با حمایت بانک رفاه کارگران و با حضور دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان نخستین المپیاد فرهنگی-ورزشی کارگران کشور در استان مازندران برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در نخستین رویداد ورزشی کارگران کشور که با حضور نظری مدیرعامل بانک رفاه کارگران، حسین زادگان رییس فدراسیون ورزش کارگری کشور، ربیع فلاح استاندار مازندران و جمعی از مسئولان عالی اجرایی استان نیز حضور داشتند، یک هزار و 990 ورزشکار از 31 استان کشور به مدت 5 روز به رقابت پرداختند.

در این همایش از همراهی بانک رفاه کارگران و محمد رضا نظری مدیر عامل بانک قدردانی به عمل آمد.

نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور با حمایت بانک رفاه کارگران

در اولین المپیاد ورزشی کارگران کشور که مشعل آن به دست عسگری محمدیان و بهداد سلیمی در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری روشن شد، هزار و 655 ورزشکار مرد و 235 ورزشکار زن حضور داشتند.

در این رویداد ورزشی که با حضور فعال تبلیغی بانک رفاه کارگران همراه بود، ورزشکاران در 23 رشته ورزشی و در 12 شهرستان به رقابت پرداختند که بر این اساس آقایان در 21 رشته و در 10 شهرستان و مسابقات بانوان نیز در 5 رشته ورزشی صورت گرفت.

بانک رفاه کارگران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و به منظور حمایت از ورزش و سلامتی حامی این رویداد ورزشی شد و اقداماتی نظیر درج لوگوی بانک بر روی البسه تمامی ورزشکاران و تبلیغات محیطی انجام داد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402420

برچسب‌ها