فارس نوشت:

منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به صحبت‌های احمد شیرزاد (نماینده دوره ششم مجلس) در مورد فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان گفت: ما نباید نبش قبر کنیم و جنازه‌هایی مثل آقای شیرزاد نمی‌توانند نسخه مناسبی برای مسائل هسته‌ای و استراتژیک کشور داشته باشند.

افزود: اینگونه افراد رفوزه‌هایی هستند که در دورانی که در قدرت‌ بودند نتوانستند خدمتی را به کشور داشته باشند.

حقیقت‌پور یادآور شد: ما برای دستاوردهای خودمان هزینه‌هایی پرداخت کرده‌ایم و مهمترین آنها در مورد شهدای هسته‌ای شهید ماندد شهریاری و علیمحمدی است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهارداشت: افرادی همچون آقای شیرزاد صلاحیت اظهارنظر در مورد مسائل هسته‌ای و استراتژیک را ندارند و مدعی‌العموم باید با افراد این چنینی برخورد کند و اجازه لجن‌پراکنی به آنها ندهد.

حقیقت‌پور در پایان گفت: اینگونه افراد در واقع با اظهاراتشان به دنبال اعلام موجودیت خود هستند و به دنبال این هستند تا در آستانه انتخابات مجلس عرض اندام کنند، اما مردم به حساب آنها رسیده‌اند و این افراد جزو مردودین این کشور هستند و رفوزه شدند.

احمد شیرزاد از نمایندگان اصلاح طلب مجلس ششم روز چهارشنبه در همایشی با موضوع بررسی صنعت هسته ای در دانشگاه تهران گفته است:

هر فرد و هر دولتی که تصمیم گرفته جمهوری اسلامی ایران به سمت هسته‌ای شدن برود، شاید تصمیم اشتباهی گرفته است. از این چاه (صنعت هسته‌ای) آبی در نمی‌آید مگر اینکه برای برخی افراد نانی درآید.

وی گفته است: هیچکس در ایران نمی‌داند که ما به چه دلیلی به مسیر هسته‌ای شدن پا گذاشته ایم و این امر دقیقا مانند ادامه جنگ بعد از آزادسازی خرمشهر بود در حالیکه برخی افراد شعارهایی مانند راه قدس از کربلا می‌گذرد را بیان می‌کردند.

شیرزاد با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد، خصوصا دلواپسان مسئله هسته‌ای را به ناموس یا ایدئولوژی نظام تبدیل کرده‌اند، افزود: وقتی چیزی به ناموس تبدیل شود، نمی توان برای آن چانه‌زنی کرد.

این نماینده اصلاخ طلبی مجلس ششم با بیان اینکه رآکتور اراک مضر است و کشور به هیچ دستاورد هسته‌ای نرسیده است، می‌گوید: در زمینه هسته‌ای، جمهوری اسلامی ایران نه منابع اولیه دارد و نه احاطه به علوم آن را.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391014

برچسب‌ها