کمتر از یک روز پس از کشته شدن کریستف دو مارژوری، مدیر کل شرکت نفتی توتال فرانسه، و سه تن از خدمه پرواز بر اثر سانحه هوایی در فرودگاه بین المللی ونوکاوای مسکو، گمانه زنیها و تحقیقات برای پی بردن به دلیل وقوع این حادثه افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،همزمان با پیدا شدن جعبه سیاه این هواپیمای کوچک فالکون 50، برخی گزارشها، دلیل برخورد این هواپیمای اختصاصی مدیر کل توتال با یک ماشین برف روب را، مست بودن راننده آن، عنوان کرده اند.

برخی گزارشها نیز از دید کم در باند فرودگاه بدلیل برف و بوران و یا غفلت ماموران برج مراقبت حکایت دارد.

ولادیمیر مارکین، سخنگوی کمیته تحقیق درباره این حادثه در روسیه، در این باره می گوید: "آنچه که مسلم است این است که دلیل وقوع این فاجعه، آن طور که مقامات فرودگاهی می گویند، تصادفی نبوده بلکه غفلت کارمندان آن باعث وقوع این جرم شده و آنها نتوانسته اند هماهنگیهای لازم میان پرسنل فرودگاه را به عمل آورند."

پیش از این تاتیانا موروزووا، دستیار ارشد رئیس اداره تحقیقات حمل و نقل منطقه مسکو می گوید اکنون مسجل شده است که راننده برف روب به هنگام این حادثه «تحت تاثیر مصرف الکل» بوده است.

به دنبال این حادثه، کارکنان شرکت نفتی توتال، برای ادای احترام به مدیر کل این شرکت، در مقر آن در محله تجاری لا دفانس در حومه پاریس، یک دقیقه سکوت کردند.

منبع: یورو نیوز

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    شک نکنیدکه دست رفیق پوتین وعواملش درکاربوده اصولا روسها یدطولایی درسربه نیست کردن انسانها اعم ازمخالف موافق همشهری میهمان دوست رفیق همسایه....دارررن: