اسماعیلی: سیستمهای راداری پدافند هیچ گاه خاموش نمی‌شوند

تسنیم نوشت:

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به همراه چند تن از معاونین به منظور ارزیابی سامانه‌های پدافندی موجود در منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور از این منطقه پدافندی بازدید کرد.

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی پس از بازدید از سایت‌های راداری و موشکی این منطقه گفت: پدافند هوایی همواره در حال مأموریت است و تحت هیچ شرایطی سیستمهای راداری و الکترونیکی و سامانه های موشکی و دیده‌بانی آن خاموش نمی‌شوند و به طور مداوم در حال انجام وظیفه هستند.

وی افزود: قرارگاه پدافند هوایی 24 ساعته و بدون تعطیلی همواره در حال رصد نقطه به نقطه آسمان کشور است به طوریکه امروز با تلاش تمامی همکاران به گسترش بالای 3600 نقطه در کشور رسیده است و ما بسته به نوع تهدیدات و نوع گسترش نیروهای فرامنطقه‌ای، فضای کشور را رصد می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ادامه داد: موضوع پدافند هوایی یک موضوع دانش بنیان است و تجهیزات آن هم کاملاً تخصصی و از تکنولوژی بالایی برخوردار است.

وی افزود: به لطف خدا توانسته‌ایم این تجهیزات پیچیده را در داخل کشور تولید و در نقاط مختلف کشور از آنها بهره برداری کنیم.

وی در پایان گفت: امنیتی که امروز در کشور داریم امنیت بی نظیری است و مطمئناً یکی از عوامل ایجاد و پایداری این امنیت، در کنار سایر نیروهای مسلح، قرارگاه پدافند هوایی است.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =