سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر باشگاهی به هر حال مشکلاتی دارد، اما سعی می‌کنیم در پایان فصل قهرمان لیگ شویم.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با شبکه بی‌اسپور ترکیه در خصوص شرایط اردویی پرسپولیس در کمپ تمرینی گیزیلچه حمام اظهار داشت: باید بگویم شرایط اردویی خوبی داریم و من از مردم گیزیلچه حمام ترکیه تشکر می‌کنم که واقعاً مهمان‌نواز هستند و روابط دوستانه‌ای با ما داشتند. ما از شرایطی که در این کمپ تمرینی داریم راضی هستیم و هتل خوبی هم داریم و از زمین‌های تمرین عالی در تمرینات بهره می‌بریم و فکر می‌کنم به اهدافی که در ذهن داریم در این کمپ خواهیم رسید.
وی ادامه داد: قبل از هر چیز باید بگویم ما در این کمپ تمرینی، شرایط تغذیه و تمرینات خوبی داریم و همین طور یکی از اهداف ما این است که بازیکنان جدیدی که به ما اضافه شدند خیلی زود با تیم تطبیق پیدا کنند تا هر چه زودتر تیم تکمیل شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور دوباره‌اش در ایران عنوان کرد: من افتخار این را دارم که برای دومین بار به ایران آمدم و سرمربی تیم بزرگی مثل پرسپولیس هستم. پرسپولیس تیمی است که حدود 40 میلیون هوادار دارد و من هدایت این تیم را برعهده گرفتم.
وی افزود: علی‌رغم تمامی مشکلاتی که برای هر تیمی می‌تواند وجود داشته باشد، همه تلاش‌مان این است که در این دوره از لیگ خیلی خوب ظاهر شویم تا بتوانیم آخر فصل قهرمان شویم.
برانکو درباره اینکه آیا از امکانات هتل پاتالیا و امکانات زمین تمرین رضایت دارد یا نه، گفت: ما کاملاً از هتل و خدماتی که به ما ارائه می‌دهند رضایت داریم. همچنین از زمین‌هایی که در پروسه آماده‌سازی ما نقش مهمی دارند و خدماتی که پرسنل هتل و تغذیه‌ای که به ما می‌دهند، رضایت کامل داریم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 436294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =