متعهد
  • بی نام A1 ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    380 7
    یاد این فیش حقوقیا که میفتم اصلا اه از نهادم بلند میشه
  • بی نام IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    بجزمسئولان و مدیرانی که حرف و عملشان ظاهر و باطنشان یکی است بقیه متاسفانه فقط دم ز راه و رسم سلمان می زنند فقط لاف اسلام و مسلمان می زنند و الا اسلام کی با این فسادها موافق بوده است ؟
  • رضا RO ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    377 1
    متأسفانه همش حرفه
  • بی نام IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    بارک الله..بلاخره یکی حرف درست حسابی زد
    • بی نام A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
      156 1
      آره. حرررفففففففففففففف
  • همایون A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    286 1
    من هیچ توقعی از شما ندارم و فقط می خوام که از دادگاه بخواهید به پرونده من عادلانه رسیدگی شود؛ چرا باید تن مردم اینگونه بلرزد و مردم به این اجماع برسند که همه اینها خرابند؟/ تامل بایدش
  • علی تبریز IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    یاشاسین ناطق
  • محسن BE ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    213 3
    حاج آقاضمن عرض ادب خدمت شما.بایدپیگیری بفرماییدکه دولت الکترونیک خیلی سریع تکمیل شودوتمام قوانیناضافه حذف شودوچکیده قوانین مختصرومفیدروی سایت تمام ادارات قابل حصول برای آحادملت باشدوهرچه بیشترمراجعات حضوری ارباب رجوع کاهش یابدتازمینه بروزفسادوپارتی بازی ورشوه بگیری ازبین برودوگرنه کسانی که دست وشکمشان به پول حرام عادت کرده بانصیحت درست نمیشونداین عده وقیح ترازاین حرفهاهستند.
    • باب لورد IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
      74 2
      چرا درست میشن با چوب تر.اگه یه نفر پیدا بشه به هر متخلفی یه ضربه از طرف قانون به متخلف بزنه همه چی به خودی خود درست میشه
  • بی نام IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    کاله
    • بی نام A1 ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
      131 9
      بعضیها روشون میشه،حالا یا از روی زیادشونه یا ترس از اعتراف به خطا
  • بی نام A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    189 4
    حاج اقاروكه خيلي زيادداريم خداروشكر
  • جواد IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    150 5
    با سلام و تشکر از انتقاد خیلی خوب و بجا آقای ناطق نوری. حرف من و خیلی از مردم این مملکت رو زدین هر چند ما جایی و موقعیتی برای انتقاد نداریم ولی شما که مسولیت دارید و میتونید روی حرفتان بایستید و پیگیر و جوابگوی مردم باشید. با تشکر
  • احمد A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    224 8
    می گویند حقوق نجومی از دولت قبل به ارث رسیده یعنی هشت سال زمان احمدی نژاد و سه سال روحانی روی هم 11 سال حقوق نجومی که با ارزش افزوده وتورمی که بوده جمع کل حقوق سر به میلیاردها تومن میزنه حالا میگی آخرین فیش به خزانه دولت برگشت ومدیر بر کنار شد پس اون 11 سال حقوق دریافتی چی میشه میبینی که این برخوردها سوری وسیاسی کاریست عزت زیاد دولت تدبیر وامید و دولت عدالتخواه
  • موسی IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    96 7
    تشکرتشکرتشکراز گفتن واقعیات.دقیقا همینطوره وضعیت جامعه متأسفانه.
  • بی نام A1 ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    101 3
    فيش ها بالا زماني شد كه قانون پرداخت كشوري بنام نظام هماهنگ شد كه نه تنها عدالت پروري نشد بلكه ناقص شد و براي استفاده موقت بعضي از قوانين از بانك هاي خصوصي زمان شاه استفاده شد تا كار كارشناسي بشه بعد قانون تمام و كمال اجراءي شه كه 5 ساله تازه اصلاحات از سمت اين دولت داره مي رود مجلس پاداش تا ده برابر حقوق هست كه شامل كارانه و سود هم مي شود مثلاً مدير عامل بانكي 6ميليون حقوق مي گيره مي تواند 176 ساعت اضافه كار و 12 روز ماموريت نرفته بگيره شش ميليون ضربدر 10 مي شود شصت ميليون ضربدر 12 ماه سال مي شود 720ميليون فقط پاداش كه قاانوني است ولي خدايي و وجداني نيست . جايي كار مي كني كه از يك ساعت ديگه خبر نداري باشي يا نه يا فقط بشما ميگن ما هرچي مي گيم كار كن بابا قوانين تودرتو هست و راه فرار داره پس
    • بی نام A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
      59 2
      ما کارمندان و فرهنگیان سالها منتظر اجرای کامل نظام هماهنگ پرداخت حقوق هستیم که متاسفانه اجرای ناقص آن موجب این فسادها شده.
  • بی نام IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    135 1
    تا دست اندر کاران پاکسازی را از نزدیکان خود آغاز نکنند محال است این کشور سامان بگیرد . هر کس انتقاد کرد گفتند سیاه نمائی میکنید ،‌ ولی ما واقعیتها را بچشم میبینیم ،‌ پاکسازی این فضای آلوده اراده ای آهنین و سری نترس و بریده از دنیا میخواهد که آنچنان باشد که هیچکس جرأت خلافکاری و خیانت بکشور و بیت المال را بخود ندهد . اما ،‌ معلم چون کند دستان نوازی / کند کودک همیدون پای باری / ما خیلی حرف زدیم کم عمل کردیم تا جائیکه عده ای پستها را وسیله ای برای رسیدن به اهداف پست مادی خود پنداشتند و بارخود را بستند و حتی ترک وطن کردند تا در کشوری دیگر از اموال بیغما رفته این مردم محروم بهشتی در آنسوی آبها برای خود بسازند . یادسخنان شهید بهشتی میافتم که فرمود :‌ "‌ ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت "‌.
  • بی نام A1 ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    بنده خدا بجز حرف حق چیزی نگفته که صدا وسیما پخشش نکرد . آقای ناطق نوری یکی مثل جنابعالی بااین همه سابقه در انقلاب و این همه مسوولیت صدایتان به جایی نمیرسد وای به حال ما.
    • نادر A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
      7 27
      فقط جو میدید..پخش مستقیم بود صحبتاش..
    • صاف دل IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
      15 11
      چرا دوست عزیز، من خودم از تلویزیون دیشب سخنرانی ایشون را دیدم
  • بی نام A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    140 4
    الان این همه ایرانی نخبه داخل و خارج کشور داریم این همه مدیر توانای ایرانی در خارج داریم خوب دعوتشون کنید که به کشورشون کمک کنند
  • بی نام IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    276 3
    کار از این حرف ها گذشته و حالا برخی از روحانیون می خواهند بگویند که ما فرق داریم مگر شما رییس دفتر بازرسی رهبری نیستی ؟ گزارش بده که به طور عملی چکار کرد ه ای؟
  • بی نام IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    439 3
    به نظر من این همه فساد در تاریخ جهان بی سابقه است و نه تنها الگو نیستیم بلکه درس عبرت هستیم
    • بهنام بچه خوی A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
      78 1
      درود به شرفت. حرفت عین حق هستش
  • علیرضا IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    264 5
    خیلی جالبه از میزان حقوق ترس نداره از انتشار میزان حقوق ترس داره ..... من دیگه حرفی ندارم
  • بی نام IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    3 58
    فیش حقوقی مدیران اشکال ندارد . طبیعی است که حقوق ها با هم تفاوت دارد .
  • الي IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    58 0
    با اينهمه فساد مالي و اختلاس و تورم و رانت خواري و پارتي بازي و تورم و فقر و بدبختي و بالا رفتن ميزان جرم و قتل و تجاوز و ...بايدم روتون نشه البته محمود روش ميشه ها از اون بخوايد
  • بدون نام ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    60 1
    پس چرا عده اي بادمجان دور بشقاب چين مدام تعريف و تمجيد مي كنند? به مديريت بالاي كشور بگين وضعيت اب كشور بحراني است، ما چي مي خوايم تحويل فرزندانمون بديم در اينده? مي گن بيست سال بايد برف و باران بياد تا سفره هاي زير زميني پر بشه
  • بی نام IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    85 5
    امام علی 25 سکوت کرد دو سه سال حکومت کرد 1400 سال هم مردم در حقش صلوات و درود فرستادند ولی...
  • بی نام IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    44 4
    چهار سال پیش با 21 سال سابق کاری با مدرک لیسانس اجبارا باپررنده سازی علیه بنده با حقوق پانصد هزار تومان از کار برکنارم کردند با سه بچه اونوقت روتون اومد با من که خانواده دو شهید بودم ..... نه خونه ای و نه پس اندازی ..... کسی هم تو این ملکت به داد آدم نمیرسه رئیسی که این بلا رو سرم آورد فقط بیش از پنجاه نفر از اقوام آبادیشون در دستگاهی که کار میکنه استخدام کرده که راحت تر هر کاری بخواد انجام بده دیگه جایی هم برای ما که دو شهد دادیم و دینمون به نظام اداء کردیم نیست این حقوق ها و درامدای رویایی حرامشون باشه . ...به درآمدهای رویایی سر دفتر ها و کارشناسان رسمی دادگستری هم نگاهی بیندازید بد نیست .
  • بی نام A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    69 0
    به حدی رسیدم که قرار باشد بین سرطان وکاردادگاهی من سرطان را انتخاب میکنم چراکه درد کمتری دارد.
  • بی نام A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    44 0
    از فیش حقوقی چند مدیر بازنشسته و نالایق سو استفاده شده آیا می دانید سو استفاده از تغییر قیمت قند وشکر در یک ماه اخیر چقدر است و به جیب چه اشخاصی سرازیر شده ؟ کافیست مقدار واردات شکر را در مبلغ تغییر قیمت ضرب نمایید یک رقم نجومی خواهد بود که حقوق این چند مدیر در مقایسه آن چیزی نیست
  • علي رضا A1 ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    52 0
    در شرق اسيا يك مدير يا وزير از يك خطا يا سوء. استفاده كوجك تر سريع استعفاء يا حتى خود كشى مى كنندولى در ايران طلبكار هم هستند و به سر كارشان هم ميروند
  • ناشناس A1 ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    45 1
    قانون در کشور ما برای همه یکسان نیست.یه عده بدون حساب کتاب هر مقدار دوست دارند پول میبرند.هر کجا دوست دارند خانه و ویلا می سازند. هر ماشینی دوست دارند سوارمی شوند.هر کشور اروپایی دوست دارند مسافرت می روند.بچه هاشون به دانشگاه های اروپایی میفرستند.تابعیت دو کشور دارند....
  • بی نام IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    69 2
    یه جک بگم... یه روز یک تو جمع کیف یکی رو قاپید بعدش برای اینکه گیر نیافته گفت: آی دزدَ بگیرین آی دزدَ بگیرین... هیچی دیگه خودش رفت با محتوی اون کیف ساندویچ خرید خورد نوش جانش خیلی هم عالی...
  • بی نام A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    24 4
    هیچوقت برای اصلاح امور دیر نیست اگر به آنچه گفته اید از صمیم قلب باور دارید. مردم ما مردم صبوری هستند چون در دل به تنها قدرت از آن خداست باور دارند. عمل شما را ببینند باز با صبوری تحمل خواهند کرد تا امور اصلاح شود.
  • بی نام IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    57 0
    یکم به فکر مردم باشید که مردم با سختی بسیار زندگی می کنند
  • بی نام A1 ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    59 2
    این مسئله حقوق های نجومی اگه روزاول توسط یک نفر لو نمی رفت هنوزوضعیت مثل سابق بود تواین مملکت چیزی تارسانه ای نشه رنگ وبوی خدایی نداره اگه توچین بود همشون اعدام می شدند
  • بی نام DE ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    136 4
    رفراندوم
  • مجتبی IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    78 1
    من شرمنده ام جناب ناطقببخشید ما رو
  • محمد A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    116 1
    مگر شما بازرس مخصوص نیستید؟ از ما می پرسید
    • بی نام IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
      37 3
      میتو کمانه مگه...بازرس ویژه نه مخصوص
  • محمد علی A1 ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    99 1
    گرحکم شود که مست گیرند در شهر هر انکه هست گیرند
  • بی نام IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    30 1
    از شما بعید است اقا
  • بی نام A1 ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    68 3
    بر امید خدا همتون باید جوابگو باشین چه اعتقادی به ان روز داشته باشین چه متظاهر باشین
  • حیدر IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    36 1
    لطفا ریشه های پارتی بازی را بخشکانید همه چیز درست می شود.وقتی اکثر استخدام ها با رابطه و واسطه صورت می گیرد در یک فاصله زمانی محدود،در یک دستگاه یک باند تشکیل می شود و چون همه از هم هستند فساد صورت می گیرد.این وضعیت استخدام و عدم اعتماد عمومی خانواده ها به آزمون های استخدامی حتی از حقوق های نجومی خطرناکتر است چرا که لقمه حرام سر سفره عده ای می رود چرا که حق خیلی ها ضایع می شود و لقمه حرام آتش است که درون شکم می افتد.شبکه های اجتماعی پارتی بازی را هدف بگیرند تا ببینید چه موجی راه می آفتد.
  • ایرج امیری RO ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    97 3
    شما چند سال رئیس مجلس بودید فکر نمیکنید سنگ بنا را شما کج گذاشتید .
  • ناشناس A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    50 0
    اقای ناطق هم این حرفهای قشنگو زد اما کو مردان عمل کو گوش شنوا برای کوچکترین کار مثلا کارادمی میفته بدادگاه وپاسگا علنی میگن تارشوه ندی مشکل حل شدنی نیست وای بحال کسانیکه پول نداشته باشند اقای ناطق از کارتون خوابها گفت اما ازشمشیر بیکاری که دولبه تیزی دارد که برعلیه ملت بخصوص جوانها چیزی نگفت کارتون خوابی ازکجابوجود میاد مگرنه اینست که بیکاری سرمنشا کارتون خوابیست ازبیکاری انواع فسادوبزهکاری بوجود میاد تاریشه این بزر فسادوبیکاری خشکانده نشود وضع بدترازینهم خواهد شد
  • بی نام A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    83 1
    خودش چقد حقوق میگیره؟
  • جهانشیر روشن GB ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    75 0
    به قول آقای ناطق نوری بعد از 37 سال ما به سوی بی عدالتی وبی توجهی به قانون رشد خوبی داشته ایم / تفاوتهای طبقاتی هم روز به روز بیشت وبیشتر میشود / بعضی ها نان شب ندارند وبعضی ها فیش حقوقی 250 میلیونی 10 روز خرج زندگی شان است و این همچنان ادامه دارد و........
  • مهدی A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    53 2
    جالبه تو حرف همه خوب هستیم اما مرد عمل تو ایران یافت می نشود
  • مهدی IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    89 0
    تو چین کمونیست فاسد اقتصادی از ترس اعدام خودکشی میکنه اینجا ولی متاسفانه افتابه دزد اعدام میشه
  • بی نام A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    62 9
    به نظر میاد تبلیغات انتخاباتی رو استارت زدن ایشون
  • مجید از تهران IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    88 4
    فساد بی سابقه ایران نشانه عدم پرسشگری خود ماست ...ما رکورد زدیم مث همیشه تو بدیها...
  • بی نام BE ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    64 0
    فقط آین آمار می گم بس ما متولدین دهه پنجاه تو دانشگاه سی نفر ورودی 74 بودیم که از این سی نفر حدود بیست نفرشان مهاجرت کردن اگر اینجا خوب بود این آمار وحشتناک که خودم شاهد بودم نبود و اگر اینجا مدینه فاضله بو بود الان باید کلی مهاجر از سراسر دنیا داشتیم
  • رضایی GB ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    156 0
    بیشتر به درد عبرت می خوریم تا الگو
    • بی نام IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
      68 1
      عالی بود
    • hajix8867 IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
      2 0
      دمت گرم کامنتت یه چیزی اونورتر از خارق العاده بود .
  • علی A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    101 4
    این ۳۷ سال مملکت دست امثال شماها بوده آقای ناطق بزرگوار اگه قانونی تصویب یا اجرا شده خود شما هم در تصویبش دخیل بودین تا کشور امروز اینطور شده پس اگه فساد و تبعیضی هست خود شما هم مقصرین.
  • 22 RO ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    55 2
    حقوق و پاداش و وامهای رئیس وکارمندان بانکها وبرخی ادارات خاص هم دهها میلیونی است باید افشا بشه.
  • بی نام A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    78 0
    آش این قدر شور شده که ...
  • غلام A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    55 0
    واقعا جای تاسف دارد اینها مشغول چی هستند .... همه اش حرف میزنند که سر مردم شیره بمالند .ما تو اقتصاد تو فرهنگ . بیکاری . ........ تو همه چیز لنگ میزنیم بعد از این همه سال تازه فهمیدن تو کجاها اشکال هست خدا به این ملت رحم کند نخست وزیر هند ماهانه 9 میلیون تومان به پول خودمان حقوق میگیرد اما مدیر عامل بانگ رفاه کارگرا ن 234میلیون ........ خیلی فرق هست بین این دو نفر واین دو حقوق ////
  • بی نام IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    33 11
    دست این دزدان ذوالفقار علی می خواهد، اینها قضاوت مولا را میخواهند، داستان عقیل و آهن تفتیده را ایکاش با گوشت و خون حس می کردید. با بیت المال چه می کنند؟
  • حبیب IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    53 3
    باید از خدا ترسید نه از غرب که متاسفانه ازهمه چیزوهمه کس می ترسیم جز خدا؟
  • بی نام A1 ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    72 0
    حالمان بد شد ازبس دوز و کلک. فریب دیدیم در این چندسال فقط شعار تا کی باید با شعار دادن دیوار شعور ملت را تخریب کنیم
  • غلامرضاعالیشوندی A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    43 0
    نمیدونم چی بهت بگم حاج ناطق.نظرات دوستان گویای همه چی هست به دوستان جواب بده.
  • رضا A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    69 1
    سلام دوستان . با آرزوی قبولی طاعات و عبادات من یک حسابدارم توی یه کارخونه سیمان . 345 نفر پرسنل داریم . 10 نفر دفتر تهران 5 نفر دفتر مرکز استان و بقیه توی کارخونه . ما پانزدهم هر ماه مساعده میدیم به کل کارکنان که میشه حول و حوش 112 میلیون تومن . سر ماه هم الباقی حقوق رو پرداخت می کنیم که میشه حدوداً 450 میلیون تومن . جمع مساعده و حقوق میشه 562 میلیون تومن . حال فکر کن یه مدیر از اداره بوووووووووق لم داده به صندلی ، زیر کولر گازی ، با کلی عشق و حال ماهی بگیره 600 میلیون تومن .یعنی 1 نفر حقوق 600 نفر کارگر رو بزاره تو جیبش . وجداناً انصافاً شرافتاً شرعاً و قانوناً این کجاش عدالته ؟ آیا 1 مردم ایران به اندازه 99 مردم ، توی رفاه نیستند؟؟؟؟؟؟
  • ناشناس IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    41 3
    بخاطر حذف نخبگان از نهادی مثل مجلس فساد اقتصادی بزرگ شکل می گیرد.اگر مجلس قبلی از دلسوزان انقلاب و ادامه دهنده راه امام بودندبیشترین اختلاس های تاریخ ایران در آن برهه شکل نمی گرفت.نباید افرادی که خوی پرسشگری و روشنگری دارند از مجلس حذف کرد
  • بی نام A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    59 4
    فکر کنم حاج آقا ناطق میخواد کاندید ریاست جمهوری بشه...ببین کی گفتم
  • عبدالله IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    47 1
    من یک افسر بازنشسته ناجا هستم این مسئله دریافتیهای مسئولین در ناجا هم وجود داشته و دارد وکسی به آن رسیدگی نمی کند چون مرجع رسیدگی کننده خودش هم نجومی دریافت نموده و می نماید حالا با افشای آن توسط یک بنده خوب خدا چگونه دستور برخورد بدهد . اگر مرجعی باشد تا به اموال همه کارکنان رسیدگی کند ما در ایران نه فقیر داریم نه بیکار این خصوصی سازی را نگاه کنید در راس آن افراد بازنشسته هستند اگر از وجود جوانان استفاده کنند دیگر بیکار نداریم دلم از این سی سال خدمت و تبعضات و بی عدالتیها خون است اگر ما به درستی با توجه به سرمایه ملی فراوان که داریم و نیروهای جوان بر اساس فرمان حضرت علی به مالک اشتر عمل کنیم احتیاج نیست انقلاب ما را صادرکنیم بدون اینکه بخواهیم انقلاب صادر خواهد شد ولی.......
  • حاجاقا A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    63 5
    اقای ناطق حقوق خودتان وبرادر گرامیتان چنده
  • احمد A1 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    51 0
    با لیست منتشر شده پول های نقد در بانک های خارجی جگو نه برخورد خواهد شد.
  • بی نام IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    31 1
    خواهشا یک نماینده مجلس 4سال فعالیت میکند حقوق 10میلیون می گیرد با سابقه چهار ساله ولی یک کارمند با سابقه کار سی ساله ماهی یک مییلیون پانصد تومان باید باتوجه به سابقه کار و زحمتی که کشیده بررسی وحقوق دریافت کند و لطفا حقوق وزرا دولت رسیدگی شود
  • علي IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    57 7
    آقاي ناطق به سوال احمدي نژاد در مناظره ي داغ هنوز جواب نداديد كه دقيقا بستگان نزديك شما چه كارهايي دارن ميكنند
    • بی نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
      30 0
      درود بر تفکر فراجناحی
  • بی نام A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    38 1
    برای دو میلیون وام چهار ماه اسیر شدم و اخر سر هم ندادن شما قوانین را وضع میکنید و خود شما باید مجری قوانینی باشید که نوشته اید ولی ایا کسی به قوانین عمل میکند ایا همه در برابر قانون یکسانند . ایا عدالت امیر مومنان اجرا میشود
  • عباس RO ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    33 0
    خدا پدرتون رو بیامرزه درد ما رو میگید دیروز تو اخبار میشنیدم که حتی قزاقستان هم تا سه سال دیگه قطب علمی و گردشگری جهانی میشه اونوقت ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم .
  • شهروند A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    75 0
    عدالت موجود خدشه دار شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عدالت موجود؟؟ این جمله تازه وارد فرهنگ لغت شده .
  • عیسی محمدی RO ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    32 0
    سلام ،طبق قانئن کسی که اموال دولتی را به نفع خود استفاده نماید مجازات رد مال و زندان و برکناری از مسولیت شامل او میشود آیا این نمونه ای از استفاده از بیت المال به صورت قانونی نیست ،آیا نباید کل مبالغ با سود آن پس گرفته شود اگر شخصی قسط عقب افتاده داشته باشد به آن قسط سود تعلق گرفته و آنرا میگیرند و هیچ حقی برای اعتراض نیست این آقایان با این حقوق ها کلی ثروت اندوزی وکرده و لذت برده اند و دست در حلقوم ضعفا گذاشته اند ، مگر پولی که در بانکها پس انداز میگردد ارث پدرشان هست که اینطور تصمیم میگیرند ،حقوقو وام بدون سود آنهم چند مرتبه و غیره ،حال یک بد بخت برای وام 2میلیون تومان برای زخم زندگی باید هزاران بدبختی بکشد،مگر فرزند افراد معمولی هزینه های آنچنانی برای تفریحات و کلاس های فوق برنامه میگیرند
  • بی نام A1 ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    82 0
    خیلی جالبه همه انتقاد میکنند پس همه این کشورو من میگردونم و همه مشکلات تقصیرمنه
  • علی A1 ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    39 0
    متاسفانه در سازمانها و ادارات دستگاههای دولتی و زیرمجموعه در استانها و شهرستانها نیز افرادی که به منابع مالی دسترسی دارند خود را بعنوان مدیرانی که دارای فکر برتر و موجوداتی مقرب می دانند برای خود با توجه به خلا قانونی حقوق و مزایای بالا در نظر میگیرند و زیر مجموعه بیچاره فقط نظاره گر این بی عدالتیها ، سالها منتظر رابین هودی هستند که دست آنان را از بیت االمال کوتاه نماید،در روز شهادت مولای متقیان از مسئولین عاجزانه میخواهم کمی از این حضرت تاسی بگیرند و با بی عدالتی که تاثیر آن بر جامعه و اذهان عموم بی اعتمادی را بدنبال خواهد داشت از بین ببرند، انشااله
  • یک روحانی A1 ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    58 5
    به عنوان یک روحانی عرض می کنم. اگر می خواهید واقعا با فساد مبارزه کنید، زمینه آزادی بیان و مطبوعات را فراهم آورید که چشم اسفندیار دزدها و اختلاس گران است.
  • ایام قدر A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    1 20
    اگه از روزاول انقلاب مصلحت اندیشی نکرده بودیم وباافرادازهرقشری که بودندبرخوردکرده بودیم الان اوضاع این جوری نبودکه دغدغه فساد ،اختلاس ،حقوق نجومی و......داشته باشیم هنوزهم دیرنشده برخوردقاطع وانقلابی لازم است
  • فرید A1 ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    12 0
    به قول مهران مدیری در پایان یکی از برنامه های دورهمی اش گفت: " حال مردم خوب است."