سرمربی استقلال پس از پیروزی در نخستین بازی لیگ گفت که از حالا قول قهرمانی نمی دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پس از بازی با سیاه جامگان گفت:«از بازی بعد بازیکنان خارجی ما به ترکیب اضافه می شوند و خیلی از مشکلات حل می شود.»

او این را گفت و ادامه داد:«به هواداران تبریک می گویم.از دقیقه 75 به دلیل اینکه تیم تمریناتش را دیر شروع کرده بود کم آوردیم اما در بازی های بعد این اتفاق نمی افتد و رفته رفته بهتر می شویم. من امروز مدافع نداشتم و 2 تا هافبک در ترکیب گذاشتم.هنوز تیم ما کار دارد اما در خارج از خانه عملکرد خوبی داشتیم.»

مظلومی با تشکر از هیات مدیره باشگاه حرف هایش را این طور ادامه داد: «من از همه تشکر می کنم که تلاش کردند هواداران شاد شوند. تا اینجای کار همه چیز خوب بوده و اتحاد و یکدلی در تیم وجود دارد. من از نزدیک این چیزها را می بینم. البته از حالا قول قهرمانی نمی دهم اما نتیجه گرفتن با این تیم دور از دسترس نیست.»

سرمربی استقلال در بخش دیگری از حرف هایش گفت: «همه باید کمک کنند تا سیاه جامگان به سرنوشت ابومسلم دچار نشود. من امروز 7 تا از بازیکنانم را نداشتم با این حال در تیم من اسم ها بازی نمی کنند. کسانی بازی می کنند که به تاکتیک تیم بخورند. تیمی مثل استقلال نیازمند زمان است و این تازه 30 درصد توان تیم بود.»

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =