۰ نفر
۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
استقبال دانشجویان از جشنواره بازیگری

دبیر پنجمین جشنواره بازیگری سه نقطه با ابراز خرسندی از استقبال کم نظیر دانشجویان برای شرکت در این جشنواره با ارسال 250 اثر برای بخش های گوناگون این رخداد هنری از تغییر در زمان برگزاری جشنواره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدرسه تئاتر و تماشاخانه سه نقطه، رامین معصومیان دبیر پنجمین جشنواره بازیگری سه نقطه که از اردیبهشت ماه سال جاری پذیرای این مسئولیت شده با اعلام خبر فوق افزود: بیش از 250 اثر برای شرکت در سه بخش جشنواره پنجم از سوی دانشجویان و هنرجویان متقاضی شرکت در این رخداد هنری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. وی با قدردانی از توجه و حضور شرکت کنندگان در این جشنواره افزود: بسیاری از دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تئاتر و حتی دیگر رشته های دانشگاهی در مدت زمان فراخوان،برای حضور در بخش های مختلف جشنواره اعلام آمادگی کردند.

دبیر پنجمین جشنواره بازیگری سه نقطه که خود فارغ التحصیل مدرسه تئاتر سه نقطه در رشته بازیگری و دانشجوی تئاتر است ادامه داد: "حضور در جشنواره ای که به طور ویژه به بحث "بازیگری" می پردازد فرصت مناسبی است که در عرصه تئاتر ما وجود ندارد. این جشنواره شرایط شناسایی و حمایت از جوان های با استعداد تئاتر را فراهم می کند که اغلب زمینه مساعد برای ارائه هنر خود را در عرصه مورد علاقه شان یعنی بازیگری ندارند.

معصومیان خاطر نشان ساخت: بسیاری از ما دانشجویان دانشگاهها و هنرجویان مدارس تئاتری برای ارائه توانمندی خود باید منتظر تولید یک اثر نمایشی باشیم و البته اگر روند همه چیز جهت تمرین و تولید مناسب باشد فرصت تجربه ی صحنه نمایش فراهم می شود، اما حضور در جشنواره ای که تنها موضوع بازیگری را مد نظر دارد، فوق العاده است و ما می توانیم حتی صحنه ای از یک نمایش را که در کلاس تمرین کرده ایم برای اجرا در جشنواره آماده کنیم."

به گفته دبیر پنجمین جشنواره بازیگری سه نقطه زمان برگزاری جشنواره برای برنامه ریزی مطلوبتر تغییر کرده و آثار ازعصر روز 15 خرداد به مدت سه روز بازبینی شده و نتایج بازبینی روز 22 خرداد ماه اعلام می شود. وی همچنین زمان برگزاری جشنواره را روزهای 16 تا 18 تیرماه ذکر کرد.

رامین معصومیان همچنین از همکاری جمیله امینیان، هدی تورنگ، فرشته احدی برنا، یاشار بیک زاده، شهاب ملک پور، سید جواد حسینی و رضا رهبری فرد( که همگی از هنرجویان و دانشجویان تئاترو فارغ التحصیلان مدرسه تئاتر سه نقطه هستند ) به عنوان اعضای ستاد برگزاری جشنواره نام برد.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =