بازیکنان ستاره این روزها در همین اول فصل، بین 50 تا 70 درصد پول شان را نقدی می خواهند و بعضی از باشگاه ها هم شدیدا از این موضوع استقبال کرده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بدقولی اکثر باشگاه های لیگ برتری در پرداخت پول قرارداد بازیکنان باعث شده تا آنها راه حلی تازه پیدا کنند که شدیدا به ضرر باشگاه هایی چون استقلال و پرسپولیس شده است. در روزهایی که بعضی از باشگاه های صنعتی دست به نقد هستند، بازیکنان معروف از دریافت حداقل 50 درصد از کل قراردادشان در همان اول فصل، حرف می زنند. اتفاقی که البته برای بیشتر باشگاه ها نامانوس و تلخ است. خیلی از باشگاه ها تا پایان فصل هم موفق نمی شوند 50 درصد از پول قرارداد بازیکنان شان را پرداخت کنند چه رسد به اینکه همین اول کار چنین مبلغ های گزافی را بدهند.

ستارهای لیگ برتر رقمی بین یک میلیارد تا یک میلیارد و 200 میلیون و حتی 2 میلیارد می خواهند. 50 درصد چنین رقم هایی بسیار سنگین است و باشگاه ها ناچارند یا زیر بار پرداختش بروند و یا اینکه قید این ستاره ها را بزنند و در صورت شکست، مقابل هواداران شان بایستند. اخیرا سه بازیکن برای استقلال شرط کرده اند بین 50 تا 70 درصد از رقم قراردادشان را در همین ابتدای کار می خواهند. آنها خواهان تسویه حساب فصل قبل شان هم هستند. یکی از این بازیکنان فصل قبل از جمع آبی ها جدا شد و حالا برای بازگشت اعلام کرده باید 70 درصد از پولش را همین ابتدای کار و نقدا پرداخت کنند. دو بازیکنی هم که فصل بعد با آبی ها قراداد دارند خواهان دریافت 50 درصد از قراردادشان شده اند. در پرسپولیس هم وضعیت کمی آرام تر است چون تا اینجا تنها یکی از بازیکنان از آنها 40 درصد از مبلغ کل قراردادش را خواسته است. این روزها اکثر چهره های نقل و انتقالات از این شرط و شروط خود حرف می زنند.

از اینکه این بهترین راه حل برای گرفتن پول هایشان است. جالب اینجاست بعضی از باشگاه های صنعتی از این پیشنهاد استقبال کرده اند و گاها برای جذب بازیکنان، خودشان چنین پیشنهادهایی می دهند. مثلا اخیرا یکی از باشگاه ها به بازیکنی گفته با بستن قرارداد یک میلیارد و 100 میلیونی، 700 میلیون به صورت نقد به او پرداخت می کند! این یعنی خود باشگاه ها هم از چنین راهکاری بدشان نمی آید و دست در دست میلیاردی های لیگ برتر، مخلصانه خدمت خود را انجام می دهند. این روش برای بعضی از باشگاه ها بسیار کارساز است. مثلا بازیکنی از استقلال پیشنهاد یک میلیاردی دارد. باشگاه دیگری وارد گود می شود و می گوید همین یک میلیارد را به او می دهد، با این تفاوت که 50 درصد مبلغ همین اول کار در حسابش خواهد بود. آن بازیکن به باشگاه استقلال می رود و می گوید 50 درصد قراردادش را می خواهد اگرنه پیشنهاد آماده ای برای او هست. استقلال هم که توان پرداخت این مبلغ را ندارد، راحت بازی را می بازد. این اتفاقی است که در پرسپولیس هم می افتد. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 430755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    4 1
    احتمالا این پولها بوی گز نمیدن؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    2 1
    مرگ بر سپاهان
    • مهدی A1 ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
      0 0
      بوی سوختن شدید
  • حامد ابی GB ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    شما هم کلش بازی می کنید فهمیدیم کلش بازین مطمنی اتک نمی زنی پاتک میزنی
  • یاسر A1 ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 1
    چقدر به کلمه ی پاتک علاقمندید