یک عضو شورای شهر تهران گفت: شب انتخابات هیات رئیسه شورای شهر تهران، بازار شایعات آنقدر داغ شده که برخی به اشتباه، اخبار دروغ منتشر شده از منابع نامعلوم را باور کرده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد حقانی درباره انتخابات روز سه شنبه هیات رئیسه شورای شهر گفت: در فضای مجازی برخی از اخبار منتشر شده که حاکی از احتمال دخالت برخی وزارتخانه هاو توصیه هایی برای رای دادن اعضای ورزشکار شورای شهر به کاندیدای خاصی است. این اخبار اساسا دروغ است، زیرا انتخاباتی که یک سال بیشتر اعتبار ندارد، آن قدر مهم نیست که یک وزیر بخواهد در آن اعمال نفوذ کند.
رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر در ادامه توضیح داد: معدودی از نمایندگان مجلس وابسته به جناح منتقد دولت اعلام کرده اند موضوع توصیه یکی از وزارتخانه ها درباره انتخابات فردا را پیگیری می کنند. این در حالی است که شورا، جنبه و شخصیت تخصصی و کارشناسی دارد و در دوره چهارم سعی کرده ایم از این حاشیه های سیاسی دوری کنیم، برای همین، دلیلی برای این فضاسازی های سیاسی و احساسی درباره انتخاباتی که نتایج آن یک سال بیشتر اعتبار ندارد نمی بینیم.
او در ادامه گفت: اعضای شورای شهر فارغ از هر گرایشی که درباره مسایل سیاسی دارند، در رای خود برای هیات رئیسه، مصالح عمومی شهر و شهروندان را در نظر می گیرند و تصور اینکه معادلات سیاسی در سطح وزارتخانه ها برای جهت دهی به آرای اعضا صورت گیرد، درست نیست.
حقانی در پایان سخنانش توضیح داد: فردا انتخابات هیات رئیسه شورای شهر برگزار می شود و بلافاصله پس از اعلام آرا، همکاران وارد دستور عادی شورا شده و به مسایل شهر رسیدگی می کنند. لذا اصلا ضرورتی برای انتشار این همه اخبار عاری از حقیقت وجود ندارد.


47231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    72 2
    دم شما گرم. این بذرپاش به جز ایجاد تفرقه کار دیگری بلد نیست.
  • بی نام IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    17 2
    به جوسازی های نماینده پایداری نباید محل گذاشت.دنبا ل بهانه می گردن دولت رو بزنن
  • من A1 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    من مییییییییییییییییییخوام بگم مرگ بر منافق مگه حرف بدیه