فارس نوشت:

یکی از شرکت‌های هواپیمایی آلمانی پس از اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری، هفته‌ای پنج پرواز به ایران خواهد داشت که از ابتدای سال 2015 میلادی در مسیر‌های تهران-برلین، تهران-دوسلدورف و هامبورگ-مشهد خواهد بود.

علی‌اکبر کوکب‌زاده، مدیر این شرکت هواپیمایی در ایران در مراسم افزایش پروازهای ایران و آلمان، اظهار داشت: اولین پرواز ما از هامبورگ به مشهد خواهد بود.

او ادامه داد:‌ برنامه‌ریزی کرده‌ایم هفته‌ای پنج پرواز به ایران داشته باشیم که شامل دو پرواز تهران - برلین، دو پرواز دوسلدورف - تهران و یک پرواز مشهد - هامبورگ است.

کوکب‌زاده گفت: در گام دیگر پروازهای گردشگری به شهرهایی نظیر شیراز و تهران نیز انجام می‌دهیم.

او گفت: نرخ‌ بلیت‌های این مسیرها فعلاً قیمت‌هایی بین نرخ‌های ایرلاین‌های داخلی و ایرلاین‌های خارجی در چنین مسیرهایی است اما در گام بعد تلاش می‌کنیم در راستای جذب مسافر نرخ‌ها را کاهش دهیم.

کوکب‌زاده گفت: شرکت هواپیمایی GERMANIA دارای 25 فروند هواپیمای بین 5 تا 10 سال است،‌این هواپیماها شامل 10 بوئینگ 700-737 و 9 ایرباس A319 و 5 ایرباس A321 است.

او با بیان اینکه در مسیرهای ایران فعالیت ترانزیتی و کارگو نخواهیم داشت گفت: شرکت هواپیمایی ایران‌ایر برای ارائه خدمات فرودگاهی با ما همکاری می‌کند.

در ادامه این مراسم مدیرعامل GERMANIA ‌با بیان اینکه مدت‌ها بود به دنبال راه‌اندازی پرواز از شهرهای آلمان به شهرهای ایران بودیم، گفت: از اوایل سال 2015 میلادی پروازهای آلمان به ایران آغاز می‌شود و از هم اکنون روز و ساعت پروازها مشخص شده است.

فلوریا اشتال ‌با بیان اینکه اولین پرواز ما به ایران از هامبورگ به مشهد خواهد بود گفت:‌ قرار است در سه مسیر پرواز منظم به ایران داشته باشیم.

او گفت: در هامبورگ ایرانیان زیادی اقامت دارند که قطعا برای سفر به مشهد استقبال می‌کنند.

 

231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    12 7
    پرچم مشهد همیشه بالاست