عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت که در غیاب سیاسی، طاهری کارهای اجرایی باشگاه را انجام خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین كلانی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد انتخاب مدیرعامل این باشگاه گفت: «چه كسی گفته قرار است مدیرعامل تعیین كنیم؟ بهتر است فقط افراد مسئول در مورد این مسائل اظهار نظر كنند نه رسانه ها. فعلا هیات مدیره باشگاه تشكیل جلسه نداده چراكه مونسان و كاشانی در مسافرت هستند. اما فعلا تصمیم گرفته شده تا آقای طاهری عضو هیات مدیره كارهای اجرایی را پیش ببرد. اگر در آینده نیاز باشد، تشكیل جلسه خواهیم داد.»
او ادامه داد: «قرار است باشگاه طی یك ماه آینده واگذار شود. باید در این مدت برنامه ها را پیش ببریم و اجازه ندهیم كه خللی در كار به وجود بیاید. تا آن زمان مدیرعامل سیاسی است و ما هم الان فكر می كنیم كه او به مسافرت رفته و كار را به هیات مدیره سپرده است. در حال حاضر طاهری كارهای نقل و انتقالات را انجام می دهد.»
كاشانی در مورد اینكه باشگاه برای جذب بازیكن جدید اقدام كرده یا نه گفت: «درخشان لیستی به ما نداده است. البته شاید او لیست خرید را به منتقمی یا طاهری داده باشد و من اطلاع نداشته باشم. ولی قطعا باشگاه پیگیر این مسئله است و برای جذب بازیكنان اقدام خواهد كرد.» او در مورد شایعات تغییر كادر فنی هم گفت: «با قاطعیت اعلام می‌كنم كه حمید درخشان سرمربی پرسپولیس می‌ماند و ما نه با برانكو نه با هیچ مربی دیگری مذاكره نكرده‌ایم.»
كلانی در مورد مشكلات مالی پرسپولیس گفت: «فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، وزارت ورزش و استانداری به ما قول داده اند به باشگاه كمك كنند. از آنجا كه پرسپولیس نماینده ایران در لیگ قهرمانان است كمك به این باشگاه از نظر قانونی مشكل ندارد. اگر در لیگ قهرمانان نبودیم شاید خیلی واجب نبود كه به تیم كمك شود ولی الان بحث ملی است و كمك به پرسپولیس از واجبات است.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =