رئیس فدراسیون فوتبال می گوید به طور جدی پیگیر موضوع نظام وظیفه بازیکنان لیگ برتر است.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين و به نقل از سايت وزارت ورزش و جوانان؛ علی کفاشیان در مور اینکه گفته میشود کارت معافیت و پایان خدمت نزدیک به 105 بازیکن لیگ برترو  لیگ یک مشکلاتی دارد گفت: تعداد 105 مورد درست نیست اما  بعضی از کارتها را به سازمان نظام وظیفه فرستاده ایم که باید انها نظر دهند و منتظر نتیجه خواهیم بود و به طور جدی پیگیر موضوع هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در باره نحوه مجازات خاطیان گفت : براساس تخلفی که صورت گرفته است تنبیهات بخصوصی داریم ولی ما هنوز مدرک و سندی نداریم  که تخلفی صورت گرفته است و تصور میکنم تا یک هفته دیگر نتیجه بررسی ها مشخص شود.

کفاشیان همچنین درباره رعایت سقف هزینه برای باشگاهها و نظارت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بر ان به خبرنگار پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت : شب گذشته در همین مورد ما جلسه  ای را در هیات رییسه به میزبانی  سازمان سازمان لیگ داشتیم و بنا داریم با باشگاه و  کسانی که سقف هزینه ها را رعایت نکرده و تخلف کرده اند برخورد کنیم رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه برخورد شما چگونه خواهد بود افزود : برخوردهای مختلف براساس اتفاقی که می افتد داریم به عنوان مثال کمیته انضباطی تشکیل خواهد شد یا از  نقل و انتقالات را جلوگیری می کنیم جریمه شان می کنیم  و موارد دیگه ای هم وجود دارد. در هر صورت تخطی از سقف هزینه ها خط قرمز ماست و باید همه رعایت کنند.

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =