سرمربی تراکتورسازی تبریز اعتقاد دارد فکر کردن به قهرمانی و صدرنشینی، تمرکز بازیکنان تیمش را از بین می برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسول خطیبی که در این هفته ها، موفقیت جالبی با تراکتورسازی به دست آورده در خصوص شرایط جدید گفت: ما توانستیم در یک بازی بسیار مهم مقابل نفت مسجد سلیمان به خواسته مان برسیم و حریف را در تبریز شکست دهیم. این برد برای مان ارزش زیادی داشت چون هم تراکتور را در بالای جدول حفظ کرد و هم روحیه مان قبل از تقابل با پرسپولیس را افزایش داد.
او در خصوص دیدار این هفته برابر تیم سرخپوش پایتخت اضافه کرد: پرسپولیس تیم قابل احترامی است. من همیشه به این تیم احترام می گذارم و معتقدم تحت هر شرایطی، این باشگاه نام بزرگی را حمل می کند و همواره خطرناک است. بازی با پرسپولیس جدا از این مسائل می تواند انگیزه بازیکنان جوان تراکتورسازی را بالا ببرد. ما به این دیدار، با دیده مثبت نگاه می کنیم و امیدواریم از بازی با پرسپولیس هم امتیازات کامل بگیریم. با احترام به باشگاه پرسپولیس و هوادارانش باید تاکید کنم از این دیدار فقط 3 امتیاز آن را می خواهم.
این مربی جوان در پاسخ به این سوال که فکر می کند تیمش چه زمانی به صدر جدول می رسد، گفت: فکر کردن به صدرنشینی، ما را از خواسته مان دور می کند. بازیکنان تیم من، بازی به بازی پیشرفت داشته اند و روند کاری ما این مساله را تائید می کند. حالا هم اگر قرار باشد به صدرنشینی یا قهرمانی فکر کنیم، تمرکزمان را از دست می دهیم. این مسائل به تراکتور ضربه می زند و من اصلا دوست ندارم و اجازه هم نمی دهم تیمم دچار حواشی شود.
خطیبی در نهایت راجع به احتمال جذب مهرداد پولادی افزود: این بازیکن قبلا در تبریز بازی کرده و با جو تراکتور و هواداران پرشمارش کاملا آشناست. ما دوست داریم این بازیکن توانا را در تیم مان داشته باشیم اما به شرطی که مهرداد هم ترجیح بدهد برای تراکتورسازی بازی کند. او یک بازیکن چند پُسته و خلاق است و که می تواند گره هر مشکلی را باز کند ولی تا قبل از روشن شدن تکلیفش، نمی توانیم راجع به جذب یا عدم جذب پولادی حرفی بزنیم. باید دید قانون چه تصمیمی در قبال این بازیکن اتخاذ می کند.

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =