۰ نفر
۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۰

ایران نوشت:روز 21 آبان ماه امسال، پیکر نیمه‌جان نوزاد 10 ماهه‌ای به بیمارستان 22 بهمن نیشابور انتقال یافت و در بخش اورژانس این مرکز درمانی بستری شد.

با توجه به مشاهده آثار گاز با دندان، کبودی و آثار زخم روی بدن نوزاد، سرنوشت دردناک این کودک به پلیس 110 مخابره شد و مأموران کلانتری 11 نیشابور برای پیگیری ماجرا بلافاصله وارد عمل شدند.

با گذشت 72 ساعت از بستری شدن نوزاد و با وجود تلاش پزشکان، هستی کوچولو جان خود را از دست داد. کارآگاهان جنایی در تحقیقات خود متوجه شدند مادر این کودک، اعتیاد به شیشه دارد و پس از هماهنگی قضایی زن جوان که اکرم نام دارد دستگیر شد. مادر 31 ساله در تحقیقات ابتدایی گفت: شوهرم در زندان است، من روز حادثه در خانه نبودم. برادر 33 ساله‌ام که سابقه کیفری دارد و شیشه‌ای است بچه‌ام را کتک زده و می‌خواهم مجازات شود. من بچه‌ام را خیلی دوست داشتم و از روی محبت او را گاز می‌گرفتم و نمی‌فهمیدم چه می‌کنم.
با این اعترافات، پلیس برادر اکرم را نیز دستگیر کرد. اما پس از اعلام نظریه پزشکی قانونی که موضوع اصابت جسم سخت به سر نوزاد و کودک‌آزاری و قتل دختر 10 ماهه را تأیید می‌کرد مادر هستی و برادرش مواجهه  داده شدند. مادر شیشه‌ای که به ایستگاه اعتراف رسیده بود راهی جز افشای رازش ندید و قتل دخترش را پذیرفت.

سرهنگ سید حسن حسینی، رئیس پلیس نیشابور در این‌باره  گفت: تحقیقات کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی برای روشن شدن ابعاد مبهم این کودک‌آزاری مرگبار ادامه دارد.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نقی IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    16 1
    خشونت زنان علیه کودکان.
  • بی نام RO ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    8 0
    والا وقتی در جامعه مرتب تبلیغ زاد ولد می شود بدون این که مهارتهای زندگی به افراد یاد داده شود همین می شود باید برای عقیم شدن زنان ومردان معتاد کاری کرد
  • بی نام A1 ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    4 0
    بازهم اعتیاد...بازهم شیشه....ما داریم باخودمون چیکار میکنیم...