رئیس جمهور سوریه با اشاره با بحران‌های منطقه‌ای و بین‌المللی تاکید کرد نیروهای مسلح سوریه تلاش خود را برای مقابله با تمامی گروه‌های تروریستی ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری ابنا «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه با فرماندهان حزب بعث استان طرطوس و فرماندهان مردمی و زیر مجموعه‌های آن دیدار کرد.

وی به همبستگی ملی که ملت سوریه آن را در همه مناطق مانند طرطوس مشخص می‌کند چه از راه ایستادگی و فداکاری مردمی در راه دفاع از میهن، و چه در راه میزبانی آوارگان که تروریسم به مناطق آن‌ها را حمله ور شد، اشاره کرد.

رئیس جمهور سوریه گفت: بحرانی که سوریه با آن روبرو است اهمیت حزب بعث را به عنوان یک حزب عقیدتی که بر روی همگان باز است، نشان داد.

بشار اسد همچنین بر اهمیت گفت‌و‌گو بین سطوح مختلف حزب بعث برای مقابله جالش‌های پیش رو تاکید کرد.

وی با اشاره با بحران‌های منطقه‌ای و بین‌المللی تاکید کرد نیروهای مسلح ما تلاش خود را برای مقابله با تمامی گروه‌های تروریستی ادامه می‌دهد.

رئیس جمهور سوریه بر اهمیت سیر طرح آشتی‌های ملی تاکید کرد و افزود هر تلاش بین‌المللی باید در چهارچوب تقویت این آشتی‌ها و فشار بر کشورهایی باشد که از تروریست‌ها را با پول و سلاح حمایت می‌کند.

اسد ایجاد گروه تروریستی داعش را حاصل و نتیجه انباشت سیاست‌های اشتباه و خصمانه دشمنانان سوریه عنوان کرد و افزود: این کشورها با حمایت تسلیحاتی و مالی از گروه‌های تکفیری و تروریستی تخریب سوریه و آسیب رساندن به وحدت ملی و امنیت و ثبات کشور را دنبال می‌کنند.

رئیس جمهور سوریه در پایان با اشاره به اینکه منطقه در مرحله سرنوشت سازی به سر می‌برد گفت: چیزی که جریان این تحولات را مشخص می‌کند، مقاومت ملت سوریه و حمایت کشورهای دوست از این ملت و همچنین آگاه شدن طرف‌های بین المللی از خطراتی است که تروریسم بر ثبات منطقه و جهان است.

5252

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    61 47
    البته با توجه به یک تشابه اسمی، اینجا باید یادآوری کرد که از زمان شروع جنگ عراق علیه ایران حزب بعث عراق و بعث سوریه کاملا با هم مخالف و دشمن بودند.
    • بی نام A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
      6 0
      فقط تشابه اسمی نیست از نظر سیاست خارجی ممکنه است متفاوت باشند اما از نظر ساختار حزبی و ایدئولوژیک و اعتقاد به سیستم تک حزبی و سیاست های فاشیستی مثل هم هستند . چیزی است شبیه به حزب سوسیال ناسیونال المان هیتلری.
  • علی A1 ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    16 1
    حزب بعث بر اساس ناسیونالیسم افراطی عرب بنا شده ، اتفاقا بعث سوریه از بعث عراق افراطی تر هست و اسم رسمی سوریه ، جمهوری عربی سوریه نام گذاری شده . کاری که سایر کشورهای عربی حتی عراق دوران صدام هم انجام ندادند.