شهرداری منطقه 2 تهران در پاسخ به یکی از کامنتهای مخاطبان سرویس مشکلات مردم، جوابیه ای به صورت یک گزارشی تصویری فرستاده است.

احتراماً، بازگشت به مطلب مندرج در خبرگزاری خبر آنلاین بدينوسيله پاسخ اين منطقه كه براساس جوابيه معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه دو تهيه شده ، به شرح ذيل اعلام مي گردد.

متن جوابيه:

احتراماً، با عنايت به درخواست شهروند محترم در خبرگزاری خبر آنلاین؛
"بنده ساكن خيابان ايران زمين، خيابان گلستان هستم شهرك غرب اين خيابان پس از ريزش به خاطر پروژه بابك زنجاني ، ديگر براي ماخيابان نشد شهرداري و سازمان اب و فاضلاب روزي نيست كه يك جاي اين خيابان را نكنند هر روز به علتي خيابان كنده ميشود ، يعني خود شهردار لطف كنه تشريف بياره ، خيابان شبيه پازل شده . سر خيابان گلستان هم يك فضاي هست ، كه شبيه خرابه شده شهردار محترم تشريف بيارند كوچه ها كه به دست مردم درخت كاري شده و سر سبز هست فروردين و ارديبهشت را با خيابان گلستان كه دست شهرداري هست ، و شبيه بيابون شده مقايسه كنه براي شهردار منطقه متاسفم."
درخصوص پاسخ به پيام شهروند " کامنت دو " به استحضار مي رساند: ضمن بررسی و اقدام به پیوست گزارش مصوری از کیفیت فضای سبز محل مذکور جهت اطلاع به حضورتان ایفا می گردد.
ضمنا آبیاری و رسیدگی به فضای سبز آن محل در دستور کار ناحیه به صورت زمان بندی مرتب قرار دارد. مراتب جهت هرگونه بهره برداري به حضورتان ايفاد مي گردد.

عکسها: روابط عمومی شهرداری منطقه 2 تهران

همچنین شهرداری منطقه 2 در جوابیه دیگری، به یکی از کامنتهای درج شده در سرویس مشکلات مردم پاسخ داده که عینا در پی می آید:


با سلام
احتراماً، بازگشت به مطلب مندرج در خبرگزاری خبر آنلاین بدينوسيله پاسخ اين منطقه كه براساس جوابيه معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه دو تهيه شده ، به شرح ذيل اعلام مي گردد.

متن جوابيه:
احتراماً، با عنايت به درخواست شهروند محترم در خبرگزاری خبر آنلاین؛
"سلام در محله کوچه حسنی در خیابان نصرت غربی و در حوالی میدان توحید ستارخان، تهران ساکن هستیم. هرروزه با تجمع سرسام آور خودروهای غریبه در محل مواجه هستیم که با پارک کردن خودروی خود در کوچه کوچک ما برای عبور مرور مشکل ایجاد میکنند. حتی در موردی اتومبیل آتش نشانی قادر به ورود به محله برای مهار آتش نشده بود. نه نیروی انتظامی و نه راهور و نه شهرداری بهیچ وجه مسئولیت مواجهه با این پدیده را بر عهده نمی گیرند حتی اقدام به بستن ورودی کوچه نمودیم که با مخالفت شهرداری مواجه شدیم. حالا اما نمی دانیم باید چه کنیم؟"
درخصوص پاسخ به پيام شهروند " کامنت یک " به استحضار مي رساند: شهرداري تهران در راستاي رسالت اصلي خويش در مقوله ترافيك اقدام به توسعه شبكه حمل و نقل عمومي و ترغيب و تشويق شهروندان به استفاده از اين سيستم جهت كاهش ترافيك و آلودگي هوا نموده است كه مي تواند كمك شاياني در كاهش ترافيك و پارك حاشيه اي در سطح معابر داشته باشد.
از طرفي كليه معابر سطح شهر جز شارع عمومي محسوب شده و امكان انسداد معبري جهت استفاده خصوصي ساكنان خاصي ميسر نمي باشد.
همچنين به علت محلي بودن كوچه فوق الذكر امكان نصب تابلوي توقف ممنوع نيز در كوچه نمي باشد.
مراتب جهت هرگونه بهره برداري به حضورتان ايفاد مي گردد.

45231

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =