۰ نفر
۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱

آثار مربوط به مهم‌ترین رویدادهای تجسمی سال روز چهارشنبه 13 اسفندماه ساعت 18به‌عنوان بخشی از دوازدهمین جشن تصویر سال در خانه هنرمندان ایران به‌نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  امسال علاوه بر برپایی بخشی با عنوان «جشنواره جشنواره‌ها» در جشنواره فیلم تصویر و نمایش 11 فیلم بخش مسابقه سینمای هنر و تجربه جشنواره سی‌وسوم فجر، برگزیدگان جشنواره حقیقت، فیلم کوتاه تهران و خانه سینما، بخشی هم برای تقدیر از هنرمندان رویدادهای تجسمی مهم سال در نظر گرفته شده است.

نمایش مالتی‌مدیای آثار نمایشگاه امسال آیدین آغداشلو به بهانه حضور دوباره‌اش و برپایی نمایشگاهی پس از 40 سال، نمایش 40 سال فعالیت ابراهیم حقیقی در بخش پوستر سینمای ایران، نمایش کتاب آثار کامبیز درمبخش، نمایش عکس‌های برگزیده محمد فرنوی و احمد معینی‌جم از جام جهانی فوتبال 2014 در برزیل و نمایش مولتی‌مدیای آثار عکاسی محسن راستانی از زندگی و جنگ در بوسنی که در کتاب «زمان سخت» منتشر شده، از برنامه‌های این بخش است.

 نمایش این آثار و تقدیر از هنرمندان این بخش‌ها روز چهارشنبه (13 اسفندماه) ساعت 18 در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

دوازدهمین جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر تا 20 اسفندماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =