استقلال تهران که برای انجام دیدار مرحله یک چهارم نهایی خود مقابل ذوب آهن به اصفهان سفر کرده بود، در ضیافت پنالتی ها مقابل میزبان خود شکست را پذیرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس حضورش در نیمه نهایی جام حذفی را قطعی كرده بود و برنده بازی ذوب‌آهن-استقلال حریف این تیم می شد. استقلالی‌ها كه اخیرا به پرسپولیس باخته‌اند، بدشان نمی‌آمد به جمع چهار تیم برتر جام حذفی برسند تا در جام حذفی انتقام باخت در لیگ را از سرخپوشان بگیرند.

شاید به همین دلیل بود كه استقلال بازی با ذوب‌آهن را خیلی خوب و توفانی شروع كرد. آبی‌پوشان در دقیقه 7 توسط آرش برهانی به گل اول رسیدند تا نشان دهند كه برای رفتن به مرحله بعد مصمم هستند. آن‌ها در دقیقه 22 هم توسط جاسم كرار به گل دوم رسیدند و این گل نوید یك برد راحت را به هواداران این تیم می‌داد. اما ذوب‌آهن اجازه نداد استقلالی‌ها راحت كار را دنبال كنند. یك دقیقه بعد از گل كرار، قاسم دهنوی بازیكن ذوب‌آهن دروازه استقلال را باز كرد تا فاصله کم شود.

نیمه اول با همین نتیجه دو بر یك به سود استقلال تمام شد اما در نیمه دوم ذوبی‌ها یك گل دیگر هم به استقلالی‌ها زدند تا كار مساوی شود. در دقیقه 75 مسعود حسن زاده دروازه محسن فروزان را باز كرد. بازی مساوی شد و حالا یكی از دو تیم باید دروازه حریف را باز می‌كرد تا این دیدار در پایان 90 دقیقه به پایان برسد. اما هیچ كدام از آن‌ها نتوانست تا پایان 90 دقیقه دروازه حریف را باز كنند و سرانجام داور سوت پایان 90 دقیقه را زد. بازی به وقت اضافه كشیده شد.

در وقت اضافی اول، استقلال از حریفش بهتر و روان تر کار کرد ولی زحمات این تیم به بار ننشست البته آرش برهانی یک موقعیت بسیار خوب را در این نیمه از دست داد. در دومین نیمه اما ذوبی ها بودند که با پرسینگ مطمئن در یک سوم دفاعی استقلال، مدیریت توپ و میدان را به دست گرفتند اما آبی پوشان خوش شانس بودند که حداقل روی دو صحنه، دروازه شان باز نشد تا با تساوی 2-2 به ضیافت پنالتی ها برویم.
هاشم بیک زاده اولین ضربه پنالتی را برای استقلال شلیک کرد اما ضربه او از بالای دروازه به اوت رفت. مهدی رجب زاده نیز ضربه اول پنالتی را برای ذوب آهن زد که توپ او به گل بدل شد. امید ابراهیمی دومین پنالتی زن آبی ها بود که ضربه او توسط محمدرشید مظاهری مهار شد. کارلوس سانتوز دومین پنالتی ذوب آهن را خلاف جهت حرکت محسن فروزان به گل تبدیل کرد. بازی وقتی عجیب شد که آرش برهانی نیز ضربه خود را به جایی زد که گلر ذوب آهن حرکت کرده بود و توپ را دفع کرد تا آبی پوشان هر سه ضربه خود را خراب کنند. قاسم دهنوی نیز آخرین پنالتی زن ذوبی ها بود و توپ را به سختی درون دروازه استقلال کرد تا آبی پوشان ضمن حذف از جام حذفی و از دست دادن شانس رویارویی مجدد با پرسپولیس، اولین جام این فصل خود را نیز از دست بدهند.

 

43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =