۰ نفر
۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
افزایش خدمات پلیس در هفته ناجا

معاون اجتماعی نیروی انتظامی از افزایش خدمات پلیس در هفته ناجا خبر داد و گفت: تسریع در صدور گذرنامه، تعویض پلاک، برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در فضای مجازی، ارایه 12 هزار بسته فرهنگی به دانش آموزان بازدیدکننده از کلانتری ها و ... بخشی از برنامه های این هفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار سعيد منتظر المهدي، در حاشيه هفتمين نشست نيروي انتظامي با وابستگان نظامي و افسران رابط پليس مستقر در تهران در جمع خبرنگاران، گفت: هفته نيروي انتظامي از روز دوشنبه 14 مهرماه با صبحگاه مشترک انتظامي در سراسر استان‌ها کار خود را آغاز خواهد کرد.

اين مقام ارشد انتظامي از افزايش خدمات پليس در هفته ناجا خبرداد و گفت: ساعات کار پليس +10 دو ساعت افزايش يافته و این مراکز تا ساعت 17 به ارايه خدمات خواهند پرداخت.

سردار منتظر المهدي همچنین از ارائه تسهيلات ترخيص خودرو و موتورسيکلت هاي توقيفي به غير از مواردي که دستور قضايي يا شاکي خصوصي دارد در هفته ناجا خبر داد و گفت: آموزش پيشگيري از اعتياد در مواد مخدر صنعتي ويژه دانش آموزان، دانشجويان و بانوان، ارائه مشاوره پيامکي با شماره 110107070 در مورد آسيب هاي فضاي مجازي و همچنين راه اندازي سايت همياران پليس در فضاي مجازي و پاسخگويي به دادخواست و مشاوره مردم از طريق فضاي مجازي از ديگر برنامه هاي اين هفته به شمار مي آيد.

وي، از افزايش 10 خدمت اينترنتي و پاسخگويي به مشمولين خدمت سربازي توسط فضاي مجازي، پاسخگويي به مردم و مشمولان با تلفن گوياي 096480 و پيام کوتاه 110206010 خبرداد و گفت: تسريع در صدور مجوز و همکاري با اتحاديه براي پلمب اماکن تجاري، تسريع در ارائه خدمات تشخيص هويت و انگشت نگاري تا ساعت 16 از ديگر برنامه هاي هفته ناجا است.

معاون اجتماعي ناجا، راه اندازي شهرک آموزش ترافيک، برگزاري تئاتر درماني با موضوع آسيب هاي اجتماعي در استان‌ها، افتتاح سامانه 165 ( صداي پزشک)، برگزاري جشنواره قرآني و تجليل از حافظان قرآني، رونمايي از تمبر يادبود شهداي ناجا، گردهمايي پليس‌هاي افتخاري و نگهبانان محله، برگزاري مانور موتورسواران، تجليل از شهروندان قانون مدار و ... را از ديگر برنامه هاي هفته ناجا عنوان کرد.

وي، تسريع در صدور گذرنامه، تعويض پلاک، برپايي نمايشگاه پيشگيري از اعتياد در فضاي مجازي، برگزاري اولين مرحله المپياد علمي کارکنان و ارايه 12 هزار بسته فرهنگي به دانش آموزان بازديدکننده از کلانتري ها را از ديگر برنامه هاي اين هفته اعلام کرد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهاب IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    11 0
    فعالیت ناجا پس بیشتر میشه تو این هفته خانوم ها حواسشون باشه
  • علی A1 ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    13 0
    افزایش خدمات ؟ چند روز قبل جلوی کلانتری محله درگیری شده بود کسی نبود یعنی در واقع کسی از کلانتری جلو نیاومد تا جلو دعوا رو بگیره بالاخره به زور مردم اومدن طرفین رو جدا کردن .... خدمات یعنی چی ؟
  • بی نام IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    6 0
    چرا پلاکهای جدید صادر نمیشود؟ مردم چه گناهی دارند؟
  • ایران IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    هفته نیروی انتظامی مبارک باد . دوستانی که گلایه میکنند بدانند که در هر اداره ای احتمال وجود افراد بی مسئولیت همیشه بوده و هست. اما باور کنید چند درصدی در هر ارگان و اداره هستند که قسم خورده این ملت هستند و از جان و مال خود برای دفاع از مردم با شرف کشور انجام میدهند. پس نباید همه را به یک نگاه نگریست . بنده به نیروی انتظامی و نظامی و امنیتی کشور اعتماد دارم و باور دارم اگر این مردان و زنان با شرف نمی بودند امروز وضع مملکت خیلی بد تر میشد. بجای تخریب باید تشویق کرد و دست همه بزرگان این نیروی رو میفشارم.بزرگی به درجه نیست .بزرگی به منش و رفتار انسانی هر فرد است و تعهدی که در بدو ورود به این سازمانها و ادارات بین خود و خدای خود بسته اند./ هفته نیروی انتظامی به نیروی انظامی و مردم خوب ایران مبارک
  • ایران IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    2 0
    ضمن تشکر استدعا دارد در خصوص راهنمایی ورانندگی ، جریمهای خودرو ها که پرداخت نشده است تخفیف داده شود تا بتوانیم این مبالغ را پرداخت کنیم .ممنون