سایت کمیته ملی المپیک نوشت: کمیته ملی المپیک کسب چهل و دومین سهمیه المپیکی ایران در 2016 ریو از سوی تیم ملی کشتی فرنگی را تبریک گفت.

این كمیته همچنین از تلاش های حمید سوریان قهرمان افسانه ای کشتی فرنگی کشورمان که با تمام توان در این رقابتها به مصاف حریفان خود رفت تقدیر و تشکر کرد.
در متن پیام تبریک فوق آمده است:
بار دیگر دلاور مردان کشتی فرنگی کشورمان موفق شدند در آوردگاهی سخت و مهم با کسب سهمیه المپیک ریو باعث خوشحالی مردم عزیزمان شوند.
ضمن تبریک کسب چهل و دومین سهمیه کاروان ورزشی کشورمان در بازیهای المپیک ریو در رقابتهای سخت اولان باتور مغولستان توسط امیر قاسمی منجزی،از تلاشهای خستگی ناپذیر حمید سوریان در برابر حریفان،تقدیر و تشکر کرده و اعلام می دارد ملت بزرگ ایران و جامعه فهیم ورزش کشور به هیچ وجه افتخار آفرینی های حمید سوریان در رقابتهای آسیایی،جهانی و المپیک لندن را از یادها نبرده و چنین شکستهایی نمی تواند ذره ای ازجایگاه و احترام ویژه وی در نزد مردم عزیز و مسئولین و حتی خللی در عزم پولادین این قهرمان با اخلاق و دوست داشتنی برای موفقیت در دیگر رقابتهای پیش رو ایجاد کند.
لذا ضمن خسته نباشید به همه این عزیزان که ماهها برای موفقیت در این میدان سخت زحمت کشیده اند از تلاش های خستگی ناپذیر کادر فنی،ملی پوشان،مسئولین و دعای خیرمردم میهن عزیزمان تقدیر و تشکر کرده و امید می رود در دیگر رقابتهای کسب سهمیه المپیک 2016 نمایندگان کشورمان پیام آور شادی برای مردم عزیز کشورمان باشند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 529556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =