سرمربی استقلال می گوید قهرمان های ورزشی دو بار می میرند،یک بار بعد از اتمام ورزش و یک بار هم به مرگ طبیعی.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سرمربی استقلال کنفرانس خبری قبل از بازی با پرسپولیس را با تسلیت به مناسبت درگذشت مظلومی آغاز کرد و گفت:«درگذشت مظلومی پهلوان با اخلاق و اسطوره بی ادعای فوتبال ایران و استقلال را به همه دوستداران او تسلیت می‌گویم.او مظلومانه فوت کرد و انسان شریفی بود خدا روحش را شاد کند.»

او در ادامه حرف هایش دوباره از عادل فردوسی پور و برنامه نود انتقاد کرد و گفت:«قهرمان 2 بار می‌میرد یک بار بعد از اتمام ورزش و یکبار هم به مرگ طبیعی.شما ببینید برنامه ورزش و مردم که مجری آن موسپید هست بیشتر به نقد می‌پردازد نه حاشیه.من از خانواده مظلومی و فرزندان آن محروم که مثل پروانه کنارش بودند هم تشکر کنم. البته جا دارد از همین جا یک توصیه به مدیر محترم صدا و سیما داشته باشم. خوشحالم که دوربین‌ها به کنفرانس آمدند. می‌دانید بداخلاقی فوتبال به خاطر یک برنامه است آن مجری کم بود که یک نفر دیگر هم اضافه شدند. امیدوارم سرافراز با این کار مقابله کند. دیدید که یک برنامه چطور 2 اسطوره فوتبال را اخیرا مقابل هم قرار داد امیدوارم مدیر جدید فکری برای این مسئله کند تا کرامات فوتبال حفظ شود تشکر می‌کنم از مهندس سبک دست که اسپانسر استقلال است. از شهدای ورزش کشور شهید مجد و شهید فرهادیان هم یاد کنیم.»

قلعه نویی پس از بیان این حرف ها درباره بازی حرف زد و گفت:«استقلال و پرسپولیس هر دو از تیم های بزرگ فوتبال هستند و طرفداران زیادی هم دارند.امیدوارم بازی یک برنده داشته باشد و آن هم ما باشیم.تا دیگر شائبه‌ای نباشد. تیم ما به شرایط خوبی رسیده است.ما مقابل تراکتورسازی با بدشانسی به تساوی رسیدیم.باز جای امید است که بازیکنان ملی ما به شرایط خوبی می‌رسند در بازی با کره جنوبی آندرانیک تیموریان شرایط خوبی داشت و وضعیت امیدابراهیمی و خسرو حیدری هم بهتر شده است.»

او سپس تشکری از هم از کروش می کند و می گوید:«من از کروش تشکر می کنم.6 بازیکنی که به تیم بازگشتند شرایط خوبی داشتند.ما فقط ۲ جلسه تمرین کردیم و ۶ بازیکن هم در تیم ملی داشتیم.ضمن اینکه مگویان و کرار هم خارج بودند و چند بازیکن هم مصدوم شدند. مهدی کریمیان هم که به بازی فردا نمی‌رسد تا فقط ۶ بازیکن کار تاکتیکی کنیم. تعدادی از بازیکنان ما که بازی دوستانه شرکت داشتند جزو جوان ها بودند.»

خبرنگاری از او درباره پرسپولیس سوال کرد که قلعه نویی این واکنش را نشان داد:«اجازه بدهید درباره تیم حریف حرفی نزنیم.محمد نوری یکی از نقطه قوت های این تیم است.او شرایط خوبی دارد و به تیم ملی هم رسید.اگر ارتباط او را قطع کنیم شرایط تیم خوب می‌شود.»

قلعه نویی دوباره به انتقاد پرداخت و گفت:«عده ای از آقایان قدرت داشتند و می‌خواستند فوتبال را از خانه ها خارج کنند. میکرفون دارند و قلم و دیدید چطور دو اسطوره یک تیم را به جان هم انداختند. این میکروفون ها دو نفر شدند دیدید که فوتبال را چطور کردند. بازی ایران و کره جنوبی یکی از کم تماشاگر ترین بازی‌های ملی بود. این افراد به هدف خود رسیدند اما چهره خود را به شکلی دیگری نشان می‌دهند از هواداران می‌خواهم به ورزشگاه بیایند.»

یکی از خبرنگاران به قلعه نویی گفت آیا شما در دربی به دنبال حفظ رکورد خودتان هستید که او گفت:«این چه سوالی است که می پرسید؟از همه مربیانی که تیمشان قهرمان می شود بپرسید مثلا از مورینیو که قهرمان شده آیا سوال می کنند دفاع اتوبوسی گذاشتی؟ این سوال کسانی است که ذهنیت پرسپولیسی دارند. هر مربی تاکتیک خاص خود را دارد. الان ما از لحاظ حمله تیم دوم جدول هستیم بروید این سوال را از تیم‌های بپرسید که گل خورده کم دارند منظور شما از این سوال چیست اگر جدول را نگاه می‌کردید این سوال را نمی‌پرسیدید.»

اما حرف های پایانی قلعه نویی.آنجا که او گفت:«در بازی بزرگ بازیکنان بزرگ می توانند تاثیر گذار باشند.ما برای بازی با پرسپولیس تا دلتان بخواهد مصدوم داریم.قاضی و رمضانی مصدوم هستند و کرار و کریمیان را هم در این دیدار نداریم.»

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =