طرح دریافت کمک‌های نقدی از هواداران پرسپولیس، با انتقادهای بسیاری همراه بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت برای حل مشكلات مالی، سراغ جیب هواداران برود و از آن‌ها درخواست كند كه كمك های نقدی خود را به حساب باشگاه واریز كنند. این طرح البته با انتقادهای زیادی از سوی پیشكسوتان باشگاه مواجه شد. پیشكسوتان می‌گویند اگر قرار بر این است كه هواداران هزینه‌های باشگاه را پرداخت كنند، چه لزومی دارد مدیرعامل تیم از بیرون مجموعه پیشكسوتان انتخاب شود. تا به حال اگر مدیرعامل باشگاه از چهره‌های غیر ورزشی بوده، دلیلش این بوده كه تیم بتواند با كمك این چهره‌ها، مشكلات مالی را پشت سر بگذارد. اما حالا كه قرار است هواداران پول باشگاه را بدهند، لزومی هم ندارد كه مسئولان باشگاه غیر ورزشی و از خارج مجموعه پیشكسوتان تیم باشند.
اما در این میان مدیران باشگاه پرسپولیس هم از ترفندی استفاده كرده‌اند تا كار خود را توجیه كنند. آن‌ها با لیدرهای باشگاه مصاحبه می‌كنند و این مصاحبه‌ها از طریق سایت رسمی باشگاه منتشر می‌شود. مضمون مصاحبه با لیدرها هم این است كه هیات مدیره بهترین كار را انجام داده و گرفتن كمك نقدی از هواداران، هیچ مشكلی ندارد. این اولین بار است كه یك باشگاه برای توجیه عملكرد انتقاد برانگیز خود، از لیدرهایش مصاحبه منتشر می‌كند.

البته دولت هم به دنبال راهكارهایی است تا بتواند مشكلات تیم های بزرگ پایتخت را حل كند و سرخابی ها دیگر مشكل مالی نداشته باشند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =