۰ نفر
۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۴
واشنگتن پست: بُرد اوباما برابر باخت است!

روزنامه واشنگتن پست که نزدیک به جمهوریخواهان به حساب می آید در مقاله ای به منظور کم اهمیت جلوه دادن موفقیت اوباما در کسب آراء لازم برای وتو نظر مخالفان، این برد را برابر با باخت دانست.

به گزارش خبرآنلاین، وب سایت روزنامه واشنگتن پست، با انتشار تحلیلی موفقیت اوباما در کسب آراء لازم برای امکان وتوی قطعنامه احتمالی کنگره در مخالفت با توافق هسته ای ایران را «یک برد برابر با باخت» توصیف کرد.

این روزنامه اینگونه استناد کرده است که این پیروزی ظاهری سبب می شود تا مخالفان راه های دیگری را برای فشار به اوباما و ضربه زدن به توافق پیدا کنند که در عمل تاثیر آن مساوی باخت برای اوباما خواهد بود.

واشنگتن پست از جمله پیش بینی کرده است که  برخی واکنشها به این رویداد از سوی مخالفان تندتر خواهد بود و  در ادامه به تشریح گام های بعدی کنگره در قبال این توافق پرداخت.

این روزنامه نوشته است با توجه به موفقیت مرحله اول اوباما به احتمال زیاد جمهوریخواهان در کنگره  به تلاش برای  برای اعمال تحریم های بیشتر بر ضد ایران و نهادهای آن مهمتر از همه سپاه پاسدارن روی خواهند آورد و مرتبا اوباما را با چالش های تازه روبرو خواهند ساخت. 

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    7 0
    این بازی با توافق هسته ایی برای دمکراتها و جمهوری خواهان در کل بدون توجه به نتیجه ظاهری یک بازی باخت باخت خواهد بود