سرمربی پرسپولیس صبح امروز وارد تهران شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سرمربی پرسپولیس پس از ورود به تهران در جمع خبرنگاران گفت: «من و دستیارانم حرفه ای هستیم. ما برای کاری که انجام می دهیم پول می گیریم و طبق قراردادی که داریم مطالباتمان را دریافت می کنیم با این حال وقتی نام ایران مطرح می شود این بحث احساسات است که قوت می گیرد. من خوشحالم که دوباره به ایران آمده ام. من می گویم برای کاری که انجام می شود باید هزینه آن را پرداخت کرد.»

خبرنگاری از برانکو درباره تغییرات در باشگاه پرسپولیس سوال کرد که او این واکنش را نشان داد: «من هم شنیده ام اما ما یک هدف داریم. هدف ما تشکیل پرسپولیسی قدرتمند است. نباید فراموش کنیم افرادی که دست به این تغییرات زدند، خیر و صلاح باشگاه را می‌خواهند. البته باید از زحمات آقای نژادفلاح هم تشکر کنیم.»
ایوانکوویچ درباره لیست مازاد تیمش هم گفت: «هیچ کدام از بازیکنان در لیست مازاد من حضور ندارند زیرا ابتدا باید بازیکن جذب کنیم و بعد درباره لیست خروجی تصمیم بگیریم. همزمان با لیست بازیکنان مورد نیازم، لیست دیگری به باشگاه دادم تا در صورتی که باشگاه توانست آنها را جذب کند. آن لیست مورد تمایل ماست اما باید ببینیم باشگاه چقدر بودجه دارد و تا چه اندازه می‌تواند آن لیست را جذب کند.»

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با توجه به کنار رفتن نژادفلاح، نگرانی بابت عدم حمایت از سوی مدیریت دارید یا نه گفت: «ما همگی می‌دانیم که پرسپولیس چه باشگاهی است. همه از قدرت هواداران این تیم مطلع هستند. کسانی که دست‌اندرکار باشگاه هستند به خوبی می‌دانند که هواداران چه انتظاراتی دارند. باید پرسپولیس را به باشگاهی تبدبل کنند که همیشه برای قهرمانی بجنگد.»
سرمربی پرسپولیس درباره حضور استیماچ در ایران هم حرف زد و گفت: «او با من به ایران آمده است. او به مدت هفت سال بازیکن سابق من در تیم ملی کرواسی بود. استیماچ سابقه بازیگری خوبی دارد. اگر سرمربی استقلال شود، برای من میدان رقابت خوبی خواهد بود.»

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 427525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =