مهر نوشت:

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پاکدشت از توقیف یک دستگاه کامیون حامل زباله های بیمارستانی حین تخلیه غیرمجاز پسماند خبر داد و از وضعیت تخلیه زباله های بیمارستانی شهر تهران در این منطقه گلایه کرد.

محمودرضا سعیدپور گفت: پیرو گزارش های یگان حفاظت محیط زیست پاکدشت در خصوص مشاهده تخلیه غیرمجاز پسماندهای برخی از بیمارستانهای شهر تهران در اراضی همجوار شهرهای فرون آباد و شریف آباد پاکدشت و به دنبال آن پیگیری موضوع از سوی این اداره با هماهنگی اداره محیط زیست تهران، اوایل هفته جاری یکدستگاه کامیون حامل زباله های بیمارستانی توسط عوامل شهرداری شریف آباد حین تخلیه توقیف و با تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح تحویل شد.

این مسئول ضمن ابراز ناخرسندی از وضعیت تخلیه زباله های بیمارستانی تهران در اطراف پاکدشت گفت: زباله های مراکز درمانی پس از جمع آوری باید طبق ضوابط و مقررات ابلاغ شده از سوی سازمان حفاظت محیط زیست بی خطرسازی و سپس در مرکز دفن واجد مجوز تخلیه و دفع شود.

او گفت: تخطی از این مقررات مستوجب مجازاتهایی است که در قوانین مدیریت پسماند و آئین نامه اجرایی آن و سایر قوانین مرتبط با موضوع تدوین شده است و در صورت استمرار وضعیت مذکور این اداره حداکثر مجازات را برای متخلفین مشابه، از مراجع قضایی رسیدگی کننده به پرونده درخواست خواهد کرد.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی طرف US ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    15 2
    مگر قرار نبود که زباله های بیمارستانی بخصوص عفونی در کوره های مخصوص بسوزد آخه این چه کار غلطی است که بیمارستان ها می کنند. این حرکت یعنی توزیع مرگ و بیماریهای خطرناک بین مردم بی گناه ...........