معاونت درمان وزارت بهداشت مدعی است که از آغاز طرح تحول حتی یک مورد گزارش در مورد عدم اجرای طرح زایمان رایگان از بیمارستان های دولتی نداشته اند.

به گزارش خبرآنلاین، بیش از یک سال از آغاز طرح تحول و رایگان شدن زایمان طبیعی در بیمارستان های دولتی می گذرد و این مراکز درمانی می بایست در این مدت، خدمات زایمان رایگان را ارائه می دادند. اتفاقی که در بسیاری از بیمارستان های دولتی قابل مشاهده است.


اما مخاطبان خبرآنلاین مواردی را مشاهده کرده اند که این اتفاق نیفتاده و مردم از این امر ناراحتند. یکی از کاربران در این باره می نویسد:


از بعد از اغاز طرح تحول و رایگان شدن زایمان طبیعی برخی دانشگاه های علوم پزشکی تنها یکی دو بار مبادرت به انجام آن کردند و با گذشت زمان این طرح در برخی بیمارستان های دولتی به فراموشی سپرده شده . ضامن اجرایی اجرای این طرح چیست؟ آیا نظارت صورت می گیرد؟


اما معاونت درمان وزارت بهداشت این مورد را کاملا رد می کند و می گوید: رایگان شدن زایمان طبیعی از 15 اردیبهشت ماه 93 در بیمارستان های دولتی صورت پذیرفته است و طی این مدت حتی یک مورد نیز گزارش از عدم انجام زایمان طبیعی در بیمارستان های دولتی نداشته ایم.


به گفته این وزارتخانه، نظارت بر بیمارستان ها در سطح دانشگاهی و سطح ستاد کشوری انجام می گیرد که تا کنون در این مورد تخلفی دیده و گزارش نشده است.
17304

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =