نامه نیوز نوشت:

وزیر دولت اصلاحات معتقد است شورای راهبردی اصلاحات اگر بتواند وحدت را میان همه گروههای اصلاح طلب چه اصلاح طلبان قدیمی و چه احزاب جدید اصلاح طلب ایجاد کند خوب است.
مسعود پزشکیان، نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات مطرح شده از سوی قائم مقام حزب اعتمادملی مبنی بر تندروی شورای راهبردی اصلاحات و بی توجهی آنها به احزاب، گفت: نمی دانم اقای منتجب‌نیا چه چیزی از آنها دیده است که اینگونه انتقاد می‌کند، البته ما از تصمیمات این شورا نیز خبر نداریم.

وی اظهار داشت: در هر صورت هر حرکتی که باعث تجمع و افزایش آدمها در جهت حل مشکلات کشور و جامعه باشد بهتر از این است که افراد گروه گروه شوند، هرچقدر این وحدت افزایش یابد نهایتا نگاه و اثرگذاری و تاثیرگذاری اش در جامعه خیلی بالاتر است از اینکه یک عده ادمهای محدودی بخواهند حرفی را بزنند .

پزشکیان بیان کرد: اگر این گروهای مختلف بنشینند، نگاهشان را یکی کنند، اصول و چارچوب هایشان را یکی کنند و برای اینده نقشه روشنی بکشند طبیعتا به نفع مملکت است حالا چه اصلاح طلب باشند چه اصولگرا.

وزیر بهداشت دولت اصلاحات با بیان اینکه یکی از مشکلات کشور این است که مجموعه جریانات سیاسی اساسنامه و اصول راهبردی خودشان را شفاف نکرده‌اند، خاطرنشان ساخت: در نتیجه هر گروهی سلیقه خاص خودش را دارد و با این سلایق نمی شود این مملکت را اداره کرد، باید مجموعه آدمهایی که جمع می شوند مشخص کنند که اگر قرار است به قدرت برسند در رابطه با حوزه های مختلف حرف حسابشان چیست، اگر آمدند می خواهند چه کنند و اگر مردم رای دادذند و ما کاری نکردیم بدانند که ما حرفمان با عمل مان یکی نیست و یاراهبرد ما برای رسیدن به آن اهداف کارامد نیست و راهبرد طرف مقابل کارامد است. ما چنین برخوردی رادر این چندین دهه انقلاب نداشتیم یعنی انها وعده دادند و کاری نکردند و بعد دبه کردند و گفتند ما نبودیم.

این نماینده اصلاح طلب مجلس بیان کرد: البته من نظر خاصی را درباره تشکیل این شورا ندارم ولی اگر بتواند وحدت را میان همه گروههای اصلاح طلب چه اصلاح طلبان قدیمی و چه احزاب جدید اصلاح طلب ایجاد کند خوب است، هرچه اینها را تکه تکه کنیم تاثیرگذاری شان و رای اوری اصلاح طلبان و همچنین قدرتشان کاهش می باید .

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =