حمیدرضا سیاسی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس انتخاب شد تا پرطرفدارترین باشگاه ایرانی رکوردی عجیب در مدیریت ورزشی را در فوتبال ایران ثبت کند.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در حالی که سال 1393 هنوز به پایان نرسیده است، پرسپولیس طی 8 ماه چهار مدیر داشته است ! علی پروین، علیرضا رحیمی، بهروز منتقمی و اکنون حمیدرضا سیاسی افرادی هستند که از ابتدای امسال مدیریت این باشگاه را بر عهده داشته اند.  از سال 1380 و طی 14 فصل اخیر، باشگاه پرسپولیس 14 تغییر مدیریتی را به خود دیده است که در تاریخ فوتبال ایران بی نظیر است.

پرسپولیس دهه 80 را با مدیریت علی پروین آغاز کرد و اسطوره سرخ ها در بهار 1380 با حکمی که از سعید فائقی معاون وقت سازمان تربیت بدنی گرفت، همه کاره و مدیر باشگاه شد. در پاییز همان سال علی میرزایی به عنوان مدیرعامل انتخاب شد. بهار 1381 آغاز دوران مدیریتی اکبر غمخوار بود که تا سال 83 ادامه داشت. در بهار 1383 حجت اله خطیب اداره باشگاه پرسپولیس را بر عهده گرفت و در آذرماه 1384 نوبت محمدحسن انصاری فرد شد که مدیریت پرسپولیس را تجربه کند. خرداد ماه 86 حبیب کاشانی بر صندلی مدیریت باشگاه تکیه زد و یک سال بعد استعفا داد و رفت. تیر ماه 87 نوبت داریوش مصطفوی رسید و در دی ماه همان سال عباس انصاری فرد جای او را گرفت. در مهر ماه 88 نیز حبیب کاشانی دوباره به پرسپولیس بازگشت و جای انصاری فرد را دوباره گرفت. کاشانی در هر دو بار حضورش در پرسپولیس جانشین انصاری فرد ها شد. در شهریور ماه 1390 محمد رویانیان به عنوان دهمین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در دهه 80 انتخاب شد و او نیز پس از 2 سال و چهار ماه استعفا داد و رفت تا علی پروین به عنوان سرپرست باشگاه امور اجرایی را دست گیرد. اردیبهشت امسال علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل کار خود را آغاز کرد و پس از 135 روز از سوی سیاسی برکنار شد. بهروز منتقمی سرپرست موقت باشگاه نیز پس از 75 روز اکنون جای خود را به سیاسی داده است. 

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =