انتشار خبری مبنی بر اعتراض کنکوری ها به تاثیر مستقیم سوابق تحصیلی، واکنش های زیادی را در پی داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از پرمخاطب و پربحث ترین اخبار سرویس مشکلات مردم در روز گذشته، خبری مبنی بر اعتراض کنکوری ها به تاثیر مستقیم سوابق تحصیلی بود.


در این خبر آمده بود که برخی کنکوری ها این اتفاق را بی عدالتی می دانند و در جواب سازمان سنجش اعلام کرده بود که این نظر کمیته ایست که برای حذف کنکور تصمیمگیری می کند.


همین اظهار نظر، واکنش مخاطبان کنکوری خبرآنلاین را در پی داشت. آن ها معتقدند که در امتحانات هم تقلب و هم در تصحیح اشتباه صورت می گیرد. به همین دلیل تاثیر مستقیم سوابق عادلانه نیست.


یکی از کاربران می نویسد: یک زمانی فکر میکردم کنکور خیلی نامردیه ولی الان به این نتیجه رسیدم با این وضع نظارت مسئولین غیر از کنکور هر راه دیگری در ایران غلط است.


مخالف دیگری می گوید که شاهد خرید سوال های امتحان نهایی از طرق مختلف بوده و به همین این طرح را ناعادلانه می داند.
فرد دیگری مشکلش را این گونه بیان می کند: من سال 88 دیپلم گرفتم الان یه مدرک دارم که هیچ فایده ای نداره میخوام دوباره کنکور بدم اما معدلم خوب نیست اون زمان که ما امتحان نهایی دادیم اصلا حرف از تاثیر مستقیم سوابق تحصیلی نبود من از کجا میدونستم یه روزی معدل سومم تو ایندم تاثیر داره.


این نظر و نظرهای مشابه نشان می دهد که در تاثیر سوابق تحصیلی شاید می بایست در سال و نوع دیپلم تجدید نظر جدی صورت بگیرد.


یکی دیگر از کنکوری ها معتقد است که در سال های مختلف سوالات امتحانات نهایی از نظر سطح یکی نیستند در نتیجه بی عدالتی صورت می گیرد.


دیگری معتقد است اشتباه در تصحیح و سلیقه ای برخورد شدن با برگه ها با سرنوشت کنکوری ها بازی می کند. او می نویسد: به خدا داره حق خیلی ها توو کنکور خورده می شه..اینقدر سر جلسه های امتحان نهایی بعضیا تقلب می کنن...برگه ها سلیقه ای تصحیح می شه...یه معلم در یه شهر دست بالا می گیره یه معلم دست پایین...مثل کنکور نیست که سیستم تصحیح کنه...لطفا بازم پیگیری کنید...


در همین راستا یکی دیگر از مخاطبین می گوید: منم مخالف تاثير سوابقم خودم معدلم خوبه وليچون خيلي راحت تقلب ميشه و هم چنين بستگي به مصحح داره مخالفم عدالت اصلا رعايت نميشه حداقل تو كنكور نميشه تقلب كرد و سليقه اي نمره داد.

کاربر دیگری نظری متفاوت داده و معتقد است همه این طرح ها منجر می شود تا کنکوری ها به کلاس کنکور و مدارس غیرانتفاعی میل پیدا کنند. او نوشته: اینا همه برای اینه که ملت بچه هاشون رو بفرستن مدرسه غیر انتفاعی و بعضی ها به نون و نوایی برسن و هم بچه به راحتی نمره ی عالی بگیره .


نظرات دیگری که همگی نشان می دهند کنکوری ها از تاثیر سوابق تحصیلی رضایت ندارند به شرح زیر هستند:

• منم موافقم چون معلم ها در نمره دهی بعضی سخت گیر و بعضی آسان گیر هستند و به این ترتیب سرنوشت بچه های مردم در دست معلم قرار می گیرد. همان امتحان کنکور بس است.


• به نظر من هم اصلا عادلانه نیست چون عواملی مثل حوزه و مراقب حوزه و نظر مصححین ورقه ها روی سرنوشت افراد تاثیر میذاره
• وقتی یه کاری انجام میشه که ایندمون رو تعیین میکنه خوبه حداقل یه نظر سنجی بشه نه اینکه سرخود یه چیزی تعیین بشه شمایی که قراره کنکورو حذف کنید و امتحانات نهایی رو برگذار کنید اول یه سر به حوزه های نهایی بزنید تقلبو جمع کنید بعدش حرف از حذف کنکور بزنید تنها ازمون عادلانه کنکوره شما میخواهید نا عادلانه کنید؟؟حذف کنکور بزرگترین ظلم در حق دانش اموزا


• تاثیر مستقیم تصمیمی بدون نظارت و تحقیق قبلی بوده و با وضعیت برگزاری امتحانات تشریحی در ایران تقلب های مکرر ، تصحیح سلیقه ای اوراق ، سطح سوالات و ... امری غیر هوشمندانه است. بسیاری از دانش آموزان از ناحق بودن امتحانات خبر داده اند. اگر به جای برگزاری امتحان تشریحی در وضعیت کنکور تجدید نظر شود بهتر است. طاهر موسوی مسئول نظارت بر امتحانات و سوابق تحصیلی


• این که نمره رو تاثیر بدن عادلانس اما اینکه نهایی رو چطور برگزار میکنن عادلانه نیست وقتی تو نهایی به راحتی تقلب میکنن خیلی بده اگه میخوان تاثیر بدن امنیت نهاییرم باید مث کنکور ببرن بالا نه مثه الان


• کلا تو مملکت ما نظرخواهي مرسوم نيس بازم جاي شکرش باقيه که کارهاي تخصصي انجام دادن. بنده مخالف حذف کنکورم چون ميخوام و ميتونم اشتباهي که در گذشته تو امتحاناي نهايي انجام دادم رو جبران کنم ولي آقايون متخصص نميذارن.


• به نظر من دو تا کار باید انجام شود تا عدالت نسبی برقرار شه: 1 تاثیر و یا عدم تاثیر سوابق امتحانی باید انتخابی باشه. یعنی اینکه داوطلب باید اختیار داشته باشه که سوابق امتحانی در نتیجه کنکور اعمال بشه یا خیر. 2 به جای حذف کنکور، باید تعریف کنکور عوض بشه. یعنی اینکه هر درس در روزهای جداگانه برگزار بشه و سوالات هم شامل تشریحی و تستی باشه با وقت کافی. نه اینکه در 4 ساعت کلی سوالهای نکته ای و ... پر از استرس...


• بی عدالتیه محضه من الان معدلمم خوبه ها ولی هم دیدم هم شنیدم....دبیر خودمون که مصحح نهایی بود میگفت خیلی از مصححا بودن که با خودکار آبی ورق رو درست میکردن و نمره میدادن....لطفا بردارید


• واقعا در امتحانات نهايي بي عدالتيهبزاريد بگم بعدش مي فهميد. ديشب جايي بودم يکي بهم گفت که وقتي نمره درسش اومد 17 شده بود ولي اعتراض زدش و 20 شد.درس ديگه اي هم همين اتفاق افتاد.خود رييس سازمان سنجش گفتش که 20 در صد اعتراضا منجربه تغيير نمره ميشهيعني يک پنجم آمار کمي نيست خود دبير دين و زندگيم بهم گفتش که من روزي 300 200 تا برگه تصحيح مي کنم اگه براش بخوام وقت بزارم که نميشه يکي ديگه بهم گفتش که حوزه امتحاناتمون مدرسمون بودش راحت تقلب مي کرديم اين عادلانست؟ 

• توروخدالااقل فقط تاثیرشو مثبت کنید. منی که تو بیمارستان افتاده بودم و معدلم ۱۰ شده چه گناهی کردم که باید برای رشته مورد علاقم دو برابر خیلیایی که با تقلب و ... قبول شدن جون بکنم تورو خدا به کاری کنید.


• من سال 90 دیپلم گرفتم اون موقع درس مهم نبود برام الا خبر مرگم بعد از سربازی ، تازه فهمیدم درس چیه ..... حالا با اون معدل داغونم که واسه کنکور 90 تاثیر خاصی نداشت باس برم کنکوریو بدم که 25 تاثیر منفی هم داره انصافه ناموسا ؟ خیلیا با تقلب معدل های بالا میگیرن .....

• امتحانات نهایی نقض های زیادی داره 1.به هیچ وجه این امتحانات قادر به غربال گری دانش اموزان نیست و هر ساله چندین هزار معدل 20 داریم که خیلی از انها حتی مهارت پاسخ گویی 30 درصدی به دروس کنکور را هم ندارند 2.این قانون اذر 92 گذاشته شده برای اولین بار و دیپلمه های خرداد 92 و قبل ان از این قانون من در اوردی خبر نداشتند و این عین بی عدالتیست 3.در امتحانات نهایی تقلب بیداد میکند ولی در کنکور 8 دفترچه متفاوت وجود دارد که امکان تقلب تقریبا وجود ندارد 4.دیپلم را میتوان یک بار گرفت و کسی که نتیجه مطلوب کسب نکرد فرصت جبرانی ندارد .. خدای بزرگ توبه را میبخشد و در خود کنکور هم در صورت عدم نتیجه گیری مطلوب میتوان دوباره کنکور داد و جبران کرد 5.تاثیر مثبتنه مستقیم در صورت رفع مشکلات موجود عیبی ندارد.


• سلام باز نا عدالتی بخدا من کسایی رو میشناسم به زور معلم خصوصی و هزارتا کتاب کمک اموزشی میان 1819 میشن ظلمه بخدا شما مسئولین اگ به فکر ملتین با اینارم در نظر بگیرین با این وضع اقتصاد و بازار پر از کلاه برداری کنکور فقرا روز به روز فقیرتر و ثروتمندان هم روز به روز ثروتمندتر میشن بخدا صدای مظلوم رو خدا میشنوه امیدوارم همه افرادی ک برا کنکور زحمت واقعی میکشن به حقشون برسن یا علی


• سلام دوستان کنکوری مظلوم هیچ کس به حرف ما بدبخت بیچاره ها و موش های آزمایشگاهی این مسولین به ظاهر دانا و درس خوندهسبزی هم ریز نمی کند دانش آموز رو به مرگ گرفتن تا به تب راضی بشه هر روز استرس ، هر روز بچارگی ، هر روز عذاب خدایا ما را از دست بعضی ها تو این کشور خلاص کن آمین ثبت لطفاً

از مجموع این نظرات این نتیجه گرفته می شود که کنکوری ها با تاثیر سوابق تحصیلی مخالف نیستند ولی تاثیر مستقیم را ناعادلانه می دانند.


45304

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 147
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خلیل A1 ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    هرجور میشینم حساب و کتاب میکنم،هنوز کنکوربا همه ی ایرادهاش معیار عادلانه تریه واسه رفتن به دانشگاه. از اصلی ترین ایرادای کنکور تعیین سرنوشت چند سال مطالعه توی چهار ساعته
    • بی نام US ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
      87 13
      اینجوری باشه سرتوشت طلای المپیک خیلی از رشته ها هم توی کمتر از یک ساعت رقم می خوره.
    • بی نام A1 ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
      15 5
      لظفا از مسئولین بپرسید این شامل فارغ التحصیلان تا چه سالی میشه ایا افرادی که بر فرض 1015 سال پیش دیپلم گرفتند هم با توجه به اینکه گویا سابقه انها در شبکه وجود ندارد و شرایطشان هم فرق می کند می شود؟
    • بی نام IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
      72 5
      با این سیستم آموزشی تنها گزینه مناسب فقط در نظر گرفتن نتایج کنکوره
    • رادمان A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
      35 2
      درسته که با یک آزمون نمیشه محک زد ولی عوامل دیگرو باید بررسی کرد ، مثل فروش سوالات حالات روحی و اخلاقیات مصحح ها . جدا از این ها یکی که دیپلم ریاضی دارد و در کنکور تجربی شرکت می کند ، برای دیپلم امتحان هایش با رشته های تجربی متفاوت بوده و نمی توان معادل سازی کرد و همه را با یک ترازو سنجید . درسته برای مثال بالا 19 درصد تاثیر می دن ولی همین 19 درصد تاثیر دادن هم عادلانه نیست . نیاز به یک برنامه ریزی دقیق می باشد تا حق کسی خورده نشود .
    • امين A1 ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
      4 11
      سلام. تو كنكور ارشد دانشگاه آزاد تو برگه ي پاسخنامه يه گزينه بوده كه اگه نزني برگت تصحيح نميشه، من پايين برگه رو امضا واثر انگشت زدم اما اون گزينه رو نديدم خيليايه ديگه هم بودن،: حالا تكليفم چيه تو رو خدا هركس اتلاعاتي داره بهم بگه يك سال زحمت آدم نبايد با يك گزينه از بين بره خواهش ميكنم كمك كنيد
  • بی نام A1 ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    یک فارغ التحصیل: تاثیر مستقیم نمرات نهایی بسیار خوب است چرا که یک معیاری است برای همه بچه ها و اگر غیر این میبود جای اعتراض است چرا که یکسری از مدارس نمراتی که برای دانش اموز منظور می کنند با واقعیت دانش اموز هم خوانی ندارد چاره ای جز این نیست و امتحانات نهایی برای همه هست
    • محمد EE ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
      55 2
      شما خودت جزو افرادی هستی که نمرات نهاییت خیلی بالاست و فک کنم هیچ حقی نمیدین که کسی نمرش پایینه بتونه جبرانش کنه کنکور رو میشه جبران کرد ولی نهایی رو نمیشه یعنی شما ده بگیری این تا اخر عمر باهاته و در کنکورتم تاثیر داره همیشه و این بدترین ظلمیه که به داوطلبان میشه
    • الللم A1 ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
      38 2
      آره دیگه خرت از پل گذشته این حرفو میزنی و از حال و روز ما بدبختا خبر نداری
  • مريم IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    239 7
    چون در امتحانات بسيار ناجوانردانه نمره داده ميشود كاملا مخالفم
    • بی نام A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
      83 5
      تو را بخدا برش داريد. زندگيمون داره خراب ميشه همش دعوا بابا مامانم اينا سر پزشكي خواهرم همه چي قبول ميشه الا پزشكي طفلك مامانم داره افسردگي ميگيره اينقدر دعا و گريه كرد معدل خواهرم 16 است همش رتبه اش هر چي هم درصداش اين 3 ساله بالا ميزنه هي 3000 يا 4000 چيكار كنيم خدااااااااااااا
    • یک پزشک IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
      11 99
      واقعا جالبه که کسی با معدل 16 میخواد پزشکی قبول شه معدل دیپلم من 19.31 خواهرم که پزشکه19.20 معدل برادرم که دندانپزشکه 19.61
    • آرمان IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
      39 3
      خوب است؟؟؟...ولی این رو هم بگو که چقدر تقلب میشه تو همین نهایی ها....کسی هم که معدلش خراب شده دیگه راه جبرانی نداره.......این کجاش خوب است؟؟؟
  • محمد A1 ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    162 5
    خبرآنلاین خواهشمندم به طور جد این مشکل رو پیگیری کنید من قبلا موافق تاثیر معدل بودم ولی الان که نظرات رو خوندم متحول شدم
  • بی نام A1 ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    95 48
    توی کنکور هم براحتی تقلب میشه چه برسه به امتحانات نهایی
    • همایون A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
      114 4
      عزیز ما به دنبال عدالت بیشتریم، کنکور عدالتش نسبت به امتحانات نهایی بیشتره.
  • دانشجو RO ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    31 2
    اصلا یه مشکل اساسی وجود داره اینکه یکی که معدلش شده 11 دیگه هیچوقت نمیتونه نفر اول کنکور بشه باید همیشه راه جبران رو باز بذارن بگذریم که امتحان نهایی فرای اینکه تقلب و تا حدی تصحیح سلیقه ایه چون کلید آزمون تک کلمه ایه اونقدرا هم مصحح تاثیر گذار نیست میتونید کلید رو تو سایت رشد مشاهده کنید از رتبه های زیر 5000 هزار کنکور بپرسید بیشترشون میگن امتحان نهایی سطح سواد رو مشخص نمیکنه یه اشتباه کوچیک شاید عوض کنه 1 نمره رو
  • بی نام IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    34 40
    کنکور سال های 80 تا 83 را اگه تعداد شرکت کننده و میزان پذیرش دانشجو را میدید پس چی می گفتید؟؟ بیچاره متولدین سالهای 60 تا 64
    • بی نام A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
      58 33
      درعوض سوالات کنکور آن زمان بسیار راحت تر بوده .
  • احسان IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    28 4
    ما هر ساله شاهد هستیم که افرادی با سن زیاد، مثلا 70 سال در کنکور شرکت میکنند. چون علاقه به ادامه تحصیل دارن و کسی هم نمیتونه جلو علاقشونو بگیره. این بنده خدای 70 ساله، چه میدونه که 50 سال پیش معدل نهاییش چند بوده؟؟؟؟؟یه لحظه فکرشو بکنین، خیلی خنده داره
    • میلاد IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
      14 21
      حالا مثلا چند تا شرکت کننده مسن داریم؟ 100 تا؟ 200 تا؟ 500 تا؟ بعد اینا میخوان آینده کشورو بسازن؟ مهم اکثریته نه اقلیت
    • بی نام A1 ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
      16 2
      تاثیر معدل شامل افراد 60،70 سال نمی شه، شامل متولیدن بعد از 84
  • بی نام A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    39 2
    واقعا نامرديه موندم با چه تدبيري تصويب كردن من ساله 88نهايي دادم اونسال معلما ميگفتن تاتيرش 15 اونم تازه مثبته خب معلومه ما تلاش نكرديم الان كسايي كه ازمون ميدن راحت ميخونن نمره هم ميارن....جونه ما خبر انلاين به گوش سازمان سنجش برسون
  • بی نام A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    36 3
    خبرانلاین واقعا ازت ممنونیم که بعد یک سال بالاخره یه خبرگزاری حرف دل صدها هزار داوطلب کنکور را زد خواهشا این قضیه رو پیگیری کن این قضیه شاید اینده صدها نفر رو عوض کنه
    • بی نام A1 ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
      17 2
      خبرآنلاین منم خواهش می کنم پیگیری کنید
  • مهدی IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    37 2
    لطفا نظر سنجی کنید من هم میگم باید شرط معدل حذف شود
  • بی نام IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    26 1
    من 86 کنکور دادم و پس از سالیان باز هم میخوام کنکور بدم.... همین بلای معدل هم سر امثال ما میاد ......
  • بی نام A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    27 3
    من سال ٨٣ كنكور دادم اون موقع ديپلم تاثيري نداشت الانم فوق ليسانس رشته زيست شناسي دارم وبيكارم و ميخوام دوباره كنكور بدم ولي معدلم پايينه، الان با اين امتياز چ جوري كنكور بدم؟؟؟؟؟؟ لطفا تجديدنظر كنين ٢ سال بيكاري و ٣٢ سال سن كم فشار مياورد حالا تاثير معدل تو كنكورم بهش اضافه شد
    • بابک IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
      2 2
      شما که تاثیر معدل ندارید
    • حسن A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
      2 3
      دیپلم زیر 84 مشمول سوابق تحصیلی نمی باشد با خیال راحت کنکور بدین معدل برای شما تأثیر نداره
  • بی نام IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    41 2
    اگه تو کنکور 5 درصد احتمال تقلب هست که من اصلا تقلب تو کنکور رو قبل ندارم تو امتحان نهایی که 50 درصد احتمالش هست تاثیر سوابق تحصیلی در دانشگاههای دولتی باید برداشته بشه حالا برای بقیه دانشگاهها اشکالی نداره ولی برای رشته های دولتی مخصوصا در رتبه های تاپ ، حتی از دست دادن یا گرفتن به نا حق ، حتی نیم نمره در امتحانات نهایی ، می تونه رتبه و رشته افراد و به طبع اون آینده اون شخص رو به کلی دگرگون کنه.صد در صد مخالف تاثیر مستقیم سوابق تحصیلی در کنکور و گزینش رشته های دولتی هستیم.بهترین راه تاثیر مثبت سوابق تحصیلیه
  • پدرام A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    32 1
    خبر انلاین تو رو خدا صدای ما رو به مسولین برسون ...تاثیر مستقیم معدل بی عدالتی محضه
  • پوریا IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    34 1
    سوابق تحصیلی نباید تاثیر داشته باشه. شاید یه نفر یه سالی مشکل داشته باشه . خوب درس نخونه.. اون نمره میره تو سابقش و هیچوقت قابل تغییر نیست. ولب کنکور خوبیش اینه که اگه یه سال خوب درس نخوندی سال بعد یا سالهای بعد مبتونی جبران کنی.
  • بی نام A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    27 1
    از اول هم کار اشتباهی بود کسی که تا سال 92 دیپلم گرفته که پیش گو نبوده که بفهمه تو کنکور تاثیرداره نه میتونه تغیرر بده نه جبران کنه.
  • سینا A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    35 2
    با سلام. نا عادلانه ترین اتفاق ممکن که می تونست اتفاق بیفته همین تاثیر معدل و سوابق تحصیلی است که متاسفانه اتفاق افتاده است. من عاجزانه از تمامی مسئولین کشور خواهشمندم زودتر تا حقوق بیشتری پایمال نشده جلوی این بی عدالتی که اظهر من الشمس می باشد را بگیرند. تقلب، پارتی بازی، نمره دادن های بیجا و بی پولی طیف گسترده ای از دانش آموزان و دلایل متعدد دیگر باعث این امر می باشد. امیدوارم صدای من و امثال من که بسیار زیاد هستند شنیده شود.
  • سهیل A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    34 2
    تو حوزه ما مراقبمون جوابا رو از بقیه میگرفت به بقیه میداد
  • بی نام A1 ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    35 1
    تویه حوزه ی ما همه تقلب میکردن به خدا هیچوقت یادم نمیره که مراقبا میومدن میگفتن یه ذره اروم تر کسی بیرون نشنوه
  • بی نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    27 1
    خواهش می کنم پیگیری کنید به خدا عدالت نیست
  • بی نام A1 ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    30 1
    امسال که ما بدبخت میشیم میره واقعا چرا باید مستقیم باشه چرا فقط مثبت نباشه؟بخدا حاضرم با مسئولین مربوطه مناظره کنم و ثابت کنم این یه اشتباه بزرگه و بازی با آینده ی ما.اگر 2 سال دیگه هم برش دارند خوبه ولی ما دیگه ازمون گذشته و بدبخت شدیم.خبر آنلاین توروخدا جواب بدین میشه یکی از مسئولین رو بیارین جواب مارو بده؟اصلا امکان داره امسال برداشته بشه؟
  • عرفان A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    25 1
    ما جامعه کنکوری از خبرآنلاین خواهشمندیم این موضوع معدل رو پیگیری کنه تا حداقل مثل سابق فقط تاثیر مثبت بشه چون با معدل خیلی ها ضرر دیدن
    • همایون A1 ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
      14 1
      منم موافقم، خبر آنلاین پیگیری کن با مسئولین مثل یه خبرگزاری حرفه ای عمل کن فدات
  • سعید IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    34 2
    آخه منی که سال 88 نهایی دادم، کف دستم رو که بو نکرده بودم که میخوان تاثیر امتحانات نهایی رو مستقیم کنن. خبرآنلاین عزیز شما رو به خدا پیگیری کنین که واقعا با چه معیار و هدفی اینا تاثیر معدل رو مستقیم کردن. واقعا مساله کوچیکی نیست... چون سرنوشت سالانه حداقل یک میلیون از جوونای این مملکت درمیونه
  • بی نام US ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    12 1
    نه كه در اين كشور سئوالات خريد و فروش نشده . نه كه اختلاس نداريم نه كه تقلب ند اريم بنابر اين معدل را مستقيم تاثير دهيد چند سال ديگر هر چه بي سواد سوال بخر است مي شتود دكتر مهندس همه جاي دنيا براي ورود به دانشگاه هاي مهم كنكور و امتحان است حالا اون يارو كه رفت چون نمي تونست كار مفيدي بكنه گفت كنكورو ور داريد . همانطور كه اقتصاد رو نابود كرد پايه نابودي دانشگاه رو هم گداشت . فارغ التحصيل سال 55 دانشگاه اكنون شريف .
  • بی نام IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    39 1
    اسمش نهاییه اما همه تقلب می کنند
  • امیر A1 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    25 1
    لطفا ابتدا نظر سنجی بزارید سپس جدی تر با مسولین امر مورد بحث قرار دهید
  • محمد کلیوند A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    8 1
    آموزشگاه آموزش از راه دور عرفان در منطقه آموزش و پرورش زز و ماهرو توابع الیگودرز لرستان قریب به هشت سال است که اقدام به فروش مدرک می کند یعنی پول می گیرد مدرک معتبر میدهد خودشان سوالات را جواب می دهند جالب تر اینکه چند سال است به کمک کارمندان آموزش و پرورش این منطقه کوچک به خصوص مسوول امتحانات سوالات نهایی سوم متوسطه که ۲۵ درصد نمره کنکور را تشکیل می دهند به دست آورده و با گرفتن مبالغ میلیونی آنها را قبول میکند.متاسفانه مسوولین اداره کل استان با آنها دوست هستند و پیگیر ماجرا نیستند.اگر اسامی دانش آموزان متفرقه و داوطلب آزاد چندین سال گذشته بررسی شوند معلوم می شود که این منطقه دور افتاده از مناطق مختلف کشور ثبت نام داشته و اکثرا دانش آموزان با سوابق تحصیلی ضعیف بوده اند. لطفا پیگیری کنید ه
  • حامد A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    10 2
    خبرجان لطفا پیگیری کن البته که فاید نداره
  • محمد کلیوند A1 ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    5 1
    آموزشگاه آموزش از راه دور عرفان در منطقه آموزش و پرورش زز و ماهرو توابع الیگودرز لرستان قریب به هشت سال است که اقدام به فروش مدرک می کند یعنی پول می گیرد مدرک معتبر میدهد خودشان سوالات را جواب می دهند جالب تر اینکه چند سال است به کمک کارمندان آموزش و پرورش این منطقه کوچک به خصوص مسوول امتحانات سوالات نهایی سوم متوسطه که ۲۵ درصد نمره کنکور را تشکیل می دهند به دست آورده و با گرفتن مبالغ میلیونی آنها را قبول میکند.متاسفانه مسوولین اداره کل استان با آنها دوست هستند و پیگیر ماجرا نیستند.اگر اسامی دانش آموزان متفرقه و داوطلب آزاد چندین سال گذشته بررسی شوند معلوم می شود که این منطقه دور افتاده از مناطق مختلف کشور ثبت نام داشته و اکثرا دانش آموزان با سوابق تحصیلی ضعیف بوده اند. لطفا پیگیری کنید ه
  • پوريا A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    17 1
    من كنكوري نيستم واقعا بي عدالتي خودم ديدم فردي كه قبول نمي شد، با پرداخت .... با معدل خوب قبول شد به همين راحتي پيگيري كنيد لطفا
  • محمود A1 ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    27 1
    خبرآنلاین لطفا هر چه سریع تر صدای ما کنکوری هارو به مسئولین برسونید فقط دو هفته به کنکور مونده و ما دوست نداریم به خاطر این بی عدالتی محض آیندمون خراب بشه
  • إی خدا A1 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    14 1
    خدایا یک عقلو شعوری بة این مسئولای ما بده.بابا تاثیرشو مستقیم نکنید .مثبت کنید . اگر تاثیر مثبت بشه بازم در حق اوناییکه معدلشون بالاست ظلم نمیشه .ولی اگة مستقیم بشه درحق ما بدبخت بیچاره ها ک به هر علتی معدلمون کم شده ظلم میشه دیگه انگیزه برای کنکور دادن و جبران کردن نداریم . خبر آنلاین جون مادرت پیگیر باش .خدایا کمک .کن ب حق پنج تن .
  • سیمین A1 ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    10 8
    منم سالی که دیپلم گرفتم همه دوستام میگفتن ما واسه هر امتحان 34 نمره راحت تقلب میکردیم چون تو کلاسی که بودن مراقبشون کلا بیخیال بود. این اصلا عادلانه نیست.عدالت یعنی اینکه شرایط برابر باشه.ما که اونموقع نمیدونستیم معدل تاثیر داره.باید از دیپلم 93 به بعد رو تاثیر بدید چون اونا میدونستن نه ماها.
  • bahador IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    16 1
    تنها امید دانش آموزان و دانشجویان در این مملکت همین تحصیله لطفا نزارید همین امیدشون با ندونم کاری یک سری از مسئولین از دست بره به خدا خیلی از این بچه ها شب و روز زحمت میکشن خانواده ها خون دل میخورن. بی عدالتی محضه اون دنیا باعث و بانیش باید جواب گو باشن
  • احمد كوره پز اصل IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    22 1
    با سلام .أيا درمورد تأثير مستقيم كنكور إز خود داوطلبان در مورد رعايت عدالت نظر سنجي شده؟ ممنون ميشم پيگيري بشه؟  
  • لاله RU ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    5 15
    اتفاقا روش بسیاااااار خوبیه من کسانی رو میشناسم که تمام سالهای تحصیلیشون رو از مدارس غیر انتفاعی کیلویی نمره گرفتن و خودم شاهد بودم که اصلا درس نمیخوندن مگه موقع امتحان ..در عوض نمره عالی توو کارنامه شون میدرخشید ..برعکسش دختر خورم که دولتی درس خوند و همیشه معدل بالای 19.. سال دیگه هم کنکور داره و امیدواره زحمات چندسال گذشته ش ی جا جواب بده..بنظرم طرح بسیار عادلانه ایه
    • کنکوری A1 ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
      12 2
      من خودم مدرسه ی غیر انتفاحی تحصیل کردمهمین سال پیش.چهارم6نفر از بچه ها با نمره ی بین 9تا7در درس ریاضی شهریوری شدندرسی که داخلی بودنه نهایی نمیدونم شما از طرف کی دارین میگین که مدارس غیر انتفاحی نمره میدن. شما فکر میکنی داخل حوزه ی دخترتون تقلب نشده؟ تمامی ریاضی های مدرسه ی ما معدلشون بالای 18شدچون یه کلاس دستشون بود و مراقب هم پایشون... ولی مایی که تو راهرو بودیم و من حتی یک بار فقط خم شدم خودکارمو بردارمفقط خودکارموطرف میخواست برگمو ازم بگیره بله خانوم محترمجریان از این قراره حق های زیادی بر گردن مسیولین محترم هست...حق کسایی مثل من که یه عمر شاگرد اول کلاسشون بودن و سال سوم به دلیل شکست عشقی معدلشون افتضاح شد... بله خانوم...داستان ما بنده های خدا از این قراره...
  • f A1 ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    12 1
    به خدا مسخرشو درآوردن این بی سوادا.اصلا نمیدونن درس چیه.تکلیفارم زود معلوم نمیکنن.قبل نهایی نمیگن تاثیرا چقدره تازه بعدش یادشون میافته بگن.تازه منی که مبخوام برای95 بمونم میگن نمرات نهایی پیش امسالت تاثیر داره سال بعد.آخه این همه شایعه چیه؟؟؟گندشو درآوردن.مثلا پارسال نهایی ما زبان فارسی 50 تا سوال شده بود که هیچ سالی انقدر نشده بود.اون وقت این چه وضعیه؟؟هیچ کی هم جوابگو نیست.به خدا صد جای سازمان سنجش ایمیل زدم.پپیگیر باشید.
  • عبداله A1 ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    13 1
    من ک آیندم تباه شد بخاطر همین مسوولین مجبورشدم برم رشته ای ک دوس ندارم . با آینده ی کشور بازی نکنین فردا انتظار دارین این جوونا با شوق سرکارشون حاضر بشن؟؟؟
  • hanie IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    14 1
    واقعا این انصاف نیس بیشتر بچه ها تو نهایی تقلب میکردن بعلاوه امکان خرید سوالات نهایی هم وجود داشت.این عادلانس؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    20 2
    من هم موافقم باید راهی برای جبران وجود داشته باشه مثلا امروز توی امتحان نهایی زیست بچه‌ها راحت تقلب میکردند
  • فریده IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    11 1
    خبرانلاین نظرسنجی بگذارید و با سنجش بحث کنید و نظر مردم رو به گوش اونها برسونید...
  • بی نام A1 ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    13 1
    من خودم دانش آموزم تو امتحان زیست بچه ها باهم ورقه عوض میکردن حالا با این وضع میخوان تاثیر بدن به خدا تو قیامت مسعولین باید به خدا جواب پس بدن
  • بی نام RO ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    9 1
    خبر انلاین خواهش میکنم صدای ما رو برسونید من سال۹۰ که اکتحان نهایی دادم پدرم فوت شد تمام زندگئم بهم ریخت نمراتم خراب شد حالا جه کار کنم برای کنکور یکی فریاد رس ما نیست
  • هادی A1 ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    12 1
    خداوند با اون خداییش به بشر قدرت اختیار و انتخاب داده اما این سازمان سنجش به آدم قدرت انتخاب نداده در ضمن سازمان سنجش هدف موسسات مختلف تو نظام جمهوری اسلامی گسترش عدالت اجتماعی هستش این کجاش عدالته که بعضی ها با تقلب نمره بگیرن ورقه عوض کنن اونایی که پول دارن با پارتی بازی نمره بهتر بگیرن به خدا تو قیامت من حلالتون نمیکنم
  • دينا IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    23 1
    متاسفم كه مسئولين همه اينا رو ميدونن ولي به روي خودشون نميارن تصميم گرفتن كه كنكور بايد حذف شه حالا ميخوان هرجور شده حذفش كنن ديگه براشون مهم نيست حواشي چي هست به كيفيت هم كه اصلا اهميت نميدن فقط ميگن بايد حذف بشه خب مجبور بوديد از اول كنكور بذاريد كه بعد مجبور شيد با حذفش آينده اين همه جوون رو خراب كنيد؟ من يكيو ميشناسم كه باباش تو آموزش پرورش پست داره هميشه آرزوش بود تاثير معدل زياد شه كه باباش براش يه فرمي پر كنه كه معدلش الكي الكي بيست بشه بره دانشگاه راحت الانم داره به آرزوش ميرسه ولي ميدونيد سر همه نهايي ها داره تقلب ميكنه كه به زور يه نمره اي بياره بعد ما بدبختا جون ميكنيم آخر هم به خاطر اينكه يه واو ننوشتيم ٠/٢٥ ازمون كم ميشه اينه عدالت اسلامي؟واقعا نميدونم چي بگم خيلي دلم پره
  • رضایی A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    11 1
    با سلام خدمت شما آقای خدایی تاثیر مستقیم سوابق تحصیلی واقعا از روی بی برنامگی و تحقیقات قبلی بوده,تو حوزه ای که امتحان میدادم چقدر تقلب میشد,پدر دوست خودم معلم شیمی بود و ناظری که بالای سرمون بود به خود من و دوستم که پدرش دبیر شیمی بود تقلب رسوند. واقعا این انصافه؟ واقعا تا کی باید تقصیراتمون رو بندازیم گردن کمیته ی تصمیم گیری و غیره. کی میخواد جواب این آینده ای که قراره اینجور تعیین بشه جوابگو باشه. چرا دانش آموزان و خونواده هاشونو اینقدر تحت فشار میذارید و اذیت میکنید. فکر اون دنیاتون هم باشید,با سرنوشت دانش آموزان اینجور بازی نکنید,ناله و نفرین خونواده ها و بچه هایی که سر جلسه تصحیح و ... حقشون ضایع شده رو پشت سر خودتون نذارید. کو این عدالت آموزشی, خبر انلاین پیگیری کن,ممنونتیم.
  • محمد A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    12 1
    بخدا با این قانون زندگیمون تحت شعاع قرار گرفته,خودم و خواهرم سال دیگه کنکور داریم,تو اوضاع نابسامان ما که امتحان نهایی دادیم و بد شد نمراتمون چوب ندونم کاری نسوولان رو باید بخوریم. شما فکرتون اینه که تر و خشک باید با هم بسوزن و کاری به حرفهای مردم و مشکلاتشون ندارید. از دل مردم و خانوادشون خبر ندارید,با آینده بچه های کنکوری بازی میکنید و با سرنوشت یک عمر بچه ها بازی میکنید. خبر آنلاین تو رو خدا پیگیری کنید,برسونید حرف ما رو به گوش مسوولان.
  • فریده DE ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    10 1
    خبر انلاین از طرف همه ما اعتراض رو به گوش مسئولین برسون و بگو نظر سنجی کنن برای اعمال سوابق...خبر انلاین بجممممممممم
  • نرگس DE ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    7 1
    پیگیری کن خبر انلاین حتمااااااااااا
  • محسن A1 ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    15 1
    توروخدااین قانون مسخره روبردارین بزارین بدون استرس واسه کنکوردرس بخونیم دوستان اینامیخوان مثل کشورهای خارجی پیشرفته عمل کنندکه باسوابق تحصیلی میرن دانشگاه ولی آیاتوروخداسیستم آموزش ما واونایکیه اطلاع رسانی اینجوریه تقلب میشه توروخدابردارین این قانونرو
  • سلامی IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    18 1
    من خودم یه رفیق داشتم با پدر ومادرش رفت در خونه تصحیح کننده نمره10فیزیک رو کرد18 اما فیزیک15من همان15هست.بماند که در بقیه دروس چه کارها که نکردند. شرح حال حوزه امتحان: مراقب برای فامیلش ازاین و اون جواب سوالات رومی آورد..مراقبی دیگر جلوی دانش آموز ایستاد تا براحتی تقلب کند..یکی دیگه از اون ور سالن بالبخوانی با افراد ته سالن تقلب میکردند..معلمی به یکی گفت ستاره ای روی برگه بذار تاخودم برگت را تصحیح کنم... اما کنکور این چیزا را ندارد..تاثیر معدل در کنکور یانباشد یا اگرهم هست حداکثر30درصد باشد..درغیراینصورت شاهد خودکشی ها ومعتادان ودزدان بسیاری درجامعه به خاطر داشتن معدل پایین وقبول نشدن در رشته وشهر دلخواه خواهیم بود..
  • محمدجواد A1 ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    18 1
    با سلام اومدم حرف دل خیلی ها رو بزنم خونواده ی ما در جزو اقشار کم درامد و ضجرکش جامعه هست..دیگه از زحمت کش گذشته. یادمه چندسال پیش که نهایی دادم شبای قبل از امتحان و حتی تو طول سال کف دستشویی طی میزدم واسه نون دراوردن. منم یه پشت کنکوری هستم که امسال یا سال دیگه به هزاردلیل و مشکل دوباره میخوام کنکور بدم...با معدل 10. آقایون یکی بمن جواب بده حالا که آرزوم رشته ی خوب و ساختن یه زندگی خوب تو آیندست تا ازین زندگی راحت شم شما چرا جلو افرادی مثل ما سد میذارید. کم نیستند افرادی مثل وضعیت من. کار شما نفس و روح آدمایی مثل ما رو میکشه،مایی که امیدمون فقط درس خوندنه و کار شما درست نیست. قران کریم میفرمایند:قتل یك انسان بی گناه،معادل قتل همه مردم خدا جای حق نشسته
  • سهراب IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    11 2
    با سلام من میگم اصلا نظر ما هیچ نظر رتبه های تک رقم کشور در سال های اخیر رو بپرسین هرچی اونا بگن همون قانون بشه
  • فریده IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    14 1
    دوستان بیاین یه کاری کنیم به همه ی خبرگزاری ها بگیم به سازمان سنجش بگن خیلی بیعدالتیه.اخه درامتحان نهایی ها تقلب در تصحیح حتر صورت میگیره چطور میشه نمرشو تاثیر داد؟دوستان چیکار کنیم؟
    • سهراب IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
      10 1
      یه سر به سایت سازمان سنجش بزنی میبینی راه های ارتباطب فقط صندوق پستی
  • محمد A1 ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    14 1
    بخدا اگه تاثیر معدل باعث شه قبول نشم یا زحماتم رو خراب کنه خودکشی میکنم,چون امیدی جز رشته ی خوب با معدل کم ندارم. میخونم تا بیارم.ولی اگه نیارم و باعثش این تاثیر سوابق باشه خودکشی میکنم. شاید بخندید به حرفم و نسخره کنید,ولی حقیقت داره,یه تاثیر معدل اینقدر اثر داره,واسه من و اون بنده خدایی که دستشویی طی میزدن.واسه کسایی مثل ما کنکور تنها راه جبران و پیشرفته. این عدالت آموزشی کجاست پس. بخدا که چقدر راحت تقلب میکنن سر جلسه و حق و ناحق میشه. تو سایت سازمان هم نظر هرچی میذاریم فقط مینویسه طبق نظر و تصمیم پیری کمیته ی ... باتشکر. این جوابه؟ چرا هیچکس فکر ما نیست....چرا آخه,مگه ما جزو افراد این مملکت نیستیم.
  • جواد A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    14 1
    خبر آنلاین لطفا حرف ما رو به سازمان و مجلس و گروه تصمیم گیری برسون تا نظرسنجی بذارن یا تاثیر فقط مثبت باشه آخه ما میخوایم امتحان بدیم و ضجرش رو ما مییخوایم بکشیم,حق ماست,چرا اینکارارو میکنن و حرف ما که این کنکور حق و سرنوشت ماست رو گوش نمیدن. خبر آنلاین لطفا پیگیری کن چشم امید مایی
    • فریده IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
      15 2
      خبر انلاین یعنی میتونی با این همه خواهشی که ازت شد برای پیگیری بازهم بی اعتنا باشی؟توروخدا حرفدمارو به گوش رئیس جمهورو مجلس و همه و همه برسووووووووووووون زووووووووووود و بخواه که نظر سنجی بشه
  • علی A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    17 1
    آقا چرا بعضیا میگن کنکور به حالت قبل بی عدالتیه. آخه تو اون سیستم اگه یه بار خراب کردی فرصت جبران داشتی ولی الان چی با این امتحان نهایی ها دیگه فرصت جبران نداریم. این بی عداااااااالتییییییییییییییییییه.
  • کنکوری A1 ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    16 1
    خبر آنلاین آیا واقعا صدای ما رو جایی میتونی برسونی؟؟؟؟ واقعا جای تاسفه که صدای ما رو هیچکس نمیشنوه. به چی دلخوش و امیدوار باشیم......
  • کنکوری A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    12 5
    ما باید از کشور های پیشرفته تر الگو بگیریم.حقیقتا هیچ جای دنیا مثل اینجا به چهار ساعت سرنوشت هزاران نفر رقم نمیخوره. آخه اینم شد وضع. منی که تا دوم دبیرستان شاگرد اول بودم به مدت ده سال یک بود توی یک سال بنا به دلایلی افت کردم با اونی ه از همون اول هیچی بارش نبود یکی بشم. شماها بگین.حقیقتا کنکور دادن اونم به این افتضاحی درسته؟اونم با سوال هایی که اگه ده بارم کتابو بخونی نمیتونی جواب بدی چون نکته تستیشو بلد نیستی.اگه موافقین لایکو بزنید.ممنونم
  • مینا A1 ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    16 1
    توکل کشور همین کنکور و ورود به دانشگاه عادلانه بود که اونم به لطف مسوولین بی فکرمون اینجوری بود واقعا برای این مسوولین بی فکر متاسفم کاش همه جوانب رو میسنجیدند چرا اینجوری با آینده جوونا بازی میکنید امیدوارم جوابش رو پس بدید … آهِ سید اولاد پیغمبر پشتتونه
  • یاسی A1 ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    13 2
    اقا یکی به من بگه. وقتی دانش اموز بعد از دادن برگه ، میاد بیرون از مدرسه و صریحا اعلام میکنه که با نفر بغلیش دو سه نمره تقلب کرده ، خب اینو چیجوری میخواین پاسخگو باشین؟؟؟ اگر هم میخواین نهایی بگیرین ؛ باید شرایطش دقیقا مثل کنکور باشه یعنی توی هر شهر فقط دو تا حوزه امتحانی وجود داشته باشه تا امکان تقلب کمتر باشه. توی همین شهرستانای کوچیک ، من شنیدم که فقط با چندصد هزار تومن میشه میشه مراقب و یا سوالها رو خرید . . 2 حتی مسوولین میتونن در ها رو یکی یکی به صورت تستی برگزار کنن تا هم شباهتش به کنکور زیادتر بشه و هم امکان تقلب کمتر. . ممنون
  • کوروش A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    13 1
    سلام ابن قانون آخر بی عدالتیه هم تقلب خیلی میشه هم مصحح ها از روی علاقه تصحیح میکنند . توی مدارس معلم خوب هست که بتونه کتاب رو جمع کنه . من خودم توی مدرسه ی به اصطلاح خوب می خونم ولی هیچرچیز از معلم یاد نگرفتیم همش خودمون خوندیم حلا هم که این وضعیت هست آقازاده هایی که راحت میتونند سوالارو بخرند خوشبخت میشن
  • مهدی A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    8 1
    تو رو خدا با این وضع یرگزاری یا تاثیر منفی رو بردارین یا دیگه واسه 95 از 25 بیشتر نکنید.
  • مهران A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    6 1
    از سایت خبر آنلاین خواهش می کنم این اعتراضات رو به گوش مسئولین مربوطه برسونه...
  • نصیری IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    13 1
    من سال 87 دیپلم گرفتم زمان ما شرط معدل برای کنکور15 درصد اونم تاثیرمثبت. من اون سال به دلیل مریضی معدل کتبی نهایی سال سومم شد 15 ،یعنی باتوجه به این قانون تاثیرمستقیم معدل رو کنکور من باید از قبولی در بهترین دانشگاها بازبمونم حداقل این قانونو برای بچه سال سومی که امسال در حال امتحان نهایی دادنه بذارید تا بچه هایی مثل من بخاطر تغییر شرایط پذیرش ورو به دانشگاها. باز نمونن ممنون میشم کسی کمکم کنه که با وجود معدلم پایینم درسال87 منمم مثل دوستانم بتونم در بهترین دانشگاها تحصیل کنم
  • محمد A1 ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    7 1
    تورو خدا این قانون رو یا بردارین یا اجازه بدین کسایی که نمره هاشون پایینه مثلا پایین تر از ۱۵۱۶ دوباره اون درس رو امتحان بدن و نمره رو بیارن بالا من خودم دوبار دیپلم گرفتم ولی از سر شانسم نتونستم نمره دیپلم دومم رو بالا ببرم و اکثر نمراتم رو ۱۰۱۱ موند و هیچ کاریش نمیتونم بکنم هیچی تورو خدا یه کاری کنین بشه مث کنکور امتحان داد و جبرانش کرد امتحان نهایی هیچ راه جبرانی نداره و دیپلم مجدد گرفتن واقعا کار اسونی نیستش و این مشکل رو حل نمیکنه کامل، فقط راه توبه رو باز بزارین تا بتونیم نمراتمون رو بالا ببریم و جبرانشون کنیم همین
  • مهدی A1 ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    18 1
    سلام خدمت همه.من با این قانون تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور به شدت مخالفم.چه تاثیر مستقیم چه تاثیر مثبت.با این قانون جدید اگه یک نفر اومد و امتحان نهایی شو بد داد دیگه به کلی نا امید میشه برای کنکور.چون به خودش میگه من اگه تمام سوال های کنکور رو هم درست جواب بدمکه نمیشهبازم رتبه اول نمیشم.چون معدلم مثلا 10است.چه برسه به قبولی در دانشگاه.از همه شما،به خصوص مدیر سایت خبر انلاین خواهشمندم که نظرات ما را به گوش مسئولین سازمان سنجش برسونین.بلاخره 25درصد هم 25درصده و به کلی ما رو برای کنکور نا امید میکنه.به علاوه مراقب های سر جلسه امتحانات نهایی جواب بیشتر سوال ها رو به دانش اموزان میگن.خواهش میکنم تاثیر سوابق تحصیلی رو در کنکور حذف کنید.چه تاثیر مستقیم.چه تاثیر مثبت.حذف کنید.حذف کنید.باتشکر.
  • پشت کنکوری IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    20 0
    ماکه کنکور رو میدیم.. اما خدا جای حق نشسته،انشاله ک جوابتون رو بده.. اینا هرقانونی رو میسازن برا بچه های خودشونه،چکار ب ما بدبخت بیچاره ها دارن...
  • علی IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    18 1
    ییعنی تا دیگه معدل 19ها هستن ما دیگه باید ییخیال رشته های پزشکی تو بهترین دانشگاها باشیم . من سال 89 دیپلم گرفتم. این قانون شامل ما نباید بشه زمان ما 15 درصد معدل تاثیر مثبت داشت . ما که صدامون به جایی نمیرسه خواهش میکنیم. شما پیگیری کنید. این بی عدالتیه
  • مهرداد IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    7 1
    سلام ، منم مثل همه بچه ها نسبت به این قانون اعتراض دارم و معتقدم عدالت در اون رعایت نمیشه ، مسئولین خواهشا تجدید نظر بکنن ، این قانون زندگی خیلی از بچه هارو تغییر میده خواهش میکنم یه بازنگری بکنین ممنون
  • پریسا IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    22 1
    دیگه باید با جوونا چکار کنن اصلا بلایی مونده دیگه سر ما در نیارن این مسئولین،با این قانونشون دیگه عدالت از کنکور هم رفت، از تقلب های فراوان و تصحیح های سلیقه ای که بگذریم نمره دادن های معلمان به شاگردان پولدارشون رو کجای دلمون بذاریم؟ این قانون به ضرر قشر ضعیف جامعه و به نفع قشر پولدار جامعه س.
  • فاطمه IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    10 2
    این بی عدالتیه ، صدای ما که به جایی نمیرسه ، سوابق تحصیلی باید حذف شه و همه در شرایط عادلانه کنکور بدن حتی رتبه های برتر کنکورم مخالف تاثیرر سوابق تحصیلی هستن خود مسولین هم میدونن این بی عدالتیه ما باید حق تحصیل در بهترین رشته ها و بهترین دانشگاها رو تو کشورمون داشته باشیم.خواهش میکنم پیگیری کنید
  • رسولی IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    15 1
    سال دیگه تاثیر معدل رو کنکور میشه 35 درصد تاثیر مستقیییییییییم یعنی ماهایی که معدلمون به دلایلی کم شده حق نداریم تو شرایط عادلانه آیندمونو رقم بزنیم . مثل من کم نیستن . خواهشا رسیدگی کنید و مشکلات جوانان رو به گوش مسوولین برسونید تا معدل 19 ها هستن ما باید بیخیال رشته های پزشکی بشیم
  • حامد IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    23 1
    تاثیر معدل برای کنکور95 میشه 35 درصد ، ظرفیت پزشکی رو که کم کردن کنکور آزاد پزشکی هم که جم کردن الانم میگن تاثیر معدل تو کنکور 35درصد مستقیمه . من سال 90دییپلم گرفتم اون سالم معدلم خوب نشد و نمیدونستم یه روزی قراره تو کنکورم تاثیر مستقیم بذاره . الان من 4سال پشت کنکورم فقط برای قبولی پزشکی . هرچی میگذره قبولی رو تو رشته های پر متقاضی کمتر میکنن جونای ما حق ندارن با شرایط عادلانه تو بهترین رشته ها و دانشگاها تحصیل کنن یه دفعه بگن هر چی معدل 19هست بیاد بره پزشکی تهران ، دیگه کنکور چه معنایی داره وقتی اختلاف چندصدم معدل 500نفر رو جابجا میکنه دانشگاه تهران واسه معدل 19 . اونایی که هدف دارن پشت این کنکور دارن تباه میشن فقط بخاطر قانون های جدید هر سال ما که صدامون به جایی نمیرس
  • mehdi IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
    17 2
    شرط معدل یک بی عدالتی درحق بچه هایی مثل من که به دلیل مشگلات فراوان نتونستن توامتحانات نمره خوبی بگیرم.گناه ماچیه که باید هم کارکنیم ودرس بخونیم.دلمون خوش بود کنکور هست اینم دارن ازمون میگیرن..
  • علی A1 ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
    18 7
    چند وقته فکر خودکشی زده به سرم. اگه واقعا 25 درصد موثر باشه......بخدا خودکشی کنم
  • علی IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    17 4
    خبر آنلاین توروخدا پیگیری کن. تنها جایی که صدای ما رو شنیده و این خبر رو منتشر کرده شمایی. تو سایت سازمان سنجش هم اصلا انگار نه انگار.
  • مریم A1 ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    19 1
    به نظر من اصلا عادلانه نیست چون اول از همه اینکه بعضیا به نا حق نمره میگیرند و دوم اینکه شاید کسی در طول دوران تحصیلی زیاد تلاش نکرده و بعد تصمیم میگیره یک سال عالی درس بخونه ممکنه این تاثیر معدل زندگیش را نابود کنه و سوم تکلیف اون دسته از داوطلبایی که زمانی دیپلم گرفته اند که خبری از تاثیر معدل نبوده و بیچاره ها تمام تلاششون را برای نمره خوب نکردند ،تو را خدا با سرنوشت بچه های مردم بازی نکنید و در ضمن همه که ثروتمند نیستند که برای ادامه تحصیل توی رشته های برتر به خارج از کشور برند و از دست این کنکور لعنتی و استرس هاش فرار کنند ، تو را به خدای احد و واحد قسمتون میدم تاثیر معدل را افزایش ندین
  • هدیه IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    12 1
    منممثه بقیه بچه ها اعتراض دارم چون مطمئنم ک حق خیلی داره ضایع میشم.من خودم امسال ی مشکلااتی واسم ب وجود اومد نتونستم خوب درس بخونم ولی مطمئنم توو کنکور میتونم موفق بشم ولی اینجوری و با این معدلم اصلا نمیتونم.
  • امید A1 ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    19 1
    ترمیم معدل دیپلم حق مسلم ماست
  • ﯾﻪ ﺑﺪﺑﺨﺖ RO ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    15 1
    ﺗﻮﺭﻭﺧﺪﺍﯾﮑﯽ ﯾﮑﺎﺭﯼ ﮐﻨﻪ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺳﻨﺠﺶ ﺑﺮﺩﺍﺭﻩ ﺍﯾﻦ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻟﻌﻨﺘﯿﻮ ﻣﻦ ﺳﻮﻣﻤﻮﺗﻤﻮﻡ ﮐﺮﺩﻡ ﻣﺮﯾﺾ ﺑﻮﺩﻡ ﯾﻪ ﺳﺎﻟﻮﻧﻬﺎﯾﯿﻤﻮﺍﻓﺘﻀﺎﺡ ﺩﺍﺩﻡ ﭼﺮﺍﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘﯽ ﺣﻘﻢ ﺑﺎﯾﺪﻧﺎﺑﻮﺩﺷﻪ ﻣﻦ ﺑﺮﺍﮐﻨﮑﻮﺭﻣﯿﺨﻮﺍﺳﻢ ﺑﺨﻮﻧﻢ ﺣﺎﻻﺑﺎﺍﯾﻦ ﻣﻌﺪﻟﻮﻧﻤﺮﺍﺕ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻣﻦ ﻧﻤﯿﮕﺬﺭﻡ ﻧﻤﯿﮕﺬﺭﻡ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﺍﺷﮑﻮﺷﺒﻮﺭﻭﺯﺑﻪ ﻣﻦ ﺩﺍﺩﺧﯿﻠﯽ ﻧﺎﻣﺮﺩﯾﯿﯿﯿﯿﯿﯽ ﺁﻗﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﻗﺎﻧﻮﮔﺬﺍﺷﺘﯽ ﺧﯿﻠﯿﯿﯿﯽ
  • ابراهیم IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    16 1
    درود خوشحالم که حداقل کسایی هستند که شرایط بد ما کنکوری ها رو درک میکنن خبر آنلاین عاجزانه تمنا داریم با پوشش هرچه بیشتر این موضوع نارضایتی این جمعیت کثیر رو به گوش مسولین برسونید
  • سارا A1 ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    17 1
    من موافقم تاثیر منفی رو بردارین حداقل فقط تاثیر مثبت داشته باشه این بی اصافیه تو نهای خیلی پارتی تو کاره در ضمن خیلی بی انصافانه بررسی میشه خواهشا پی گیری کنین
  • کارشناس A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    6 12
    شخصی با معدل 16/30 اگر چهار درس اختصاصی رشته تجربی را بالای 75 بزند عمومی ها را 70 به بالا بزند در منطقه 3 رتبه اش زیر 100 میشود
  • ناشناس. A1 ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    11 1
    بیکار میشینن دیگه نمیدونن چیکار کنن بخدا انصاف نیست عدالت نیست آقای توکلی آقای خدایی.اینا چرا یه نظر سنجی کلی نمیزارن تانظر کلو بدونن؟؟آزاد پزشکیم ک جمع کردین بسه دی خداگناه ماچیه؟؟آقابدونن سوابق یه درصدم نبایداعمال بشه...حداقل برای92 به بعداعمال صورت بگیره.این نظراتو به گوششون برسونین لطفا
  • احمد A1 ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    13 2
    ﺍﯾﻦ ﺑﯽ ﻋﺪﺍﻟﺘﯿﻪ ، ﺻﺪﺍﯼ ﻣﺎ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﻧﻤﯿﺮﺳﻪ..یه سوال ﺩﺭﻣﻮﺭﺩ ﺗﺄﺛﻴﺮ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ ﻛﻨﻜﻮﺭ ﺇﺯ ﺧﻮﺩ ﺩﺍﻭﻃﻠﺒﺎﻥ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩﺭﻋﺎﻳﺖ ﻋﺪﺍﻟﺖ ﻧﻈﺮ ﺳﻨﺠﻲ ﺷﺪﻩ؟ یه مشت عقده ای چسبیدن به نظام آموزشی این مملکت ولکنم نیستن ابعدازدغام آزادوسراسری ب
  • نسترن IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    13 1
    نمیدونم واقعا چرا هیچ چیز تو این مملکت سر جاش نیست.آخه یکی نیست بگه شمایی که دم از حذف کنکور میزنید اولدلطفا به وضع نا بسامان آموزشی تو کشور رسیدگی کنید.آیا اونی که توی بهترین مدرسه و امکانات و با بهترین معلمها داره درس میخونه با کسی که توی یک مدرسه ی معمولی با معلم های عادی درس میخونه قابل مقایسه ست؟؟ جدا از تقلب و سطح مختلف امتحان ها.اگر قراره برای سرنوشت ما تصمیم گیری بشه پس لطفا نظرات مارو هم بشنوید. اون زمانی که من دیپلم گرفتم اصلا حرفی از حذف کنکور نبود و اگر حالا این قانون رو گذاشتن پس باید ما هم یبار دیگه بتونیم امتحان بدیم
  • بی نام A1 ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    2 5
    هرچه بادا باد
  • پگاه A1 ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    4 2
    من دقیقن یه هفته قبل از امتحانای نهایی یکی از عزیزامو ازدست دادم...اونقد روحیم خراب بود که دوروز بیمارستان بستری شدم...همین روحیه خراب و...باعث شد امتحانامو خراب کنم ومعدل15/14بگیرم...منی که همیشه معدلای بالای 19/80میگرفتم...واقعن توروخدا این عدالته که....؟؟؟؟؟تومملکت ما حتی باتظاهرات کاری درست نمیشه چه برسه به اینکه...واقعا راهی جز سکوت وانتظار ظهورامام زمان وشکایت از این وضع زندگی پیش خدا رو نداریم
  • مظلوم A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    4 1
    یعنی شما ندیدید این همه تقلب ،این همه پارتی بازی و نمره فروشی تو اموزش پرورش یعنی شما هم کلاسی نداشتید سوالارو خریده باشه ندیدید اون روستایی بیچاره که نه امکانت داره نه معلم خوب تصحیح کننده ها به خاک سیاه نشوندنش یا همکلاسی نداشتید تو کلاس یه کودن واقعی بوده ولی موقع کارنامه دادن معدل بیاد19/73چون باباش تو اموزش و پرورشه یا اون پسره که بجای یکی از دوستاش امتحان شیمی داد و18گرفت به خدا همه اینا جلو چشام اتفاق افتاده میخوام به این مسولین بگم کسی که خوابه میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو زده بخواب هرگز خدا خیلی دوست دارم چون میدونم اون دنیا اقایونو میاری با ما بدبختا مخصوصاً مادر اون روستایی رودر رو میکنی بعد بینم جواب دارن که بدن؟ خبرانلاین لطفا شدید پیگیر این بی عدالتی باشید مهدی بیا
  • مهرداد IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    5 1
    خسته شدم... من 88 فارغ التحصیل شدم ولی اون موقع اینقدر تبلیغ معدل نمی‌کردم ما هم فکر میکردیم. میخوانیم...ی مردمی گرفتیم رفتیم سربازی بیایم. برا پزشکی راحت بخونم حالا این قضیه معدل و....
  • حامد IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    4 1
    من سال 88دیپلم گرفتم اوموقع هیچ بحثی از تاثیر مستقیم اونم تا این حد نبود،بعد از سربازی تصمیم گرفتم از صفر شروع کنم و درس بخونم اما متاسفانه با این ناعدالتی مواجه شدم،خیلیا هستن بعد از سربازی درس خوندن رتبه شدن اما سرنوشت ما داره قربانی این تصمیمات نا عادلانه و غیر تخصصی مسئولین میشه،امیدواریم تجدیدنظری صورت بگیره و شرایط رو واسه همه یکسان کنن
  • انیس A1 ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    6 1
    سلام تو رو خدا تاثیر منفی معدل رو بردارین من موقع امتحان نهایی بیمار بودم و معدلم پایین شد حالا این ظلم نیست ک بخاطر معدلم نتونم رشته مورد علاقم رو بخونم.
  • آوا A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    6 1
    قانون تاثیر مستقیم معدل ب دلیل مطلق بودن و در نظر نگرفتن شرایط بعضی از داوطلبانی ک شاید ب دلیل مشکل نتونستن معدل خوبی رو کسب کننواقعا ظالمانست.امکان جبرانی نداره و یک چهارم سرنوشت ورود ب دانشگاه رو در ایران معلوم میکنه بدتر از همه اینکه مسئولین تصمیم دارن این درصد رو ب سی و پنج درصد برسونن.این فاجعه اس.بجای اصلاح قانون میخوان وضعیت رو بدتر کنن. آخه چرا برای کسانی ک فارق التحصیل شدن و برای بار دوم کنکور میدن هم همین قانون رو اعمال میکنین؟مگه نباید هر کسی مطابق قانون سالی ک دیپلم گرفته باهاش رفتار بشه؟
  • حسن RO ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    5 1
    باتوجه به اینکه در امتحان نهایی تقلب یا خریدسوالات یا هرگونه ناحقی ممکنه صورت بگیره من کلا با تاثیر معدل در کنکور مخالفم چه تاثیرمثبت چه تاثیر منفی
    • زارع A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
      5 2
      واقعا موافقم
  • ناشناس IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    3 1
    خیلی نامردیه .توروخدا تجدید نظر کنید ..با زندگی مردم دارین بازی میکنین ..خیلیا با تقلب و...نمره های خوب گرفتن اونایی که نمرشون بد شده چ کنین ؟خیر نبینین ایشالا بس کنید دیگه اه ..یکم ب فکر ما جوونا باشین بخدا با این همه سخت گیری ما جاتونو ک داریم نمیگیریم ..
  • دانش اموز A1 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    4 1
    سلام . میخواستم بگم خدایی نباید امتحان نهایی رو تو کنکور تاثیر بدن چون تو بعضی از حوزه تقلب های انچنانی میشد تو بعضی حوزه ها نمیتونستی تکون بخوری و تقلب واقعا توش زیاده و حق بعضی ها که نمیتونن تقلب کنن خورده میشه.....................
  • دریا A1 ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    5 2
    نا عدالتی تمام .
  • مژگان US ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    6 1
    بیشتر بچه ها نوشتن "مسئولین"....اینا اگه مسولیت داشتن این شرط معدلو نمیذاشتن.
  • محمد IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    6 0
    دوستان خبرآنلاین اگه یه سری به سایر خبرگزاری ها هم بزنید میبینید که اعتراض های بسیار زیادی به این قانون شده و واقعا داره در حق داوطلبای ورود به دانشگاه ظلم میشه چون سوابق تحصیلی برخلاف کنکور هیچ امکان جبرانی نداره از شما دوستان خبرآنلاین درخواست دارم که به طور جد و با جسارت تمام پیگیر این موضوع باشید تا بیش از این با اعصاب و روان داوطلبان بازی نشه لطفا منتشر کنید.
  • بی نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    3 1
    متاسفا کاملا غلط معدل گیری جای کنکور رو بگیره انگیزه و همچنین دوره مطالب و از دانش آوزان رو گرفته و بدونه اینکه دور درس های دبیرستان بشه وراد دانشگاه میشن . اتفاقا اونایی ک معدلشون پایین درکنکور سراسری نتایج بهتری کسب کرده اند. واقعا سیستم آموزشی کشور مریض شده و نیاز به ممیزی داره تا قسمت های بیمار رو درست کرد نمیشه که صبح پا شد ی ابلاغیه بیاد درست نیست با این منابع انسانی سرنوشت ساز کشوری بازی کنید.خواهشا انگیزه رو از بین نبرید این تزها نیاز به زمان داره ن 10 سال نه 20 سال بلکه ی زمان خاص و با برنامه رو می طلبه. با سرنوشت بازی نکنید.
  • دنیزجراره IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    4 0
    خبرانلاین خواهش می کنم یه کاری بکن
  • بی نام IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    2 0
    هر کی پیگیر این جریانه کاری کنه امسال یه لطفی بهمون کنن یه فرصتی بدن ممنون
  • جراره IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    5 3
    دوستان خبرانلاین من شنیدم تصویب شده امکان ترمیم معدل دیپلم وجودداره شماهم شنیدید
  • مهرزاد A1 ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    4 0
    تورو خدا حداقل تاثیر منفی که نمرات نهایی میراره رو بردارید
  • تو روخدا A1 ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    4 0
    باسلام ....تو رو خدا پیگیری کنید تا این طرح ترمیم معدلو واسه کنکور 95 اجرایی کنن....به خدا قسمتون میدم اینکارو بکنین
  • جمالی IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    1 0
    خبر انلاین تو رو خدا پیگیری کن دعای کلی جون پشتته.
  • داوطلب A1 ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    2 0
    خبر آنلاین ممنون از پیگیریت ولی تو رو خدا تو رو خدا تو رو خدا تو رو خدا پیگیری کنید که بشه معدل رو جبران کرد ممنون
  • فاطیما15ساله IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    2 11
    باعجب دانش اموزای گاگولی طرفیم ما خب دیوانه ها هرچی سابقه تحصیلی بیشتربشه بهتره چون مابرای افزایش معدل خیلی راحترمیتونیم درس بخونیم تاکاهش رتبه تازه درسای سوم هم که خیلی اسونترنسبت به درسای دومه اصلا ایشا...درصدش بیشترهم بشه چون مثلااگه یه نفرشیمی 20بگیره اماداخل کنکورهیچی جواب نده همون 35 درصدبراش درنظرگرفته میشه.من بااین سن کمم دارم شماهاروراهنمایی میکنم
    • مجهول IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
      1 0
      ما هم اولش این فکرو می کردیم ولی نهایی و کنکور طاقت فرساست هرچی می نویسی تموم نمی شه وبه خاطر خستگی احتمال خطا خیلی بالا می ره
  • بهزاد IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    7 0
    خدا کنه یکی به حرفامون بها بده و پیگیری کنه.واقعا بی عدالتیه.تو مدرسه هر کسی میتونه 20 بگیره اما کنکور اون کسی که واقعا ای کیو داره و توانا هست مقدم تره .با این قانون فقط به ما نسل قبلی ها ضربه میزنید که امکانات اموزشی نداشتیم و علم غیب هم نداشتیم یه روز شرط معدل میاد وسط
  • بی نام IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    8 1
    اولیگارشی محض. شما ها کجای کارین. کسی که پول داره نمره هم داره.همین
  • مهدیه DE ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    3 0
    این اصلا انصاف نیست من سال نود و دو کنکور دادم سه ساله میخوام کنکور بدم پزشکی قبول شم سال نود و یک به دلایلی امتحانات نهایی خراب کردم سه سال خودمو پشت کنکور نگه داشتم تا تو تست زنی حرفه ای شم اخه چرا این کارو میکنن تاثیر معدلو زیاد نکنید تروقران بذارید همون 25 درصد بمونه این اصلا عدالت نیست
  • مهدیه A1 ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    5 1
    تروخدا تاثیر منفی بردارید این عدالت نیست
  • مهدی IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    0 5
    سلام، براساس آخرین اطلاعیه سازمان سنجش، تاثیر سوابق تحصیلی برای کنکور 95 و 96 ، 25 اعمال می شود. صرفا جهت اطلاع عموم، خیلی کم اطلاع رسانی کرده سازمان سنجش
  • علی RO ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
    8 2
    به خدا ناعادلانه است......تو حوزه ما کلی تقلب صورت میگرفت تو رو خدا رسیدگی کن
  • رضا IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    3 15
    به نظر من عادلانه ترین تصمیم تاثیر مستقیم معدل نهایی در کنکور است چزاکه در کنکور هر اتفاق غیر منتظره ای ممکنه بیافته که در اینصورت تلاش دانش آموزان تلاشگر عملا از بین می ره
    • ناشناس IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
      4 1
      ما داریم یک نفر ادم درس خونی نبوده تو سال سوم .حالا بنده ی خدا تصمیم میگیره ادم شه و درس بخونه واسه کنکور .حالا ما باید بزنیم توسرش چون تو ان قسمت از گذشتت درس خون نبودی جای ÷یشرفت نداری یا حق نداری تو یک رشته یاینده دار درس بخونی این انصافه
  • علي A1 ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    6 10
    سلام...واقعا دلم براي همه كسايي با اين شدت دارن اعتراض ميكنن ميسوزه...مطمين باشين همه اين افراد كسايي هستن كه چون تو يه تلاش مستمر يه ماهه كم اوردن ميخوان موفقيت امثال منو كه شب و روزمون رو يكي كرديم و اين قدرت و توانايي رو داشتيم كه موفق شيم زير سوال ببرن...يعني شما خواستتون اينه كه من و امثال من كه يه سال خودمون رو به اب و اتش زديم با يه سري افرادي كه يك سال خوش گذروني كردن جايگاهمون يكي باشه... بعدشم كنكور فقط 4ساعته و هر اتفاقي ميتونه درش بيفته واين معدل نهاييه كه ميتونه از زمين خوردن يه انسان تلاشگر جلوگيري كنه...
  • کتایون DE ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    4 3
    واقعا تقلب زیاد میشد...هم سرجلسه هم مصحح ها..
  • مریم A1 ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    2 2
    مخالف با معدل هستم ناعادلانه است
  • حسن IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
    2 2
    امید وارم این حرفا به گوش مسئولا برسه.
  • امیر A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    0 0
    خخخخخ بیچاره شدیم..
  • مریم DE ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    1 0
    سلام تو رو خدا اگه دستتون به جایی میرسه یه کاری کنید آخه امتحان نهایی همه سوالاش رو حتی به صورت رایگان به دانش آموزا عرضه میکنن چه جوری میتونن داخل کنکور تاثیرش بدن دوست من معدل نوبت اول سومش 11 بود نوبت دوم تمام سوالا رو خرید و معدل نوبت دومش 20 شد این عادلانه است آیا؟؟ این کار باعث میشه که دانش آموزا برای بالا بردن معدلشون هرکاری بکنن هر کاری