پول ملت را می گیرید و بازی تیم ملی را بدون «حق» پخش می کنید؛ پس چرا منت می گذارید؟

گزارشگر بازی با هیجان از تلاشی شبانه روزی می گوید که منجر به پخش بازی تیم ملی ایران شده است ، مسابقه ای که انگار تلویزیونی ها پخش نکردنش را حق خود می دانند.

آریا صالحی - خبرگزاری خبرآنلاین: آقای مدیر که مسئول ورزشی ترین شبکه تلویزیون است روی خط برنامه خودش آمده تا سر دولت و ملت منت بگذارد. منت اینکه به سختی توانستند شرایط پخش بازی ملی را فراهم کنند. او همان مدیری است که از زمان آمدنش 2 بار برای پخش سریال مهران مدیری بزرگترین بازی های دوستانه ملی 4 سال گذشته مان را به بدترین شکل به خورد هواداران فوتبال داده است. یکبار بازی با سوئد به شبکه ورزش رفت و برد بزرگ برابر شیلی هم از دقیقه 20 به بعد پخش شد. بماند که همین مدیر گیر داده تا پخش بازی های لیگ قهرمانان اروپا را هم کم و کمتر پخش کند. دو شب از بازی های لیگ قهرمانان امسال به لطف ایشان پخش نشدند و ملت توانستند ویژه برنامه هایی را ببینند که مرتضی حسینی در آنها می گوید پیامک بفرستید ما پول در بیاوریم!
یکی از همان برنامه هایی که اکبر عبدی روی آنتنش رفت و هرچه از دهانش در آمد گفت ؛ انگار نه انگار که این همه خانواده پای تلویزیون نشسته اند.

آقایان با منت بازی تیم ملی را روی آنتن بردند. تازه تهدید به کمپین علیه دولت هم کردند چون 50 میلیون دلار بدهی ارزی دارند. البته نه به فوتبال که برای شبکه های ماهواره ای پر تعدادشان. پول هایی که حالا چون پرداخت نشده ، گیر داده اند به پول فوتبال. همین اندک چند ده هزار دلارهایی که معمولا هم نمی دهند و با یک واترمارک روی لوگوی شبکه پخش کننده خارجی ، پخشش می کنند و بعد هم ما چون قواعد کپی رایت را نپذیرفتیم ، حاصلش می شود همین جریمه های چند ده میلیون دلاری که دودش باید در چشم دولت برود.

آنها وارد دعوایی سیاسی با دولت شده اند و مدیر بی علاقه به فوتبال از این فضای دوقطبی، از ابزار علاقه مردم به فوتبال استفاده می کندبرای فشار به دولت.

او اما به مردم نمی گوید این همه پول پیامکی که مردم به سامانه های مشارکتی تلویزیون می دهند به کدام حساب ریخته می شود. چرا سود حاصل از این آگهی ها ؛ تنها بخش کوچکی از این درآمد را هزینه پخش یک بازی بی منت برای مردم نمی کنند؟

چرا نمی گویند رسانه ملی که برای ملت است ، موظف است به پخش رخدادهای ملی. میرحسینی و دوستانش مدام منت این بازی را سر بینندگان گذاشتند . مسابقه ای که لوگوی کنار تصویرش نشان می دهد دوستان چقدر برای پخشش مذاکره کردند ، پول دادند و زحمت کشیدند که این طور منت می گذارند. می خواهند علیه دولت کمپین به راه بیاندازند و مردم را با شعار وا مصیبتا به سوی خود می خوانند.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    336 2
    دزدی تو روز روشن این با کار با بالا رفتن از دیوار مردم چه فرقی داره
  • امیر A1 ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    371 3
    لطفا کل صدا و سیما رو تعطیل کنید مردم ممنونتون میشن
  • تيم ميلي فوتبال IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    همون بهتر كه پخش نشه،بازيهاي ضعيف اين ها ديدن نداره،عوض حرص خوردن ترجيح ميدم يه برنامه طنز ببينم،فوتبال فاسدي كه كيروش و كيروشي پورها فقط بفكر پر كردن جيبشون هستن ديدن نداره،طرف 5سال سرمربيمونه،سالي5ميليون دلار معاف از ماليات به جيب ميزنه ولي يه عمان و تركمنستان رو هم نميتونه ببره،والا.
    • بی نام IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
      حاجی مایلی، تویی؟
  • شهروند A1 ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    208 7
    منصوریان بهترین توصیف رو انجام داد
  • بی نام A1 ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    295 1
    والله من سر در نمیارم از این آقایون صدا و سیما،از صبح تا شب دارین دولت رو میکوبین اونوقت توقع بودجه هنگفت هم دارین؟آقا جان خب اگه بودجه ندارین هر روز یک شبکه جدیدافتتاح نکنین،بعدشم در این رسانه که فقط موافق یک گروهی خاص فعالیت میکنه رو تخته کنین بهتره لااقل کمتر با اعصاب ملت بازی میشه.
  • یاسر RO ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    385 2
    فوتبال هم پخش نکردید نکردید،خودتون ضرر می کنین.اصلن بغیر از پخش زنده فوتبال چیز دیدنی دیگه ای هم داره این قوطی عطاری؟
    • بی نام RO ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
      85 1
      مرسی
  • فرزاد A1 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    135 1
    من از ماهواره دیدم.نه سانسور داشت.نه تاخیر .نه منت.تازه کیفیت تصویرشم بهتر بود.کلا خیلی وقته کلاه صدا و سیما پشم نداره.اگه یه فوتبال هم نشون ندن .دیگه چیزی برا عرضه نداره.بهتره موزه بشه.
  • آرش IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    9 0
    سلام , مشکل فقط خدمت هست , این ها تشنه خدمت هستند و برای خدمت هر کاری می کنند , فقط خدمت , افتاد دادا
  • بی نام A1 ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    7 0
    خبر انلاین خیلی ازت ناراحت شدم. نظر منو نذاشتی
  • بی نام IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    13 0
    تحريم مسابقات پيا مكي تا بفهمن كه بودجشون از كجا مياد