ایسنا نوشت:

رییس شورای عالی استان ها خبر بازداشت سه ساعته اعضای شورای شهر و شهردار سهر«زیرآب» به دستور دادستان سواد کوه را تایید کرد.

غلامرضا بصیری پور گفت: دادستان سواد کوه پس از دعوت اعضای شورا و شهردار شهر زیرآب به محل دادستانی این افراد را برای سه ساعت بازداشت کرده است.

وی درخصوص علت بازداشت اعضای شورای شهر زیرآب گفت: هنوز جزئیات این موضوع روشن نشده است اما ظاهرا علت این بازداشت سه ساعته سیلاب اخیر این شهر بوده است و در حال حاضر نیز همگی این افراد آزاد شده اند.

نرگس کمالی نماینده استان مازندران در شورای عالی استان ها نیز در اعتراض به این بازداشت گفت: در صورت محرز بودن جرم و تخلفات شورایی مرجع رسیدگی شورای حل اختلاف است.

وی گفت:‌ اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار زیرآب از ساعت 10 روز شنبه با دستور دادستان سوادکوه برای تشریح برخی مسائل به کلانتری رفتند و اما با گذشت 10 دقیقه از زمان حضور در کلانتری دستور بازداشت آنان صادر شد.


به گفته وی ، پس از سه ساعت که از بازداشت شهردار و پنج نفر از اعضای شورای شهر زیر آب با تجمع مردم به دلیل این که این اقدام دادستان را نه تنها توهین به نمایندگان خود در شورا بلکه توهین به 25 هزار نفر شهروند زیرآب می دانستند ، آزاد شدیم.

کمالی خواستار رسیدگی شورای عالی استان ها و شورای اسلامی استان مازندران با این اقدام دادستان سواد کوه شد و افزود: این اقدام در آینده گریبانگیر سایر شوراها به دلیل نبود پشتوانه قانونی ، اجرایی و حقوقی خواهد شد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارش A1 ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    0 1
    "پس از سه ساعت که از بازداشت شهردار و پنج نفر از اعضای شورای شهر زیر آب با تجمع مردم به دلیل این که این اقدام دادستان را نه تنها توهین به نمایندگان خود در شورا بلکه توهین به 25 هزار نفر شهروند زیرآب می دانستند ، آزاد شدیم. " کدوم مردم؟
  • m.f IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    1 2
    با تجمع مردم ازاد کردند در غیر این صورت حالا حالاها ازد نمیکردند خبر انلاین عکس این تجمع هم موجوده میخواین براتون بفرستم
  • بی نام IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    2 0
    توهین به مردم وقتی صورت می گیرد که مسئول با بستن چشم بر تخلف باعث از دست رفتن جان آنها شود. خجالت هم نمی کشند.
  • بی نام A1 ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    2 0
    کم نیستند شورا هایی که بدلیل منفعت شخصی منافع شهر وندان را زیر پا گذاشتند
  • بی نام RO ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    1 0
    اتفاقا آقای دادستان کار بسیار پسندیده ای کردند. حقیقتا چه کسی مجوز ساخت و ساز در حریم رودخانه را داده؟؟ همین شهرداری و شورای شهر منتهی در کشور ما هیچ وقت رسم نبوده مسوولین محترم تاوان بی مسوولیتی های خودشان را بپردازن