این دزد با لباس پلیس از راننده های نیسان، وانت پیکان و کامیون اخاذی می کرد

سارق فیوجی که با استفاده از خودروهای پژو 405 و پژو 206 و پوشیدن لباس نیروی انتظامی با متوقف کردن راننده های وانت های نیسان، پیکان و کامیون و معرفی خود به عنوان مامور از آنان اخاذی می کرد پس از دستگیری توسط پلیس غرب استان تهران به 200 فقره اخاذی اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار ناصر اصلاني از دستگيري سارق اخاذ تحت عنوان مامور خبر داد و گفت: برابر گزارش هاي متعدد واصله از يگان هاي تابعه شهريار و شهرستان ها همجوار مبني بر اينکه از اوايل سال جاري 3 نفر ناشناس با انواع خودروهاي سواري از قبيل پژو 405 و پژو 206 و غيره با پوشيدن لباس نيروي انتظامي با درجه ستوان دومي و بي سيم قلابي در محدوده غرب استان تهران اقدام به متوقف کردن رانندگان وانت هاي نيسان،پيکان و کاميون کرده و خود را مأمور نيروي انتظامي معرفي و پس از بازرسي رانندگان و اخذ وجوهات از فرار مي کردند، بررسي موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.

 

رئيس پليس غرب استان تهران با اشاره به آغاز تحقيقات پليس گفت: در تحقيقات اوليه پليس مشخص شد سارقان در سرقت ها از پلاک هاي مسروقه و نصب آن بر روي خودرو استفاده مي کردند که پس از وصول پرونده ها و انجام تحقيقات تکميلي و جمع بندي اطلاعات و چهره نگاري از سارقان توسط مالباختگان، مشخصات ظاهري آنها و نوع خودروهاي مورد استفاده در اختيار واحد هاي گشتي قرار گرفت.

سردار اصلاني گفت: با افزايش گشت هاي انتظامي،سرانجام ساعت 9شب گذشته اکيپي از ماموران گشت يگان امداد خودرويي سارقان را در حال متوقف کردن راننده يک وانت در کمربندي شهريار به سمت شهرقدس مشاهده کرده که پژو 206 نقره اي حامل سه نفر سرنشين به محض مشاهده گشت فرار کرد و پس از تعقيب و گريز کوتاه و تيراندازي هوايي، به علت سرعت زياد، خودروي سارقان از کنترل خارج و تصادف کرده و سارقان به صورت پياده در تاريکي شب در بيابان هاي اطراف متواري مي شوند که با تلاش مأموران و گشت هاي کمکي يکي از سارقان فيوج دستگير و به پليس آگاهي منتقل شد.

اين مقام ارشد انتظامي گفت:در تحقيقات انجام شده از سارق اخاذ دستگير شده وي به 200 فقره اخاذي تحت عنوان مامور نيروي انتظامي با همدستي دو نفر ديگر از طايفه فيوج در تهران بزرگ و غرب استان تهران اعتراف کرد و تاکنون تعداد زيادي از مالباختگان در شهرستان شهريار و شهرستان هاي حومه تهران بزرگ موفق به شناسايي فرد اخاذ شدند.

به گفته وي با توجه به تعدد وقوع جرم متهم و همدستانش در استان هاي همجوار،در اجراي دستور بازپرس شعبه 8 دادسراي شهريار، تصوير متهم بدون پوشش در رسانه هاي کثيرالانتشار چاپ مي شود تا با شناسايي مالباختگان،جهت طرح شکايت به پليس آگاهي غرب استان تهران واقع در شهريار مراجعه کنند.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین A1 ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    73 10
    جای کتکارو میبینین رو صورتش
  • بی نام A1 ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    22 4
    والله قراره بعد از اين يه عده بيان تو مكانها ي عمومي از قبيل پاركينگ رهرو و جياط مردم اونوقت واويلا
  • بی نام A1 ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    37 54
    پلیس حق شکنجه نداره مگه با حیوون طرفند ؟؟؟ کی مسئول رسیدگی به این جنایته؟؟؟؟
  • حسن A1 ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    63 8
    حقشه.من خودم یه بار گیر همین ادمهای بی وجدان افتادم . وقتی 6 میلیون پولمو که تو 1 سال با بدبختی جمع کرده بودم بردن تا 2 ماه تموم از غم و غصه روانی شدم . ای کاش من هم اونجا بودم دق دلمو خالی میکردم
  • عی IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    57 11
    پس بنظر شما باید پلیس نازش کنه تا جای همدستا و بقیه سرقتاشو لو بده . یکم منطقی باشید .
  • ارشمیدس IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    16 5
    ترحم بر پلنگ تیز دندان ........
  • اورامان A1 ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    29 2
    به نظرم يك كمي كتك خوردند . البته احتمالن تا هفته دیگر كه بخواهند برگردند سر كار خوب شوند