ایرنا نوشت: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه دشمنان بدنبال جلوگیری از استقلال و خودکفایی ایران هستند، گفت: دشمنان برای تحقق اهداف خود به ایجاد دودستگی و دوگانگی در جامعه و تقویت شبکه‌های حامیان غرب روی آورده‌اند.

آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد با تاکید بر اینکه استکبار خواستار مخدوش کردن و مهار مدیریت جمهوری اسلامی در عرف بین المللی منطقه است، افزود: دشمنان ابتدا بدنبال نفوذ و سلطه بر کشورهای منطقه از جمله عراق، سوریه و لبنان هستند تا پس از آن سراغ ایران بیاید، از این رو نباید در مقابل آن‌ها سکوت کنیم.


وی اظهار کرد: رصد دقیق و دید وسیع مقام معظم رهبری و استقامت نیروهای نظامی ایران سبب نگه داشتن و زمین گیر کردن دشمن در خانه خودش شده و دلیل تروریست اعلام کردن ایران توسط آمریکا نیز همین استقامت است.


خطیب جمعه یزد ادامه داد: کمک‌های ایران و مقاومت و ایستادگی حزب الله لبنان سبب سرافکنده شدن دشمنان شد، چرا که آن‌ها در صدد تشکیل خاورمیانه واحد بودند.


آیت الله ناصری با یادآوری اینکه دشمنان در فضای مجازی در راستای تحمیل فرهنگ غرب و از هم پاشیدن خانواده‌ها و دین ما هستند، خاطرنشان کرد: نباید با غفلت از این موضوع، در رسانه‌ها علیه یکدیگر صحبت کنیم.
وی افزود: دشمنان بدنبال جلوگیری از تبدیل شدن ایران به الگوی موفق در جهان هستند و بر این اساس نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا را سانسور و اختلاف افکنی می‌کنند.


خطیب جمعه یزد با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات در کشورمان گفت: احزاب و گروه‌ها نباید در رسانه‌ها و نشریات خود تخم تفرقه و کدورت کاشته و دوگانگی و بدبینی در جامعه ایجاد کنند.


امام جمعه یزد همچنین با گرامیداشت ۱۳ شهریور روز تعاون اظهار کرد: تعاون، همکاری، کمک کردن به دیگران و رفع مشکلات آن‌ها از صفات پسندیده محسوب می‌شود و در قرآن نیز به تعاون در نیکی، تقوا و یاری رساندن به یکدیگر در مسیر نزدیکی به خدا توصیه شده است.
وی هدایت، راهنمایی و نشان دادن راهکار و طرح به مردم برای رفع مشکل بیکاری را از جمله وظایف اداره تعاون عنوان کرد.


آیت الله ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله علی قدوسی گفت: این شهید که در دوران انقلاب همراه امام خمینی (ره) بود، با تاسیس مدرسه حقانی و تشکیل حوزه علمیه، به همراه شهید بهشتی خدمت بزرگ تربیت انسان‌های عالم و انقلابی انجام داد.


آیت الله علی قدوسی دادستان کل انقلاب اسلامی بود که ۱۴ شهریور ۱۳۶۰ در دفتر دادستانی بر اثر انفجار یک بمب توسط گروهک منافقین به شهادت رسید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =