شرق نوشت:وکیل دادگستری که به قتل پسردایی‌اش متهم است، در جریان تحقیقات جزئیات این جنایت را شرح داد.

جمرد میان‌سالی ٢٠ اردیبهشت با مراجعه به کلانتری ١٠٢ پاسداران در شکایتی از گم‌شدن پسر ٢٣‌ساله‌اش به نام بهروز خبر داد.

پس از این شکایت و تشکیل پرونده با دستور بازپرس دادسرای جنایی، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم اداره آگاهی قرار گرفت. در تحقیقات اولیه، یکی از دوستان بهروز مدعی شد پسر جوان به همراه پسرعمه‌اش که وکیل دادگستری است، به شهرستان بهشهر سفر کرده است. در ادامه با شناسایی وکیل دادگستری به نام مهدی، او بازداشت شد.
مرد وکیل در اظهارات اولیه گفت: قرار بود با سفر به شهرستان بهشهر پدرم را به تهران بیاورم تا چند روزی اینجا باشد. پسردایی‌ام همراهم به بهشهر آمد اما در میدان اصلی شهر از من خداحافظی کرد و به دیدار دوستانش رفت. از آن زمان به بعد، من هیچ خبری از بهروز ندارم.
 پس از این اظهارات، مرد وکیل از سوی بازپرس پرونده بازداشت موقت شد تا اینکه سرانجام روز پنجشنبه لب به اعتراف گشود و گفت: چند روزی بود که متوجه تماس‌های تلفنی مشکوک فرد ناشناسی با خواهرم شده بودم. هنوز به این موضوع شک داشتم تا اینکه در یک مراسم عروسی متوجه شدم خواهرم با بهروز در ارتباط است.
روز حادثه بهروز که در کار معاملات املاک است، با من تماس گرفت تا مرا برای خرید خانه به نیاوران ببرد. با یکدیگر به نیاوران رفتیم و پس از دیدن خانه به سمت خانه پدری بهروز حرکت کردیم. من شب قبل از حادثه با برادرم تماس گرفته بودم تا ماشینش را به من بدهد تا بتوانم به بهشهر بروم و پدرم را چندروزی به تهران بیاورم. بعد از اینکه بهروز فهمید می‌خواهم به بهشهر بروم، او نیز بدون اطلاع‌دادن به پدر و مادرش خودرو پژو ٢٠٦ را مقابل خانه‌شان پارک کرد و با من آمد.
 مرد وکیل ادامه داد: در میان راه شروع به نصحیت مقتول کردم و به بهانه اینکه آب‌وهوایی عوض کنیم، او را به باغ عمویم در شهرستان نکا بردم. وقتی وارد باغ شدیم، مستقیم موضوع ارتباط او با خواهرم را فاش کردم که بهروز عصبانی شد و شروع به فحاشی کرد. نمی‌دانستم چه کار می‌کنم، به همین دلیل با وسیله کشاورزی که در باغ بود، چند ضربه به پسردایی‌ام زدم که او جانش را از دست داد. بعد از قتل، جسد او را در قسمت شمالی باغ دفن کردم و برای آوردن پدرم به بهشهر رفتم.
سرهنگ مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران، درباره این پرونده گفت: با اعترافات متهم، کارآگاهان پلیس آگاهی به باغ عموی قاتل رفتند و توانستند جسد پسر ٢٣ساله را کشف کنند. همچنین با احضار خواهر مهدی، او هرگونه ارتباط با پسردایی خود (مقتول) را تکذیب کرد. صبح دیروز با تکمیل تحقیقات، با توجه به وقوع جنایت در استان مازندران، پرونده به همراه متهم برای رسیدگی به این استان ارسال شد.

 

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =