ویژه نامه نوروزی روزنامه اعتماد نوشت:

بخشهایی از گفتگو اسدالله بادامچیان، عضو شورای مرکز حزب موتلفه اسلامی:

-اصلاح طلبان حقوق شهروندای دارند ولی بارها گفته ام اصلاحات مرده و تکذیبش هم نمی کنم. باز هم می گویم اصلاحات مرده است. اگر چه اصلاح طلبان تلاش می کنند آن را زنده کنند اما اصلاحات دیگر زنده نمی شود. اصلاحات تنها حیات نباتی دارد.

- اگر اصلاحات زده بود آن اتفاقات در انتخابات ریاست جمهوری نمی افتاد. در انتخابات گذشته اصلاحات حتی نتوانست یک نامزد معرفی کند. آقای عارف هم که آمد و گفت من نامزد اصلاح طلبان نیستم. بلکه اصلاح طلبان از من حمایت می کنند. اگر یک جریان سیاسی پس از هشت سال رئیس جمهوری نمی تواند کسی را معرفی کند و آن را که معرفی می کند از آن کناره می گیرد آیا حیات دارد؟
-اصلاحات در ایران یک جریان سیاسی و ارتجاعی است.
-مردم به اصلاح طلبان رای نمی دهند ولی آنها هر چه به نفعشان نیست را مدام می گویند سانسور بوده و چه و چه بوده و رد صلاحیت یا عدم احراز صلاحت خود را به علت جناحی می دانند. در حالی که در طول 9 دوره مجلس و 11 دوره ریاست جمهوری و هر جا حضور داشته اند و تعیین صلاحیت آنها توسط شورای نگهبان بوده است.
-الان هم قضاتی داریم که اصلاح طلبند و افکار روشنفکری دارند. حتی قضاتی داریم که لیبرال هستند. مگر نداریم؟
-محمدرضا شاه هم می گفت اصلاحات، اصلاحات ارضی، اصلاحات همایونی، اصلاحات ملوکانه، کسروی هم می گوید من اصلاحات می کنم. پس تبار مدعی اصلاحات در ایران، آدمهای این گونه هستند.

-با اصلاحات غربزده مخالفم اما با واژه اصلاحات خیر، اصلا حساس نیستم، ضمنا من معتقدم اصلاحات مرده است، به نظر شما الان به مرده حساس باشم؟ نه!
-وقتی این اصلاح طلبان درخواست مجوز حزب می داند، به قول خودشان احزاب فولکس واگنی، من موافقت می کردم با درخواست هایشان، موافقت من هم باعث می شد تا دیگران هم رای بدهد. برای صدور مجوز سه رای کافی بود.

-اینها (اصلاح طلبان) وقتی سال 76 به قدرت رسیدند چه کردند؟ چندهزار، لااقل 800 مدیر این کشور را که من اسامی شان را در هفته نامه شما نوشتم به جرم اینکه اصلاح طلب نبودند اخراج کردند.
-اصلاح طلبان به محض اینکه سرکار آمدند، چند هزار مدیر این مملکت را به جرم عقیده، از کار بیکار کردند. بعد می گویند زنده باد مخالف من؟ برکناری تعداد زیادی مدیر کشور به بهانه نفهمیدن پیام دوم خرداد. با این حرفشان به مردم و این گروه از مدیران مملکت گفتند نفهم.

-آقای روحانی شخصا اصلاح طلب نیست و اصولگراست. اما کسانی را سر کار گذاشته که اصلاح طلبان انتخاب کرده اند. اصلاح طلبان در دولت او مسلط هستند. مثلا در کرمان 23 فرماندار را عوض کردند.
- من و آقای روحانی 40 سال است رفیقیم و کار می کنیم. او را قبول دارم و به او احترام می گذارم. الان هم به عنوان رئیس جمهور کشور وظیفه داریم به او کمک کنیم. کما اینکه در 8 سال دولت اصلاحات هم همین کار را کردیم.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غضنفر A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    27 3
    اگه مرده چرا انقدر شما نگرانید؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    2 12
    خوبيت نداره پشت سر مرده اينقدر حرف مي زنيد آقاي بادام چيان
  • مهدی IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    14 2
    هه هه هه هه، تو همین یک سالی هم که از این دوره از مجلس مونده همین حرفها رو بزنین عیب نداره
  • بی نام TH ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    16 2
    همینکه بارها و بارها گفته اید نشان دهنده این است که اصلاحات نمرده و نخواهد مرد. انشالله زنده بمانید تا انتخابات بعدی مجلس رو ببینید
  • بی نام A1 ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    22 2
    این آدم از اصلاح طلب ها کینه دارد. کسی هم کینه داشته باشد، قدرت تحلیلش کاهش پیدا می کند. اصلاحات، با وجود اینکه ده نفره بازی می کند، به خوبی میدان دار است. نمونه این میدان داری، برنده شدن روحانی بود.
  • بی نام A1 ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    15 2
    تک تک حرف های ایشان، به شدت از تحلیل حرفه ای به دور است. می گوید: «روحانی، اصول گراست، ولی اصلاح طلبان را روی کار آورده». مگر می شود، اصول گرایی، اصلاح طلب روی کار بیاورد؟
  • بی نام A1 ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    9 2
    92 یادت نره
  • حسین A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    11 1
    خدا رحمت کنه آقای عسگراولادی رو
  • بی نام IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    9 2
    برو بابا
  • شهرام RO ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    13 2
    اگه اصلاح طلبی مرده... اصول گرایی زنده بگور شده... اقای بادامچیان از اینکه تحلیل درستی از وضعیت رد نامزدهای انتخاباتی ندارید.
  • بی نام IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    15 2
    شماها از اسم اصلاحات هم ميترسيد چي برسه به رقابت سالم انتخاباتي با انها
  • شهروند IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    16 3
    اگر زحمت بکشید ونظر سنجی دربین مردم عام داشته باشید ،خواهید دید که همه تفکر اطلاح طلبی دارند ،پس اصلاحات مردمند وزنده وسرشار از امید به زندگی ادامه می دهند ،ونشانه آن 24 خرداد 92 رای آنها به دکتر روحانی بود.