۰ نفر
۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶

تسنیم نوشت:

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی طرح آتش‌بس رژیم وزیر امور خارجه آمریکا را رد کرد و به ادامه جنگ رای داد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رادیو ارتش اسرائیل گزارش داد که نشست کابینه امنیتی اسرائیل که با هدف بررسی طرح پیشنهادی "جان کری" وزیر امور خارجه آمریکا برای آتش‌بس برگزار شده بود بدون هیچگونه نتیجه‌ای پایان یافت.
منابع فلسطینی گزارش دادند کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی طرح آتش‌بس رژیم وزیر امور خارجه آمریکا را رد کرد و به ادامه جنگ رای داده است. کانال 10 اسرائیل نیز اعلام کرد کابینه امنیتی تصمیم گرفت طرح آتش بس کری را رد کند.

‫پیشتر یک منبع آمریکایی به روزنامه نیویورک تایمز گفته بود که جان کری، وزیر خارجه آمریکای امروز (جمعه) طرح یک آتش‌بس دو مرحله‌ای در نوار غزه را پیشنهاد داده است. این آتش‌بس به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت که آغاز آن روز یکشنبه خواهد بود.
به گفته منبع حاضر در نیویورک تایمز پس از انکه آتش‌بس میان طرفین برقرار شد مقامات فلسطینی و اسرائیلی و همچنین هیئت‌های بین‌المللی مذاکره درباره مسائل سیاسی، اقتصادی و امنیتی در نوار غزه را آغاز خواهند کرد. این منبع اعلام کرد که بیشترین اختلاف بر سر تمایل اسرائیل برای ادامه حضور نظامی در غزه طی آتش بس است.

پیش از این یک مقام ارشد آمریکایی درباره بحران غزه و طرح آتش بس مصر گفته بود که اختلافات برای دستیابی به آتش بس در غزه همچنان باقی است و جان کری وزیر خارجه آمریکا برای مدتی نامحدود در منطقه باقی نمی‌ماند.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز خبر داد که جان کری، وزیر خارجه آمریکا تا ساعاتی دیگر قرار متارکه موقت جنگ و عملیات نظامی نیروهای رژیم صهیونیستی علیه غزه را اعلام خواهد کرد.‬

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    0 2
    شاید یکی از اهداف اسرائیل در حمله به غزه به میان کشیدن پای ایران به این بحران و در نتیجه بر هم زدن توافق ایران و غرب باشد
  • بی نام IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    2 1
    ماهیت اسرائیل همینه واین کارها همش بازی هستش
  • ashia A1 ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    2 1
    کسی قرص حماقت نداره بدیم این اسرائیلی ها ؟ بدبخت ها جان کری نه ببین جان جان کری بیا دست وردار ، کری بخاطر خودتون میگه ها فردا مقوامت میزنه شتک میکنه شمارو، بدتر آبروتون میره، دیگه حالا خود دانید.
  • بی نام A1 ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    2 2
    توف تو روت نتان یاهو
  • علی A1 ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    0 3
    بایدهم ردکنندعربستان وکشورهای دیگه پشتبانی مالی میکنندکه حماس رانابودکنندوخیالشون ازاین طرف راحت شدطرح حمله به ایران راانجام دهندطبق نقشه
  • بی نام IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    1 1
    بنظر من مشکل فلسطین و اسراییل نه راه حل نظامی داره و نه راه حل سیاسی بلکه اندیشمندان هردو کشور در همه زمینه ها باید با هم وارد گفتگو شوند.
  • بی نام A1 ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    0 2
    اينم از امريكا بعد الكى بگيد مرگ بر آمر يكا