۰ نفر
۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۰

نمایشگاه آثار نقاشی مهسا کریمی با عنوان «فروش تکی و عمده عکس های خانوادگی شما»افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  کریمی که فارغ التحصیل نقاشی است درباره این نمایشگاه می گوید: «تصاویر ثبت شده از افراد یک خانواده در کنار هم ما را به فکر می برد. تصاویری کاملا کلیشه ای،ژست های تکراری،آدم های معمولی در یک زندگی ساده و روزمره؛ خانواده هایی با چیدمان های معمول در عکس های خانوادگی که حتما نا آگاهانه خالق فضایی تاثیرگذارند.»

وی توضیح می دهد: «در عکس های خانوادگی تمامی افراد یک عکس آگاهانه مقابل دوربین در انتظار ثبت آن لحظه نشسته اند و چه بسا پیشاپیش تصویر نهایی خود را در ذهنشان دیده اند و احتمالا در تکاپوی گرفتن نزدیکترین ژست به تصویر ذهنی خود هستند.نکته اینجاست که با وجود انتخاب پزهای کلیشه ای و چیدمان ها ی تکراری در این گونه عکس ها،اتفاقا تصاویر بجا مانده به شکلی ناباورانه راوی جزء به جزء شخصیت و حتی چگونگی روابطتشان است.»

نمایشگاه نقاشی

درحقیقت این مجموعه روایت و یا برداشتی کاملا شخصی از عکس های خانوادگی است. در این آثار، چشمان آن ها چیزی نیست جز اشاراتی کمرنگ و فاقد "نگاه". مخاطب به آنها خیره شده و این بار آنها هستند که باید حساب پس دهند.

 نمایشگاه آثار نقاشی مهسا کریمی  دانش آموخته نقاشی جمعه 17 بهمن افتتاح شد.

این نمایشگاه همه روزه از ساعت 16 تا 20 در محل میدان فاطمی، میدان گلها، میدان سلماس جنب بانک پاسارگاد، شماره 5 میزبان علاقمندان است.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 399070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =