دروازه بان برزیلی استقلال می گوید می خواسته توانایی هایش را در ایران نشان بدهد و هرگز بازیکن آماتور و درجه دوم نبوده است.

به گزارش خبرورزشی؛داسیلوا دروازه‌بان برزیلی استقلال با ناراحتی از ایران می‌رود. اینکه او چرا ناراحت است و چه دلایلی باعث شد تا با آبی‌پوشان تهرانی، فسخ قرارداد کند، موضوعی بود که خبرورزشی با وی درمیان گذاشت.

هنوز كه در ايران هستي، همه نوشته‌اند به برزيل سفر كرده‌اي.
نه، هنوز در ايران هستم. اگر اتفاق خاصي رخ ندهد، بامداد فردا به برزيل سفر مي‌كنم.

همان‌طور كه پيش‌بيني مي‌شد با استقلال فسخ قرارداد كردي.
اين تصميم مربوط به يك روز، دو روز نبود. خوب فكر كردم. من به استقلال آمده بودم تا بازي كنم. مي‌خواستم توانايي‌هايم را نشان بدهم. بازيكن آماتور يا درجه دوم نبودم. من با تيم فلوميننزه برزيل قهرمان ليگ برزيل شدم، تا فينال جام باشگاه‌هاي آمريكا رفتم، در 14 بازي اين جام گلر ثابت بودم و... وقتي ديدم نمي‌توانم بازي كنم، تصميم گرفتم بروم. دوست نداشتم بيشتر بمانم و اعصابم خرد شود.

حالا مقصد بعدي‌ات كجاست؟
هنوز نمي‌دانم. فعلاً مي‌خواهم به برزيل بروم. نياز به استراحت دارم.

مثل اينكه به مديرعامل استقلال گفتي فقط يك سؤال از شما دارم؛ ‌چرا بازي نكردم؟!
بله، من به افشارزاده گفتم فقط پاسخ اين پرسش مرا بدهيد. او نيز جواب داد من هم نمي‌دانم. همه از رفتن من ناراحت بودند. شايد باور نكنيد اما تمام كارمندان باشگاه استقلال با من عكس يادگاري گرفتند.

در مصاحبه با يكي از سايت‌ها انتقاد زيادي از كريم بوستاني داشتي.
در اين‌باره يك توضيح دارم؛ متأسفانه اشتباه شد و فكر مي‌كنم از اين قسمت حرف‌هايم كه درباره بوستاني بود،‌ سوءبرداشت شد. من گفتم بوستاني مثل پدرم بود و در تمرينات با من خيلي كار مي‌كرد اما نمي‌دانم چرا فرصت حضور در ميدان داده نمي‌شد و چه كسي تصميم مي‌گرفت.

گفته‌اي دوباره به ايران برمي‌گردي.
شايد برگردم اما مطمئن باشيد ديگر نيمكت‌نشين نخواهم بود.

داسيلوا بامداد يك‌شنبه از ايران مي‌رود 
دروازه‌بان برزيلي استقلال كه قرار بود جانشين مهدي رحمتي شود، بدون اينكه حتي يك در بازي درون دروازه آبي‌پوشان قرار بگيرد، قراردادش را فسخ كرد. اگرچه گفته مي‌شود داسيلوا به برزيل سفر كرده اما اين‌طور نيست و او بامداد يك‌شنبه (فردا) از طريق فرودگاه امام خميني (ره) به امارات سفر مي‌كند و پس از وقفه‌اي 12 ساعته در فرودگاه دبي، راهي برزيل خواهد شد تا تعطيلات كريسمس را در كنار خانواده‌اش پشت‌سر بگذارد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =