حجت الاسلام سیدمحمود دعایی، فریدون صدیقی و مجید رضاییان از روند برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران اظهار بی اطلاعی کرده و حضور خود در شورای سیاستگذاری این جشنواره را تکذیب کردند.

به گزارش تابناک، فریدون صدیقی، روزنامه نگار برجسته کشور، انتشار این خبر پیش از هماهنگی با اساتید را غیر اخلاقی دانست و با بیان اینکه شاید اگر تماسی با بنده گرفته می شد حضور در شورای سیاستگذاری این جشنواره را می پذیرفتم گفت: با چند نفر از همکاران دیگری که به عنوان شورای سیاستگذاری این جشنواره معرفی شده اند نیز صحبت کردم که همگی از وجود چنین جشنواره ای اظهار بی اطلاع کردند.

 چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران با حمایت معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد و شورای اطلاع رسانی دولت برگزار می شود.

خبرنگار ما در تماس با برخی از اساتیدی که نام آنها به عنوان شورای سیاستگذاری این جشنواره معرفی شده متوجه شد که همگی آن ها ضمن تکذیب حضور خود در این جشنواره از برگزاری آن و خبرسازی های اخیر اظهار بی اطلاعی کردند.

فریدون صدیقی، روزنامه نگار برجسته کشور، انتشار این خبر پیش از هماهنگی با اساتید را غیر اخلاقی دانست و با بیان اینکه شاید اگر تماسی با بنده گرفته می شد حضور در شورای سیاستگذاری این جشنواره را می پذیرفتم گفت: با چند نفر از همکاران دیگری که به عنوان شورای سیاستگذاری این جشنواره معرفی شده اند نیز صحبت کردم که همگی از وجود چنین جشنواره ای اظهار بی اطلاع کردند.

همچنین مجید رضاییان، روزنامه نگار با سابقه کشور نیز با تکذیب خبر حضورش در شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران گفت: این انجمن باید با من تماس بگیرد.

حجت الاسلام سید محمود دعایی، سرپرست موسسه اطلاعات نیز در پاسخ به خبرنگار ما ضمن اظهار بی اطلاعی گفت: تا کنون هیچ تماسی با بنده گرفته نشده و معلوم نیست اگر تماس گرفته شود توفیق حضور در این جشنواره را داشته باشم یا نه.

شایان ذکر است در روزهای اخیر نام برخی اساتید پیشکسوت روزنامه نگاری و فعالان مطبوعاتی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران مطرح شده بود که در حال حاضر اغلب اساتیدی که نامشان در این فهرست ذکر شده، از موضوع بی اطلاع هستند!

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =