۰ نفر
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۵

ساعت 9.5 شب 19 بهمن سال جاری گزارش مرگ مردی تنها در خانه‌اش به مأموران کلانتری 14 باغ فیض مخابره شد.

با اعلام این خبر نیز بازپرس حسینی‌پور از شعبه 5 دادسرای ناحیه 27 امور جنایی به همراه تیمی از کارآگاهان، خود را به ساختمان 6 طبقه‌ای در آیت‌الله کاشانی – بلوار اباذر رساندند و رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

پسری جوان که خود را برادرزاده مرد تنها معرفی کرد درحالی که باور نداشت عمویش را از دست داده با حیرت‌زدگی به مأموران گفت: دانشجوی دانشگاه علوم و تحقیقات هستم و در شرق تهران زندگی می‌کنم. از آنجایی که عمویم تنها زندگی می‌کرد و فرزندی نیز نداشت بعضی اوقات از دانشگاه به خانه عمویم می‌آمدم. 2 سال پیش نیز عمویم از زنش جدا شد و تنهاتر شد. وقتی 4 روز پیش با عمویم تماس گرفتم تلفنش را جواب نداد و گفتم شاید کار دارد، اما امشب که به خانه‌اش آمدم هرچه در زدم در را باز نکرد اما صدای روشن بودن تلویزیون از خانه می‌آمد. به تلفن همراهش زنگ زدم اما خاموش بود. به همین خاطر نگران شدم و با آتش‌نشانی تماس گرفتم و پس از باز کردن در با جسد عمویم روبه‌رو شدم.

با ادعاهای این پسر، پلیس رسیدگی به این جنایت مرموز را در دستور کار خود قرار داد.مرد 68 ساله درحالی که در اتاقش و روی تختش خوابیده بود از سوی افراد ناشناس مورد شکنجه قرار گرفته بود چرا که با طناب دست و پایش بسته و در دهانش یک گاز وجود داشت.تحقیقات کارشناسان پزشکی قانونی نیز حاکی از آن بود که 4 روز از مرگ مرد تنها گذشته است.

بنابراین گزارش با بدست آمدن این سرنخ‌ها پلیس تجسس‌های خود را ادامه داد تا عاملان این جنایت خونین شناسایی شوند.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    12 0
    روحش شاد ، انشاءالله قاتلین را زودتر دستگیر و به سزای عملش برسانند.