پیروانی: حکمی درباره محرومیت خانبان به دستمان نرسیده بود/ کفاشیان خودش گفت او روی نیمکت بنشیند

مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت مجوز حضور مهرداد خانبان بر روی نیمکت تیم ملی توسط رییس فدراسیون فوتبال صادر شده بود.

افشین پیروانی در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره صحبت‌های رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مبنی بر لزوم اعمال محرومیت مهرداد خانبان در دیدار برابر گوام گفت: چون حکمی به دست من نرسیده بود و تنها این خبر را شنیده بودم، این موضوع را از آقای کفاشیان پرسیدم که ایشان مجوز حضور خانبان را به خاطر حساسیت کار صادر کردند بنابراین بهتر است دوستان با اطلاعات بیشتری اظهارنظر کنند.
وی با اشاره به اتفاقات پس از بازی ایران و گوام در میکسد زون گفت: با صلاحدید کادر فنی بازیکنانی که در بازی حضور نداشتند در زمین ماندند و به تمرین پرداختند و بازیکنان حاضر در بازی هم با حضور در رختکن به یخ درمانی پرداختند. بنابراین امکان حضور بازیکنان در دو گروه در میکسد زون وجود نداشت. با این حال بنای ما در تیم ملی بر تعامل با رسانه‌هاست چرا که معتقدیم تنها با اتحاد می‌توانیم راه دشوار صعود به جام جهانی را طی کنیم. خبرنگارانی که هر روز بر سر تمرین می‌آیند می‌توانند شهادت بدهند که رابطه خوبی بین تیم ملی و رسانه‌ها ایجاد شده و من لازم می‌دانم اگر معطلی خبرنگاران باعث ناراحتی‌شان شده از آنها عذرخواهی کنم.
پیروانی درباره پیروزی برابر گوام و همچنین دیدار برابر هند نیز گفت: بازی با گوام دیگر برای ما تمام شده و اکنون تنها فکر و ذهن تیم ملی بر بازی با هند معطوف شده است. می‌دانیم که در بازی برابر هند مشکلات غیرفنی همچون بازی با ترکمنستان برایمان ایجاد خواهند کرد اما ما ایران هستیم و باید هند را هم شکست بدهیم. من باید از همین فرصت استفاده کنم و از مسوولان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی نیز برای در اختیار قراردادن ورزشگاه آزادی در دو جلسه قدردانی کنم.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    3 0
    مقابل گوام خوب بودند. ان شااله جوانان از کروش کار یاد بگیرن.
  • بی نام A1 ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    3 0
    جناب کفاشیان حال اقای گودرزی چطور بود؟ نمیخوای باز کیروش رو بکوبی؟تعارف نکن، راحت باش بگو؟