رهبر معظم انقلاب: در مذاکرات هسته ای طرف ایرانی حواسش جمع بود/ مذاکره با آمریکا ممنوع است

رهبر انقلاب درباره مذاکره با آمریکا گفتند: اینکه با مذاکره با آمریکا مخالفیم علتی دارد؛ مذاکره‌ آمریکا با جمهوری اسلامی یعنی نفوذ؛ می‌خواهند راه را باز کنند برای تحمیل.

به گزارش خبرآنلاین، رهبر انقلاب صبح امروز با فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده‌های آنان دیدار کردند. 
پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری در بخش پیامکی خود این جملات را از رهبری نقل کرد: 

در همین مذاکرات هسته‌ای، هرجا فرصت پیدا کردند یک نفوذی کردند؛ الحمدلله طرف ایرانی حواسش جمع بوده اما یک جاهایی بالاخره یک فرصت‌هایی آنها پیدا کردند و یک حرکت مضر برای منافع ملی انجام دادند.

مذاکره با آمریکا ممنوع است به خاطر مضرات بی‌شماری که دارد و منفعتی که اصلاً ندارد‌.

این فرق دارد با مذاکره با دولتی که نه چنان امکانات و نه چنان انگیزه‌ای دارد.

مشکل کنونی کشور به خاطر وجود آدم‌های بعضاً بی‌خیال و یا بعضاً سهل‌اندیشی است که این واقعیات را نمی‌فمهند.

البته این افراد در مقابل انبوه عظیم جمعیت انقلابی، آگاه و بصیر کشور، معدود و در اقلیتند. اما فعالند، می‌نویسند، می‌گویند، تکرار می‌کنند و دشمن هم به اینها کمک می‌کند.‌

میگویند چرا با مذاکره با امریکا مخالفت میکنید در حالیکه امیرالمومنین با زبیر و امام حسین با عمرسعد مذاکره کرد. امیرالمومنین و امام حسین در حرف زدن با زبیر و ابن‌سعد به آنها نهیب زدند و آنها را نصیحت کردند؛ بحث مذاکره به معنای امروزی نبود. مذاکره به معنای امروزی یعنی معامله و یک چیزی بگیر و یک چیزی بده. آیا امیرالمومنین با زبیر و امام حسین با ابن‌سعد معامله کرد؟ آیا تاریخ را اینگونه می‌فهمید و زندگی ائمه را اینگونه تحلیل می کنيد؟

هدف دشمنان این بود که منطقه خلیج فارس را برای ایران ناامن کنند. حضور جوانان انقلابی و سپاه پاسداران و نیروی دریایی موجب شد دریا برای خودشان ناامن شود. به ناو و بالگرد و نفت کششان صدمه خورد‌.


27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465519

برچسب‌ها