شرکت سینمایی نورتابان اعلام کرده که فروش فیلم «محمد رسول‌الله ص» پس از گذشت یک هفته از آغاز اکران آن به دو میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اکران فیلم مجید مجیدی از پنجشنبه ۵ شهریور در سینماهای تهران و شهرستانها آغاز شده است. این فیلم روز گذشته ۴۰۰میلیون تومان فروش داشته که طبق اعلام تهیه و پخش کنندهی آن ۲۰۰ میلون تومان از این فروش سهم سینماهای تهران بوده و ۲۰۰ میلیون تومان هم سهم سینماهای شهرستان بوده است.

مجید مجیدی چندی پیش با اشاره به تقاضای شرکتهای خارجی برای پخش فیلم در سینماهای کشورهای مختلف اعلام کرده بود، با این استقبال فیلم «محمد رسولالله ص» بیشتر از هزینهای که صرف تولید آن شده، فروش خواهد کرد.

در نخستین نشست مطبوعاتی عوامل تولید این پروژه با اصحاب رسانه عنوان شد که ۶۲۳.۳ میلیارد ریال (۶۲.۳۳ میلیارد تومان) هزینه صرف تولید آخرین ساختهی مجید مجیدی شده است.

محمدرضا صابری، مدیرعامل شرکت سینمایی نور تابان هم با اشاره به اینکه مخاطبان این فیلم هر روز در حال افزایش است، میگوید: «با توجه به اینکه پیشبینی میشود در روزهای آینده تقاضای علاقهمندان برای تماشای فیلم محمد رسول الله (ص) افزایش چشمگیری پیدا کند تمهیدات خاصی را برای ارگان ها و دستگاههایی که قصد دارند به صورت گروهی به تماشای فیلم بنشینند تدارک دیدهایم

طبق اعلام پخش کنندهی فیلم شب گذشته سینماهای مجتمع کورش با فروش 35 میلیون و 800 هزار تومانی پرفروشترین سینمای نمایش دهندهی این فیلم بوده است.

با این حال شرکت سینمایی نور تابان در مقابل اعلام برخی از سایتها و نهادها برای ارائهی بلیت فیلم با تخفیف هم موضع گرفته و اعلام کرده که اعمال هرگونه تخفیف در این زمینه ممنوع است.

صابری میگویدهر گونه ارائه بلیت با تخفیف غیرقانونی است و اداره کل امور حقوقی شرکت سینمایی نور تابان به عنوان تهیهکننده و پخش کننده رسمی فیلم محمد رسول الله (ص) در صورت مشاهدهی این اتفاق به صورت جدی با تخفیف دهندگان برخورد میکند

 شب گذشته (پنجشنبه 12 شهریور) پردیس سینمایی ‍«چارسو» در دو سانس 19 و 22 میزبان جمعی از قاریان، حافظان و مدیران قرآنی بوده که از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد به تماشای فیلم محمد رسول الله (ص) نشستهاند. به گفتهی صابری، در این مراسم بیش از 650 نفر از فعالان قرآنی همراه با خانوادههای خود این فیلم را تماشا کردهاند.

 

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    42 42
    62 میلیارد تومان بعلاوه خواب دو سه ساله سرمایه با هزینه های فرصت از دست رفته بعلاوه هزینه های توزیع حدود 100 میلیارد تومان صرف تولید و توزیع این فیلم شده با فروش 2 میلیاردی در هفته این فیلم باید حدود 52 هفته اکران باشد تا بتواند به نقطه سر به سر برسد این یعنی یک شکست تجاری کامل
    • بی نام IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      39 22
      چقدر ساده هستین شما. مگه فقط ایران اکران میشه. اگه کشورهایی که تحریم کردن فیلم رو در نظر نگیریم این فیلم برای 800 میلیون مسلمان در کل دنیا اکران میشه. اگه از این تعداد فقط 15 میلیون نفر بره و بلیط سینما رو 2 دلار تصور کنیم یعنی کمترین قیمت میشه هزینه تولید فیلم. ولی در عمل خیلی بیشتر از اینا فروش میره.
    • محمدرضا A1 ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      25 10
      این فیلم بیشتر برای غربی ها ساخته شده .. فیلم واسه اکران بین المللی ساخته شده حضور فیلمبردار و آهنگ ساز برنده اسکار هم اینو نشون میده... تو ایران هم حداقل 8 میلیارد فروش خواهد کرد .. تازه بسیاری از هزینه هاش صرف ساخت شهرک سینمایی شده ... من فیلمو ندیدم و نمی تونم راجع به فیلمش چیزی بگم ولی چنین فیلم هایی میتونه باعث حرکت سینمای کشور به سمت صنعتی شدن بشه و باز بهتر که سینما خوراک فرهنگی مردمه...
    • بی نام IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      8 7
      محمد رضا همه حرفهایت درست ولی امار ایران رو کمی کم گفتی . پیش بینی صاحبان سینما 20 میلیارد است آن هم فقط به خاطر نبود سالن سینمای بیشتر. چون باید آخر بهمن از سینما ها برداشته شود . ولی باز اهمیت چندانی نداره فروش بین المللی غوغا خواهد کرد.