تمبر طلای امام خمینی(ره) در اصفهان رونمایی می‌شود

مدیرکل پست استان اصفهان گفت: تمبر امام خمینی(ره) در دو جنس طلا و نقره در اصفهان رونمایی شده و برای افرادی که مایل به خرید آن هستند، ارسال می‌شود.

به گزارش تسنیم، سید سعید رجالی با بیان اینکه سرشماری سال 95 از طریق کدپستی املاک صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: تا مهر امسال آمار کد پستی املاک استان اصفهان به روز رسانی می‌شود و اساس سرشماری سال 95 برای راحت تر شدن کار کدهای پستی خواهد بود.

وی با اشاره به رونمایی از تمبر طلای امام خمینی(ره) بیان کرد: تمبر امام خمینی که در 2 جنس طلا و نقره ارائه شده در زمان و تعداد محدودی به فروش رسیده و تحویل داده می‌شود و در استان اصفهان 200 نفر برای این تمبر ثبت نام کرده‌اند که به زودی این تمبرها برای این اشخاص ارسال خواهد شد.

رجالی درباره اینکه سرانه استفاده از پست در ایران به چه میزان است تصریح کرد: مردم استفاده بسیار کمی از پست دارند و اغلب خودشان اقدام به جابه جایی محموله می‌کنند و طبق آمار در اروپا استفاده سالانه هر نفر 700 و در میانگین جهان 49 فقره استفاده از پست در سال بوده اما این میزان در کشور ما هر نفر 8 فقره در سال و در اصفهان 6 فقره در سال است که باید فرهنگ استفاده از پست در مردم ما نهادینه شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433981

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =