رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تحقق توافق هسته ای بسیار مفید است؛ در منطقه هم اگر این حالت با ما نباشد اینجوری علیه ایران شیطنت نمی شود.

هاشمی رفسنجانی در گفت وگویی با اشاره به مذاکرات هسته ای، گفت:رژيم صهیونیستی هم مي داند كه ما دنبال سلاح هسته اي نيستيم؛ به خصوص با فتوايي كه رهبري دادند اين را مي داند؛‌ او مي خواهد اين مشكلات ما حل نشود.  اینجارا ببینید.

نظر کیهان درباره انتقادات بی جا در مذاکرات هسته ای

کیهان در سرمقاله خود به قلم حسین شریعتمداری با اشاره به این اظهارات اخیر علی لاریجانی که :"عده ای در نقد تیم هسته ای پشت سر رهبری پنهان می شوند" نوشت:آنجا که آقای لاریجانی از برخی نقدهای توأم با اهانت یاد می‌کنند، حق با ایشان است. اینجا را ببینید.

2 جمله‌ای که آمریکایی‌ها درباره ایران می‌گفتند

محمد هاشمی رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکایی درباره ایران فقط دو جمله داشتند؛ یا از تغییر رژیم حرف می زدند یا تغییر رفتار حکومت ایران و بسته به این دموکرات ها حکومت را در دست داشتند یا لیبرال ها، شدت این حرف ها کم و زیاد می شد. اینجارا ببینید.   

چندسالی است که منزل صادق خرازی در شب های قدر میزبان برخی از فعالان و دولتمردان است و مراسم احیا در این خانه برگزار می شود.اینجا را ببینید.  

سالروز ضربت خوردن مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام، مراسم سوگواری و عزاداری آن امام همام، با حضور قشرهای مختلف مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) برگزار شد.اینجا را ببینید.

یک دهه ماراتن هسته‌ای، روزهای پایانی خود را سپری می‌کند و همه نگاهها در دنیا به مذاکرات ایران و شش قدرت جهانی بر سر پرونده هسته‌ای ایران معطوف شده است.اینجا را ببینید.  

مناطقی که جریان یکتا به دنبال تثبیت حضور خود در آن است

عبدالله ناصری، عضو بنیاد باران در پاسخ به این پرسش که چرا یاران احمدی‌نژاد برای سازماندهی نیروهای خود در عرصه سیاسی تشکیل جبهه را به تاسیس و راه‌اندازی حزب ترجیح می‌دهند، گفت: به نظر می‌رسد جبهه «یکتا» که به شکل مبنایی و فکری با تحزب ناسازگاری و با توجه به رویکرد پوپولیستی و منابع مالی که در اختیار دارد، تشکیل شده است و اهداف خود را در مناطق توسعه‌نیافته و غیرشهری پیش می‌برد، شکل می‌دهد و تثبیت می‌کند.اینجا را ببینید.

پیش بینی بروجردی درباره شادی هسته ای مردم

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: طبیعتا با وجود فشاری که در طی این چند سال بر مردم وارد شده، انجام این توافق باعث شادی و شعف آنها خواهد شد و گام دیگری در جهت موفقیت های جمهوری اسلامی ایران برداشته خواهد شد.اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434009

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =