مدافع راه آهن در دیدار تیمش مقابل پدیده در مشهد، اتفاقات عجیبی را رقم زد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شیث رضایی مدافع جنجالی فوتبال ایران که هر از چندگاهی، اخبار عجیبی از او به گوش می رسد در دیدار این هفته تیمش مقابل پدیده، روی هر دو گل خورده راه آهن مقصر درجه یک بود. در این دیدار، پدیده موفق شد با حساب 3 بر صفر از سد راه آهن بگذرد که روی دو گل این تیم، شیث تاثیر مستقیم داشت.

در صحنه گل اول، شیث رضایی که دید گلر تیمش روی ضد حمله حریف از دروازه خارج شده به جای کنترل توپ، مدیریت فضا و پاس به عقب، توپ را با پاس عرضی به پای مهاجم پدیده کوبید تا این توپ به سادگی وارد دروازه راه آهن شود.

در نیمه دوم نیز در حالی که صحنه عجیب و حساسی روی دروازه راه آهن ایجاد نشده بود، درست هنگامی که مهاجم تیم میزبان از سمت چپ و به صورت عرضی وارد محوطه جریمه شد، شیث با یک تکل عجیب و شگفت انگیز به سادگی نوشیدن یک لیوان آب، به پدیده پنالتی داد تا گل دوم این تیم از روی نقطه پنالتی و توسط غلامرضا عنایتی به ثمر برسد.
با این اتفاقات باید دید آیا حمید استیلی باز هم به شیث رضایی در دیدارهای آینده راه آهن بازی خواهد داد و آیا این بازیکن را مجددا در ترکیب اصلی تیم تحت مالکیت، مدیریت و مربی گری خود به میدان می فرستد یا تصمیمات دیگری در راه است.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =