وقتی پیشنهاد استقلال رسید/ضرغام اسماعیل دوباره مورد توجه پرسپولیسی ها قرار گرفت

مدافع چپ پای تیم ملی عراق که از سوی سرمربی پرسپولیس تائید نشده بود، پس از درخشش در جام ملت های آسیا مورد توجه استقلال قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ضرغام اسماعیل بازیکن 20 ساله تیم ملی عراق که بهترین بازیکن دیدار ایران - عراق در جام ملت های آسیا شد، قبل از شروع این تورنمنت نتوانست نظر مساعد حمید درخشان سرمربی پرسپولیس را به خود اختصاص دهد. درخشان به راحتی این بازیکن را از لیست خرید باشگاه پرسپولیس خط زد تا به دنبال یک مدافع ازبکستانی باشد. 

پس از درخشش ضرغام اسماعیل در جام ملت ها، سرمربی استقلال به دنبال جذب این بازیکن عراقی و چپ پا افتاد و حتی جاسم کرار نیز در این خصوص قرار شد به آبی پوشان کمک کند.
وقتی پیشنهاد استقلالی ها به ضرغام اسماعیل رسانه ای شد، کادرفنی پرسپولیس نیز مجددا پیشنهادی برای جذب این بازیکن عراقی ارائه داد!
از طرف دیگر آزمایش های پزشکی «شوکت سالوم اف» نیز منفی بوده و این بازیکن ازبک که قرار بود مدافع چپ پرسپولیس شود، مشکوک به هپاتیت ب است. با این حال درخشان از باشگاه خواسته دوباره پیشنهادی به ضرغام اسماعیل بدهند و بازیکن عراقی جذب پرسپولیس شود.
این در حالی است که باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه نیز با قیمتی تقریبا دو برابر پیشنهاد پرسپولیس قصد جذب ضرغام اسماعیل را دارد و بعید به نظر می رسد با توجه به اتفاقاتی که در جریان جام ملت های آسیا رخ داد، این بازیکن پرسپولیسی شود.

 

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =