سرمربی تکواندو ایران می‌گوید ملی‌پوشان مزد زحمات خود را گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تكواندو ایران گفت: «اگر داوران حق مردانی را نمی خوردند الان چهار طلا گرفته بودیم ولی در مسابقات از این اتفاقات می افتد. از عملكرد ملی پوشان راضی هستم. بازیكنان مزد زحماتشان را گرفتند. آن‌ها چندین ماه در اردو بوده اند و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.»

مقانلو ادامه داد: «بهنام اسبقی در مسابقه با حریف چینی صبوری كرد و با اینكه عقب بود، در انتظار فرصت ماند و در ثانیه‌های پایانی كار را تمام كرد. این موفقیت به مردم ایران تعلق دارد. فردا هم فرزاد عاشورزاده فقط برای طلا می جنگد. »

43 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بیکار A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    1 7
    معلوم نیست کی ما دست از این مظلوم نمایی بر می داریم. خبرهای ورزشی را نگاه کنید. حتی یک نفر نمی گوید که داوران و مسئولان کشورهای دیگر به نفع ایران کاری انجام داده اند. همه شان یا در حال خوردن حق ما هستند یا می خواستند حق ما را بخورند یا تصمیم دارند حق ما را بخورند. تازه نه فقط مسئولان ورزشی مان این حرف ها را می زنند بلکه مربیان و ورزشکارانمان هم دست کمی از آن ها ندارند. بعد هم وقتی می بازند مد شده هی می گن از مردم شرمنده ایم. قربان شکلتان بروم، اگر وضعتان این طوری بود از همون اول نمی رفتید، سنگین تر هم بودید شرمنده هیچکس که نمی شدید تازه طلبکار هم می شدید.